Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



četvrtak, 19.05.2011.

Jesmo li odgojeni kao skupljači?

Stigne mlađoj jutros pošta u sandučić, neka gluparija kupljena preko e-Baya, dovoljno tanko da ne moramo na poštu po to... Gleda mala kuvertu i veli -Gle markica iz Hong Konga! Mogla sam kad naručujem skupljat i markice od svuda.
Pa, rekoh, - Ja sam nekad skupljala markice, onda nije bilo mobitela i ljudi bi se javljali razglednicama, pismima, imala sam tih markica oho ho..
A skupljala sam i salvete, značke...
-Šta su značke? pita me mali koji marljivo tuče Need for Speed na lapu pokraj mene.
-Pa to ti je, kako da kažem, imaš iglicu i na vrhu imaš neku figuricu ili oblik sa.....
-Jel to bedž? pita kćer...
-Ma nije bedž, nego poruka ili...
-Aaa, jel broš kao u Kosor?
-Ma slično tome ali ne na tom principu,samo se zabode..ma nije bitno, uglavnom imala sam pun album markica, znački, kutiju sa salvetama, a skupljala sam i kemijske olovke.....
- Uuuuuuuu jesi živila blagotise rofl -Ajde mama pokrij se,nemoj se crnit rofl , veli NfS pokraj mene.

I stvarno kad gledam tako, jbte, jesmo mi odgojeni kao skupljači!?
Svašta smo nešto skupljali, uz gore navedeno, i sličice za albume i Mikijev zabavnik i sve Bravo i ITD koji su izlazili, pa bi to sjeckali i lijepili u nekakve Leksikone, Spomenare ili samo obične bilježnice sa najomiljenijim bendovima i pjesmama.....gdje i kad se to izgubilo ? ( o bocama neću, to je za cijeli post )
Kad su naša djeca postali potrošači od malih nogu?
Jesmo li mi krivi? Ja sam kao mala dobivala za rođendan na poklon ono što bi mi i tako morali kupiti. Pa bi se "mudro" čekalo da se sledim do 11. mjeseca da bih dobila novi kaput, koji je obavezno bio bar 1-2 broja veći, jer je to trebalo trajati bar nekoliko zima...Taman dok dorasteš da ti dobro stoji, o'šlo kvragu!
Piđame su bile i po 3 broja veće! Ko te sinko gleda u krevetu, navuci piđamu, kad završi crtić u 19.15, peri noge i mouthwash..laka noć i da se nisi diza pit vode i pišat- znam ja te fore!
Ali istina je da danas i ne možeš kupiti nešto što će trajati. Mislim, možda možeš neke marke, ali to je uglavnom preskupo, djeci se niti ne sviđa, preklasično im je. Glupo ti je klincima kupiti nešto što košta ko svetog Petra kajgana, a ne žele nositi, pa im kupiš što im se sviđa.
A to je uglavnom ŽNJ kvalitete i ne da ne izdrži 2 sezone, nego ne izdrži ni onu jednu...rastegne se, izblijedi, "otanča" što bi rekla moja baba....Koliko para toliko muzike...
E, ali kvaka je da ni ona izreka "Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino" više baš i ne vrijedi. Stvari se proizvode da bi se pokvarile...TV ti radi taman toliko kolika je garancija i već 2 mjeseca nakon toga, crk'o!...Najjače mi je kad meštar nakon kvara koji je koštao poprilično, kaže - Ako vam opet "ode" ne isplati vam se popravljat, bolje vam je kupit novo?!
Eto, platiš masno pa "op trt givezn zajn"! bang

Baš nešto gledam ovaj svoj blog dok ovo pišem i vidi molim te cerek pari mi ka Leksikon/Spomenar smijeh
Mislim, "moje" knjige, "moja" muzika i ja (djelomično razotkrivena), smo tu ...još samo da vas upitam :
- Imaš li simpatiju? naughty
Možda bi mi umjesto komentari, trebalo stajati- upiši se wink (e-bayiga, bar je to besplatno)




kad vidiš ovo, dobro smo i prošli



| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin