Underground versus Heaven

četvrtak, 28.02.2008.

Evo i 30. post o ničemu...hehe

Pozz svima!!!Heh,danas sam baš happy!nutbelj U školi sve,ajmo reć,prošlo ok...nema ništ posebno novog...Za sutra nemoram ništa učit...što je stvarno rijetko kod nas!:-p Kao i uvijek radujem se nadolazećoj suboti..ali ova je posebna..hehe...ove subote se slavi!!!Martinica slavi rođendan(iako uopče ne pada na ovu subotu al nema veze...što prije to boljethumbup)!joj bit će nam super!Pozvani su svi naši frendovi(Cure iz razreda,Karmazen,Krešo,Vinarić,Markan i Niko,Damir....ma još puno njih...i ja offcours!)!Sutra poslije škole idem s Martinom se rolati po gradu..malo se zezati...moram si kupit bon(nemogu ja podnjeti kad nemam na računu..ccc)E pa kad se neš pametno desi ja vam se javim...i vjerovatno ću napisat u ponedjeljak post novi....rolleyes Neda mi se više tipkat tu gluposti pa eto pozz M@rku(naj sili,ccc)finokiss , i Niki(upoznala ga u sub. lik je super...i jako smiješan kad popije malo..hehe)kiss ,Martinicicerek , Tomislavu(koji me nije uspio častit pićem al mi je zato ,ludica,bon kupio....Pusa!)rofl , Damiruzijev , Ferićudead , pa K. Feriću(a koliko vas je..zezam te)kiss , Mom novom frendu koji je super,super-Vinarićukiss , Anjisretan , Vesni i Laniwave , Karmazenusmokin , njegovom prijatelju Balkancu(i mom odnedavno..)-hehethumbup ma ugl. ovak mogu do sutra...pozz svima! PUSS@@@-Andrea
- 16:06 - Komentari (128) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.