Underground versus Heaven

četvrtak, 13.03.2008.

Pozdrav od vašeg Angela.....

Pa diste ljudi!!??hehe...eto malo i mene...piše vam Angel..hah-Andrea naravno!belj E neko vrijeme nisam mogla na internet,pa poželila sam se na nekin način..heh...thumbup Aaaa u školi groooozzznnooo...ali ja sam svejedno sretna zahvaljujući jednoj osobi...Da,da..moj dragi dečko kojeg puunnooo vojimcerekcerekkiss hehe...vama je poznatiji kao Balkanac.On vam je jedan divan dečko,sjadak jefino , dobar prema meni , pokazuje mi da me voli svaki dan i ima jaakkooo puno razumijevanja za mene pošto u zadnje vrijeme nemam baš vremena zbog školeheadbang !Na kraju dana kad se osjećam izmoreno i bezveze on mi sve uljepša slatkom porukicom..haha!!!Ove subote sam trebala ić u grad a sve je propalo jučer...znači...opet ništa od gradacry cry burninmad headbang najviše mi je žao što neću vidjet..heh...zna se koganaughty Etogac...malo mi dojadilo pisat pa za kraj pozz:Mojoj mazikissfino , Martinicikiss , Karmazenu(danas je dobio gumicom i papirićima pod hrv. u glavu od mene...hehe...al njega puuno volim ko prijatelja,i da nije bilo njega nebi imala "Balkanca")dead kiss , Marku(SIL@@@..HAH...vidimo se na piću jedan dan..)kiss , nezaboravljenom Cookiu(koji misli da sam ga zaboravila pa me gnjavi u školi...)nut , Mašićusmijeh , Anjiwave , Feriću D.(aj nemoj mi stalno p..... trudim se da ti nabavim onaj broj od predmaturantice!!)kiss , Lanikiss , Damiru sa slabim srcem...(smanji cigare!!!) , cijelom 1.f. , Kreši i Vinariću(dečki vidimo se..pusa) i dečku iz 3. osnovne Peri..haha!!!!!!!!!!!!!Voli vas vaša ANDRE@@@
- 14:32 - Komentari (46) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.