Nesto malo o meeni

Ow0 s4n j4...To J3St N3ŠtO O MeNi...


Ime:MaJa
Prezime:wtf...oćeš da ti ga dan?!bang
Godine:10
MSN: majusha_st@hotmail.com
freemail: majusha_st@net.hr
Škola:Plokite
Razred: 4.a
Slušan:hip-hop
&& r'n'b && pop
.........................................................
VOL!N:
SEBE
Svoje prijatelje
Obitelj
Putovanja
Akciju
Ić u kino
Zezat se sa prijateljima i drugo rolleyes
Svog slaaaaatkog
nećaka Lovru
Moju simpucerek
Gleat telku eek
Čokoladu
.........................................................
MRZ!N:
glupe idiote
neprijatelje
tripice belj
učit
.........................................................
ETO...To van je sve šta trebate znat a
sad mi molin vas ostavite komentare...smijeh

sLiKisSe zubo

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





komentari yes/no

dizajn by:maleni mjehurich

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo van je ljudi najbolji i najluđi blog na ciiilon svitu! ! ! rofl
;D :)))


Hit Counter
Hit Counter

rolleyes


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

AnCh!
bubsi
MaR!nCh3
MaŠa


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





21.07.2008.,ponedjeljak,

. . .DoSaDnOoOo. . .

ajme ljudi...evo meni se niš neda!!!zijev
pada kiša tako da san u krevetu i na svome
laptopiću dragon i pišen post,a vi nastavite čitat
i kommajte mi!jel van jasno???madnaughtythumbup

...Xx O MeNi xX...
znate šta??noja san van prezakon! ! !finofino
osićala san se super al me ova kiša
skroz ubila...deaddead
totalno san sad u komi i ne mogu
se ni dignut da se napijen vode...party
al eto...štaš??puknucu

...Xx O eKiPi xX...
ma šta ću van reć o njima kad nisu zanimljivi!!!!!bangbang
evo baren nešto...pria mi je dobila pasa! ! !nutzujo
ona van je sad ono cila happy...nazvala ga je zack
bez razloga...smijehsmijeh
onda ovako najbolji prijatelj tj. potajna
simpa mi se seli ! ! ! crycrycry
p.s.nadan se da ovo ne
čita on...to mi je valjda ok...lazelaze

...Xx LjUbAf xX...

meni van je u vezi ljubavi sve cool
i super,a jedino šta mi smeta je to šta
mi se simpa seli!!!al inaće je sve prezakon i saznala
san da se negdi ono 15 muški zaljubilo u mene!!!eekeekeek
to mi je vec poboljsalo cili tjedan!!!cerekcerek
a šta će te kad san lipa...

aj iden van ja ća...ostavite mi punooo punoo komenatara a sad van evo jedan suuper lipi i
cool spot...uživajte mi u ovon super litu i nedajte da vas ova idiotska kiša pokvari planove!!!

Ki$$aCh kisskiss






°komentari° |25| °Printaj° #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.