Underground versus Heaven

ponedjeljak, 21.01.2008.

...Dvije ljenčine...

Pozdrav ljudiii!!!!!!Neznam jesmo li napisali u našim opisima da smo lijene...ali ovaj blog vam je dokaz da jesmo...I TO JAKO!!nutnono Ma užas živi... cijeli vikend nisam baš ništa pametno radila,samo se izležavala,razmišljala o glupostima...bang...E a ovaj tjedan se valja hvatat knjige...haha...moš mislit...Bila sam i ovu subotu u gradu...što sam požalila... cijelu večer sam bila podbočena na stol ili šank i "tugovala" za jednom osobom koja se ipak super zabavila...pa blago se njemu...heh... a nema veze...sad smo prijatelji kao što smo prije bili.(barem on tako kaže...??!).A sad se moram ispričat Martini kojoj sam pokvarila raspoloženje...SORRY!! i sad ju pozdravljam,a pozzz i Vedranu koji me pokušao oraspoložit isto kao i jedan smješan lik-Stjepan ili keksić...hahaha!smokin...i Anja me pazila te večeri..hehthumbup e i prije nego zaboravim,pozdravljam Ferića koji opet nije bio u gradu..mahkiss i pozz jednom fora dečku,naš novi prijatelj(dobro,malo više Martinin...al ajd...dobar je i meni ko osoba pa...)-Krešo!Čula sam da će posjetit blog pa ga ovim putem puno pozdravljam i evo šaljem pusu i od mene i u Martinino ime!!!partybeljnutmahkiss...to bi bilo to za danas...ljudi...Pozdrav od Andree!wave
- 11:58 - Komentari (40) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.