Moja galerija






Image and video hosting by TinyPic
Chillin

Image and video hosting by TinyPic
G Dawgs

Image and video hosting by TinyPic
Ghost

Image and video hosting by TinyPic
My Dawgs

Image and video hosting by TinyPic
Peace

Image and video hosting by TinyPic
Playa

Image and video hosting by TinyPic
Prva Pljuga U Ustima

Image and video hosting by TinyPic
Twig

Image and video hosting by TinyPic
W. Coast jej

Image and video hosting by TinyPic
Weastcoast Biatch

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo sam vam ja

ja again

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
and again

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me as a THUG

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me as a THUG 2

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
just chillin in my frends crib


Malo viceva

U šetnji, jedan programer se povjerava drugom:
Znaš, imam problem... neće da mi se digne...
Jesi probao iz safe-moda?
Jesam, neće...

Sretnu se dva pijanca. Prvi:
Oprostite, mogu li proći između vas dvojice?
Svakako, ali samo jedan po jedan.

Dva crnca pišaju s bruklinskog mosta. Jedan od njih:
Uh, što je danas voda hladna.
Imaš pravo, a uz to je i dno muljevito.

Dva studenta u kafiću nakon ispit.
Onda, kako je bilo na ispitu iz fizike?
Pobožno!
Kako to misliš pobožno?
Kada je profesor postavljao pitanja ja sam se križao, a kada sam ja odgovarao on se križao.

Što je to: teško je 300 kila, zimi grije, a ljeti visi na drvetu?
Pojma nemam.
Peć!
Kako peć visi na drvetu?
A što je tebe briga gdje ja držim peć po ljeti.

Jedna gospođa dođe u ljekarnu i traži arsenik. Ljekarnik:
Budući se radi o jakom otrovu, moram vas pita za što vam je potreban?
Želim otrovati moga muža.
Žao mi je, ali u tom slučaju vam ga ne mogu dati.
Gospođa otvori torbicu, iz nje izvadi jednu fotografiju na kojoj se vidi njen muž i žena od ljekarnika kako vode ljubav i pokaže je ljekarniku.
Oprostite gospođo, nisam znao da imate recept.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by zlocheste3

Sve i svašta

Na ovom blogu ćete moći čitati o svemu i svaćemu, tuningu, c-walku ples koji obožavam, frendovim i još mnogoćemu


bigoo.ws


O meni

ime:Elvis
prezime:Benić
mjesto rođenja:Kakanj, BiH
datum rođenja:05. 01. 1988
živim u:Sv. I. Zelini ono rupa od grada
Najdraži izvođači:Stoka, Nered, General Woo, Frenkie itd.. ima ih dosta
visok sam:171cm
težina:58
Navijam za DINAMO, ali ne pratim nogomet baš
previše. Furam se na Rap ali to ćete i sam
zaključit.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

TTalented
OOrganic
XX-BoxHueg
IIdeal
CCharming


VOLIM: tuning, frendove, mjuzu da nje nema nebi živio,
tulumarit, c-walk ples bez kojeg nemogu, volim
i party, njami ali ne previše, obožavam slatkiše, sladoled i brzinu

NEVOLIM:umišljene ljude koji misle da se svijet vrti oko
njih i da im sve treba biti darovano, bahate ljude, glupe ljude

Naj frendovi:Blacky, Worm i Green koji znaju nekada biti i papci ali nema veze

Trenirao sam puno toga:Judo, Nogomet, Košarku, Hokej, Savate Boks, Taekwondo, Breakedance i sada c-walk
što nikad neću niti prestat barem se nadam wink

Linkovi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Najbolja stranica za učiti c-walk


C-walkeri
Naš C-walk Forum
Trle - Kolega C-walker iz Sl. Broda
Danijel I Looka

Blogovi koje posječujem

Anči
Ekipa repera iz zagreba dečki su ludi u pozitivnom smislu
Valentina
Tea
Liddy
Matija Rapix
Matija
Vedrana

srijeda, 04.07.2007.

Napokon novi post

Evo ljudi neznam šta da vam pišem osim da je ovaj tčke materinejedan radni i tako. Lud sam danas sam šefa skoro stjero u tri pičke materine ono bio sam lud kad god me neko nešt pito stjero sam ga u tri pičke materine čak i poslovođu, ali eto nadam se da ću dobit posao na zrinjevcu di će mi plaća biti duplo veća. Ako dobijem taj posao odmah se selim u Zagreb. Joj stvarno neznam šta više da vam pišem ali eto nije bitna količina nego kvaliteta



| C-Walk (23) | is my life | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.