Underground versus Heaven

petak, 04.04.2008.

Greetings from heaven...tako nekako..ccc

A evo i mene malo...hehe...nisam jjjaaakkkkkoooo dugo post pisala...Cijelo ferije nisam bila kod kuće,a kad sam se vratila počela škola i nisam imala vremena ni za neke osnovne stvari a kamo li za blog i postove...Ali zato sam sad tu thumbup heh!Još malo pa će bit mjesec dana odkako nisam bila u gradu cry cry i neznam kad će se to promijeniti...a nada umire posljednja...tako bar kažu...rolleyes ...a ni Martina nije u ništa boljoj situaciji...hehe...Al imamo mi svoja okupljanja kod nje i kod mene...hehe...onda se zajebavamo na naš način (koje ponekad nitko osim nas i ne razumije..)party smijeh zujo Jel´ tako Martinice!!??kiss Ma da.....u školi je živa zezancija....Najzabavnije mi je s Martinom,Karmazenom,Brkićem i "Perom" hehe...al bude provala...Brkić priča gluposte čim zine,Pero...on je poseban slučaj... ,Martina-ma to već znate,smijeh,smijeh,smijeh... , I Karmazen...haha...s njim se pod satom gađam gumicama,smijem,beljimo se jedno-drugom,pod odmorima ima novu foru-škakljanje...(najgore je koljeno...hahaha) , pa se guramo i tako...To su osobe iz razreda s kojima provodim najviše vremena..heh: dead: belj zujo bang Najzabavnij sat je -HRVATSKI naravno...joj...Križanović...najluđi profesor koji postoji...dovoljno je samo da ga čujete..haha...Ja i Martina u prvoj klupi ispred njega i smijemo se na sav glas,gađamo ga gumicama,oponašamo ga,zezamo...a on opomene nekog desetog..nas neće...ccc...kad nas vidi na hodniku kaže:ufff...jedna plava,druga crna mala...kooojjjaaa kkoommbbiinnaacciijaa...jel...a recte vi men...vi ste baš velke prijateljce?!A da,da...lijepo..da......-A na satu priča samo o svojoj domovini,Bosni,i o muslimanima,o djevojkama s otoka Lesbos koje on zove Lezbejkama,A kad nastane velika galama izdere se svojim naglaskom:-ŠUTI;ŠUTI:::NE LUDUJTE TURCI!!!TO JE LUDI SMIJEH...MA MALI:::OSTAV PRIČU... I SSSLLLUUŠAJ...haha...pozz profesoru!thumbup thumbup ...A ja se raspisala... :-P Sutra subota...morat ću vjerovatno sestričnu čuvat,prije toga malo se vidit s Martinom,i navečer pogledat film(faja mazzzooo...sad imam s čim ubit dosadukiss )...eto...neda mi se više pisat pa se bacam na pozdrave...Pozdravljam:
-Martinicukiss kiss party(vidimo ce mi)
-Mazzukiss cerek
-Niku(hvala na savijetu,znaš kojem,trudim se al teško je...pus@@)kisskiss
-Marka(...kava čeka slobodno vrijeme..haha..pusa velika)kiss rofl
-Karmazenazujo kiss -
-Ferića(sretno sa znaš kim)kiss
-K.Ferića(kojeg viđam samo na misama,pobožno dijete...nema šta)kiss
-Vinarića(čuli smo se..al te nisam 100god. vidjela,haha)kiss
-Vesnicu(drži se malla)kisskiss
-Lanu(izdrži još malo u toj ludnici,ma bit će bolje)thumbup kiss
-Anjurofl mah
-Mašića(koji nemože na internet)kiss
-Cookia(i de ne šalji mi besmislene poruke,možeš ti bolje,haha)ludkiss
-sve cure iz 1.F(najviše Magdalenu i Jelenu)kiss
-Damira(i de malo smanji te "slobodne sate")kiss
-Valjetića(isto vrijedi i za tebe,haha)kiss
-i sve ostale koje se nisam sjetila imenovat...
-PUSEEE OD VAŠE ANDREE!!!!!!!!!!!!!!!!!kisskiss(slikice mojih najdražih)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
-Marko i Nikokisskissfinofino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
-Mazzakisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
-Mašić moj,hehekisskiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
-Damirthumbupkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
-Mark@n moj,hehekissrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
-Anjicakiss

- 18:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.