Underground versus Heaven

srijeda, 25.06.2008.

PLAWUSHA...U SRCU I MOZGU...

Mislim ono...užas....ja sam tako otupila da je čak i smiješno postalo..hah dead....zaboravila bila lozinku ovog bloga...i sinoć mi bilo tako dosadno da sam htijela napisati novi post..kad ono...čiista blokada...neemogu se sjetiti lozinke...samo sam znala korisničko ime...jbt...pokušavala provalit u blog ko luda...i nakraju od muke odlučila napravit novi....sve zbog dosade i posta novog...hahah...omg....a što je još veći štos...kao lozinku novog bloga pali mi na pamet neki brojevi..i ajde...to mi nova lozinka...i niiiištaa...ja napravila taj novi blog , napisala dosadni post , stavila par slika....i to je to.....legla ja spavati i razmišljam tako nešta i ugl. brojevi nove lozinke (novog bloga) mi neešta jaaaakkoo pooznati....pa ja tako pametna , dns etto pokušam te brojeve kao lozinku za ovaj blog i vidiiišš vraagaaa.....TO JE PRAVA....omg....došlo mi da se ubijeem bang a jučer se izmučila...ma ....počinjem vjerovati da je istina ono što kažu za plawushe....joj joj..hehh...a šta ćeš..mora netko i to biti...XD lud Dns u 11h sam trebala do pigala s Vinarićem i Cookiem...a nisam mogla , nisam bila kod kućeee...cry no Cookie je popizdio mallo..belj A Tomo...hhmm...valjda nije..dead A spomenila sam mu juučer da neću moći...ali sam to rekla dok je igrao igre na mob pa ...nevrijedi onda ništa pričati...hahahahh...ma zezam seeyes zubo De sad svaki dan skoro idem tamo...a to mi je neko mijesto za opuštanje...samo..malo dojadile iste pjesme..al ok...važno je društvo..hahah...ja , Martina , Cookie , Vinarić...nekad Magdalena , Anabella , Krešo...i neki s Livade thumbup smokin party Joj dns praznik...pa moji nerade... uff....bolje kad su na poslu,..hehhe...onda imam mira i radim šta hoću..tj. idem gdje hoću..onno...čak 15metara od kuće..hahah..XD...ma...nitko drugi mi ni netreba , samo ovi koje sam nabrojala...zapravo , fali mi moj Niko....joj joj...nisam ga duugo vidjela..kad ja neidem u grad..ggrrrrnono namcor puknucu A javi se on meni često porukom...obavijesti me kak ide život..heh....a on mi je ko braco...rofl ma uvijek ima pravu riječ utjehe kad mi je teško..pa makar to bilo i preko poruke...al nevolim kad se on rastuži zbog mene....kmee tuzan ...ma ...to je jedna opaka SIL@@@.....to se zna..hehthumbup...ma morala sam ga mallo nahvaliti...hahahnut ..........Martina nam je ista....donekle..heheh....luda ko i prije..ma zapravo , mallo još luđa..XD....ona nam ode u ekonomsku..kmeee.....I dalje mi je seka..hah...ali moram spomeniti..(i na ovom blogu) drugu najbolju prijateljici-Megy...naughty ...cura je super..opuštena , smijalica i veseljak ko i ja , također podrška , nije pekmezasta kao neke druge cure...što volim kod nje...hahahha...nekad je mallo perverzna....hahahahahaahh (evo ti veliiiikkii smajliić-rofl)hah-zna ona na šta ja mislim...ona i Cookie....omg.....mi kad se skupimo..joojj...Martina , Megy , Cookie , ja , Damir.....Bože..svi ludi..hah....a i Krešo i Vinarić nisu niiišta ozbiljniji...hahah...Jedva čekam da se vratim s mora...onda prava uživancija...nadam se i da će me pustit u grad moji...da mogu biti sa "medom"...hah...zna on na koga se odnosi.....dead ....fino cerek kiss ...........E i radujem se svom rođendanu..jedino me malo smeta jer je baš na 1. dan škole...rođendan mi je 1.9. ......ta subota će biti...LUDAAAA...i jeedva čeekam....party .....pozvani su svi poznatii..hehe....Etto neznam baš što bih vam više pisala.....pa tradicionalni POZDRAVI:
-Martinicikiss

-Vinarićucerek kiss ....rrrrrrrrdeadnut

-Magdaleni kiss

-Niki.....juuujj...moramo na pićeee rofl kiss

-Marku...poozz siloooookiss

-Damirukiss

-Cookiukiss..(evo jedean veliki smajlić...da se neljutišrofl)

-Lanikiss

-Vesnikiss

-Kreši...carakiss

-Žuji....maawwii žujakiss

-Mašićukiss

-Čimikiss

-cijelom 1.f

-VOLI VAS VAŠA ANDREICA!!!!!dead cerek kiss rofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!-Niko...sreeca..nakon dooobre subote..hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!-Anja i Lana


-Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!-cookie



- 14:49 - Komentari (16) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.