Tomislav V. (14) blog

petak, 28.11.2008.

a bum se naš sjetil...

danas je petak... i japišem post.... i neznam kaj da napišem u taj post... ali stvarnio neznam... neznam, na msn-u se dopam z ljudima... ovo zvuči ko da se gubim,... ali stvarno neam kaj za pisti... madosta je to za danas... mahmahmah

28.11.2008. u 20:24 • 2 KomentaraPrint#

četvrtak, 27.11.2008.

ewo još malo viceva...

Stezanje remena (Pred Božićna)

Pišem ti djedice, znam da je zadnji čas
al' ne dolazi ove godine, ako Boga znaš

Poklone ostavi, negdje po strani,
još su nam dobri djedice, oni stari od lani

Nisam ja skreno'
ako se pitaš, evo ti jučerašnje novine
i sam znaš da čitaš

Ah, volio bih i ja, poklone dobit nove
zaslužene, za sve moje petice iz škole

Tako ti je djedice, zaboravi na pivo
kriza nam je došla, poručuje nam Ivo

Recesija u svijetu, banke u banani
i saboru je teško, vidiš da nismo sami

Pratimo Europu, nismo na Balkanu
prilika je prava, da i djeca to saznaju

I samo još nešto, ko' šećer na kraju
zbog razloga navedenih, otkaz ti spremaju

Ali zbog toga nemoj tuga da te svlada
bit će drugog posla poručila je Vlada

Moj ti je savjet djedice mi dragi
prekvalifikacija brza za život u nadi

Da ne zaboravim poručuje ti moj tata
dimnjaku nam ne prilazi puške će da se hvata

Nemoj ga djedice zbog prijetnji krivit
na poslu su mu rekli da će i on od nade živit

Pozdravljam te veselo
sa suzom u oku javim ti na godinu
jesu li mjere i dalje u toku

Do idućeg Božića
djedice živi mi u nadi, a ovaj si slobodan
zahvali se Vladi!

Važna lekcija

Pita učiteljica koji se dio tijela može povećati do sedam puta pri velikim uzbuđenjima.

Marica se zacrveni, a Ivica opali: ''Zjenica oka!''

''Bravo, Ivice!'', kaže učiteljica, ''A ti ćeš se, Marice, u životu jako razočarati!''

Vijenac

Na sprovod mladog kardiologa kolege donijeli vijenac u obliku srca, kad se jedan glasno nasmije i reče: ''Kakav ćete meni kupiti? Ja sam ginekolog.''

Pitalica

Zašto žene trljaju oči kad se probude? Zato što nemaju muda da se počešu!



27.11.2008. u 21:34 • 1 KomentaraPrint#

tu sam...

a kaj da pišem... niš mi ne pada na pamet... stara mi je v bolnica pa se malo švercam... inače sam v kazni ali do bi moj stari stigel još i mene pratiti??? moram napisati lektiru za sutra... uff... a neda mi se... bum neš u vordu napisal i tak odnesel... lol... inače sam doro zdravlje v redu i tak to... sutra infa vjutro,... onda idem na nekše otvorenje nečega... ma uživam... e idem ja... pa-pa...

27.11.2008. u 21:11 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 25.11.2008.

zadača za hj... tj. hrvatski jezik...

e zadnji post nije dovršen neznam zakaj neda mi se to popravljati....
aaa da moja zadača... pa... naša učitljica iz hj-a na je zadala zadadču(u petak kad sem dežural pa nisam napisai i dobil minusa) da napišemo naše mišljenje o ratu, ali pazi ovo ko na blogu... e ček malo pa ako več imam blog zakaj i nebi ja to pisal drito na blog pa posle sprintam i sam pokažem učiteljici ewo da počnem...

čitali st prije kak sam se hvalisal s novinarskim sposobnostina... e pa da to malo i tu upotrebim....

dakle rat,... što je to???
pa to je jedna velika glupost koja nanese puuuuuuuuuuuno više štete nego koristi,... znači (naznam baš definiciju) rat je kada dvije (ili više) strana koje imaju različita mišljanja se nemogu dogovoriti oko nečega (najčešče u današnjici su ratovi zbog pokušaja osmostaljenja i crnog zlata(nafte kaj drugo)...
mi za lektiru (koju još tream napisati) imamo knjigu "sadako hoće živjeti". u toj knjizi je o drugo svjetskom ratu i ponajviše o američom nuklearnom bombardiranju nagasakija i hirošime...

pa ewo da konačno počnem.... rat je opčenito nekaj jakooo lošega, a pogtovo kad još i hičeju nuklearne bombe....

ček malo japanci su amerima uništili preal harbor(največu mornaričku bazu SAD-a u to vreme)
i ameri su se normalno šteli osvetiti... ali ićo se tak osvečivat da bobiš desetke tisuća nevinih,... pa to stwrno nije po nikakvi prvlilima ratovanja,... ak su se več šteli osvetiti komotno su mogle vojne baze i takše nekše bombardirati i uništavati, a ne ubijati civile... kakav to čevek mora biti koji bu pobil 100000 ljudi, uništol 1000 zgarada, ozljdel(spržil) 200000 ljudi u sekuni,... to je svetski rekord i valjda je zapovjedni jako ponosan njime... a i vožč aviona (piloti) oni isto,.. meni je tu neš sumljivoga, mene tu neš žiga,... da oni baš i nisu znali kaj hičeju... čak ok bil je rqat i niko nije pital ono kaj ne trea ali su sikak ne morali ubiti tolko civila jer su i oni jednima mlim djelom moralono odgpvprni... ali ka sam ja tu da neš komentiram... a i moram iti pisat drugu zadaču...

ajde bok i pozdrav mojo uččiteljici z hj-a...

25.11.2008. u 21:15 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 19.11.2008.

nije me dugo bilo....

uff... kad sam uadnji put pisal neš... na sječam se,... ah v kazni sam pak nesmen na net da napišem naš na blog i tak... kaj se se dogodilo u zadnjih par dana nit sam neznam,... znam jedino da je sutra integrirani dan i dam nem na pol nasatve, a i to malo kaj bum bum snimal tak da... ah neznam... imam nek

19.11.2008. u 18:25 • 0 KomentaraPrint#

petak, 07.11.2008.

tjedni pregled.......

kaj se se dogodilo ova tjedan... hmm... u ponedeljak, de se sjetim,... niš poebno,... u utorak, sam dobil 5 i 2 i zemljopisa... i obama je postal predsjednik amerike... v sredu, cura me ostavilacry, pisali smo kemiju imali sro,... bilo je fora... jučer smo dobili testove z pov,.. dobil sam 5,... i pitala je 8 ljudi ,a 7 ljudi nije bilo na nastavi,... i nas osatlih 7 kaj smo bili nie pitala,... i danas,.. niš specijalnoga,... petak kak i saki drugi,...hrvatskahrvatskahrvatska
e a ovo je za moju bivše "blogo onom tko te ima, tko te ljubi do ja lutam nočima,..."
idem spat...hrvatskahrvatskahrvatskamahmahmahmahmah

07.11.2008. u 22:18 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 05.11.2008.

e da i obama je novi predsjednuk SAD-a.......

to pak sam skoro pozabil napisati... obama je novi predsjednik SAD-a...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Barack Obama

05.11.2008. u 20:36 • 0 KomentaraPrint#

a kaj da napišem....

a ewo bum neš... danas v školi nije bilo niš secijalono... bzvz totalono... pisali smo kemiju.. to bum valjda dobil 5... sztra dobimo ispravljeno pov... i tak...smokinsmokinsmokin a idem ja delti prezentaciju za pov,... pa možda sutra neš napišem....mahmahmah

05.11.2008. u 14:33 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 04.11.2008.

jadan ja..........

eh nete verovali kaj mi se danas dogodilo... dobili smo teztovr z zrmljopisa... i očekivano sam dobil 5... i onda je našoj dragoj učiteljici sinulo da nam ide pregledavat bilježnice(grafove i karte) i meni je dala 2 zato kaj sam dva grafa nacrtal z rukom a ne z ravnalom, a jen kaj nie imal pofarbani niš je dobil 4... ah... i ve mi je prosjek 3,5... strelil bum se...hrvatskahrvatskahrvatska

04.11.2008. u 19:58 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

škola, tračevi, događaji, frendovi, ljubav

SINCE:07.12.2007. (19:31)


Counters
Counters

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


ja
moj stari blog

adela
no coment

bojko
hahahehehuhuhihi

ivo n.
pa... mmmmmmmmm..... hrvatskahrvatska

čovek z trenutka istine

T&N
naznam ko su te cure... ali im je blog čist ok...

blog od mojega razreda
(školski projekt)

o meni....

ime: tomislav
prezime: ko zna zna
bračno stanje: sretno rastavljen već
puno puta
navijam: za dinamo i međimurje
slušam: domaču muziku, ali ne narodnjake...
škola: gimnazija čekovec
smjer: prirodoslovno-matematički

Kaj mislite o mojem blogu?
Sper!
Malo manje super!
Josh manje super!
Treba doradt super!
Euro super bu poskupil!