Underground versus Heaven

nedjelja, 23.03.2008.

.....HEHE,ETO ME OPET.......BY MARTYNA

E, pa prvo da svima zaželim SREĆAN VASKRS!!!!!!!!! …………………Nadam se da ste ga svi lijepo proveli. Kao što ga je lijepo provela moja Andreica koja je trenutno na Malom Lošinju.
Uživaj dok možeš lutko……..E pa i ja sam se danas dobro provela.Cijeli dan sam samo žderala i ljenčarila.I poslije sam išla u crkvu na misu.Mislim,bila sam ispred crkve i zajebavala se s društvom.Ja i Tekić tamo došli, a ono nikog pred crkvom….Zatim nam se pridružila Valentina ,a onda Barić,Matoška,Živić i Filip.Onaj lik Barić me cijelo vrijeme zajebavo,al dobar je on……..Bilo bi bolje da je vani ostao i Ferić.al, ne!!!on fino otišao unutra i kaže da mi čuva mjesto……..I tako malo se dopisivali. Al najbolji je bio kraj mise! Tlak mi se digo na 360 stupnjeva! Nije su se dijelili žigovi.Poludila sam!!!! Al nema veze, barem sam se zabavila.Ali šteta je što mi nije bio Krešo. Čovjek je već bio na misi! Baš bi bilo dobro da je i on bio s nama……..
Sad slijede pozdravi!!!!! Pozdravljam:
moju Andreicu(više nije samo moja,sad je i Kinezova mala-haha)coolkisskisswink
svog Krešu(bilo bi nam dobro da sam bila u gradu)….pusa…..cerekwavebeljdeadpartyfino
Balkanca(čuvaj ono svoje blago……Andreica je neprocjenjiva)thumbupwavebang
Tekića(sotonjara moja mala……heh, dobra ti je nova frizura)mahludwave
Starog-D.Ferića…..(mogao bi ti malo navratit!!!)…..evo pusica od tvoje Stareyessretanwinknut
Cookia(kolačiću,kolačiću……šta si bio u crkvi sav nikakav?)notuzansretansretanfino
Damira(……tko ti ono sere na blogu!??? Ima nešto protiv jelasa i krajiške?)burninmadbangsretan
SILE---Niku i Markana(Macana)(…dvije najsilnije sile,haha)ludmahwavedeadbeljcoolzubo

i sve ostale.......
....SVE VAS POZZ I VOLI KRALJICA!!!!!!!!!! ..............PUSICA.....Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost





Kraljica


I danas, ja sam tvoja kraljica...
I danas, samo ja sam tvoja voljena,
Neka te kruna moje ljubavi krasi,
Jer za moje si srce stvoren.

I danas samo tebe želim na prijestolju moga srca,
želim te ogrnuti plaštem od zvijezda i sunca,
da ti se klanja i mjesec i zvijezda Danica
da tama nestaje ispred odsjaja tvoga lica...
I danas, ja sam tvoja gospodarica!!!!!

Nadam se da vam se sviđa ova pjesmica.....Pronašla sam je na internetu pa mi se dopala....pozz...

- 20:10 - Komentari (112) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.