Underground versus Heaven

ponedjeljak, 07.04.2008.

Kraljičina remekdjela.....

Evo opet vam piše Martina!!!!!! Eh, neznam odakle da počnem....Kod mene sve po starom,samo neka mala događanja!!!!! Počela sam ići na kavu sa svojom frendicom iz osnovne-Lanom. Idemo svaki drugi dan na kavu u Navigator(ono s pederima nije istina,haha),.....Nažalost, u grad još uvijek nesmijem jer se jedinice nisu popravile, samo ih još više dobivam,hehe.....A kad nema volje za učenje kad me pubertet totalno opizdio. . Bila sam na Župskom vjeronauku, hm, ispred crkve,hihi. Ja i Andreica se smijale ko nenormalne,ona se stalno gušila i kašljala zbog one njezine astme, jadnica moja.....al svejedno, zajebavale smo se ko nikad!!!! I tako, onda smo došle kod mene, i opet se smijale, ko napušene.......
Eeeeeeeeeeeee, ljudovi moji, neznate vi kako je nama.......Mislim društveni život nemože bolje ali škola u kurcu.....E ovo vam moram reći!!! Sviđam se trojici dečki od 20 i nešto godina....Svi rade s mojom mamom!!! Jedan je od šefa sin.....Jedan ima curu....Mama dobila fraz kad su joj rekli. Neka, neka, meni nesmeta.....Barem mi se samopouzdanje podiglo.S razredom mi je super, al treba učit, a ja nemogu....hehe.....E da, starci su opet skužili da je netko pio viski....hm, pa eto ja nekad malo popijem, a i nekad ja i moja Andreica malo potegnemo.....Jednom sam otišla malo nacugana na instrukcije iz kemije(možete i zamislit kakve su bile)......A šta ću kad nesmijem u grad. Nadam se da ću uskoro u grad jer pod hitno moram- zbog sebe ali i zbog jedne osobe. Ta posebna osoba je Krešo...Hehe, svašta smo mi planirali!! Taman se našli dvoje zločestih! HAAHAAA....Nema dečka kao što je moj(hm, uskoro će bit)Krešo. A baš je drag i dobar! Dobar i na jedan i na drugi način....Bolje rečeno jeben----jebozovan!!!! Nesmijem više pisat jer ću se raspisat! Nije sve za javnost....Sad pari riječi o mojim prijateljima iz razreda. Petar---to vam je moja ljubav(zajebavamo se), lud lik nea šta, kad odgovara njemački govori u natuknicama, svaki dan pada sa stolice,on je razredni klaun....ADAM ili TUKA----plavi dječačić s plavim okicama, pravi zajebant, smije se ko nenormalan, kad priča samnom kaže: Kako ti imaš velike......OČI......a gleda u sise!! Onda se naljutim pa nepričamo cijeli dan....BRKIĆ ---garavi mali, lik koji mi svaki dan kida živce, ali je stvarno dobar ko prijatelj, uvijek za zajebanciju......FILIP----anđelak izvana, vrag iznutra, iznenadi me kad se najmanje nadam, ja i on se u školi stalno škakljamo, voli se gađat gumicama i tako...........eto, malo ste saznali s kakvim luđacima idem u razred. To su idioti prve klase!!
A sad klasični pozzdravi:
Andreici(sekice, hvala ti što si me razbolila, sad i ja kašljem...haha....)
Kreši(Jedva čekam da se budemo u gradu, zločesta cura + zločesti dečko=vruća noć,hehe)
Balkancu(nebrini ti za Andreicu, neće ti je nitko uzet....)
Silama Marku i Niki(nisam vas vidila sto godina)
Valjetiću i Damiru
Sestrični Ivani i batiću Bruni
Curama iz 1.f
Kaći i Matei
Lani
Cookiu
Parcovu
I svima ostalima...........
Sve vas voli vaš Devil.................weeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
myspace generator

myspace generator

myspace layouts

myspace layouts

myspace layouts

myspace layouts

myspace background

myspace background

- 20:55 - Komentari (30) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.