Underground versus Heaven

petak, 01.02.2008.

Eto mene napokon...

Eto kad tražite novi post...šta ću s vama...hehe...zezam se...zujo Ma nismo ništa pisale jer baš i nismo imali vremena a i iskreno...nemam o čemu pisati...Martina nemože nešta na internet do ko zna kada pa vas sve eto preko mene pozdravlja!mah A eto došao je napokon vikend...HVALA BOGU!!!!!!Sad smo svi sretniji...haha...ma jedva čekam sutra navečer da se napokon na pravi način lijepo opustim...zna se kako...partysmokinthumbupnaughtybang
E i samo da kažem da ove subote niti jedna od nas neće biti tužna...baš suprotno...UŽIVAT ĆEMO!!!!!!!Briga nas više za sve...dobro Martina je malo brže prešla preko svega...ja još malo patim ali svejedno...subotu si više NE KVARIM RADI TOGA....crybeljwinkzujoEto ljudi jedva čekam da vas sve sutra vidim...za kraj pozzz dragom KREŠI(koji nam je bio malo "bolestan",valjda si ozdravio za grad...haha)dead,Ferića,MARTINICU,Vesnu,Lanu,Daidžića,Anju,Damira-koji ima blog novi,Karmazena,Martina,Enu K. i jednog dečka koji mi je u zadnje vrijeme sve draži prijatelj-MAŠIĆ...hoću reći SIVONJA..haha i ak sam kog zaboravila...molim bez ljutnje!Velike puse svima šalje "Angel"
- 18:15 - Komentari (18) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.