design: Jinxie™
font: DaFont.com


< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Sve O divNoM MladIcU kOjeG vIs nEma!


Ime i prezime: Todor Proja

Mijesto i datum rođenja:25.1.1981
Prilep,Makedonija

Horoskopski znak : vOdenjak

Hobi: odbojka, slušanje glazbe...

Životni moto : ono što daš to i dobiješ!

Tošino naj:

Boja:žuta

Cvijet:iris

Hrana:lignje

Piće:martini

Auto : Toyota Rav4

Film : gladijator

Grupa: White snake, Sintezis...

Glumica/glumac: Nicole kidman , Rusell Crow.

ŽIvotinja : jaguar

Rijeka najdraži grad Toše Proeskog u HRvatskoj ! Tu ja živim !sretan

Linkichi:

@Ng&E

EmO GiRl

LaSs&cha Aka Luđakinja - heh

UtiHnuO Makedonski slavuj

LedeNa

crazy girls =)

To je to i wi ste ostali supper al owe cure su mi najbolje ! thumbup


Riječi pjesama:



VEŽI ME ZA SEBE….

Zauvijek tvoj…
Potpisujem…

Na svaku tvoju ludost
Pristajem…

Zatvori me,
I baci ključ,
Da više nitko ne može uć…

Osuđen na
Godina sto,
Ljubavi tvoje
Je premalo…

Bit ću tvoj štit
Od čelika
Od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpišem
Za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe
Usnama,
Veži na milion
Godina veži me i tako
Nemam gdje,
U tvom srcu ja sam zarobljen…

Veži me za sebe
Rukama,
Veži na milion
godina,
Nek´ sam cijelom svijetu
Zabranjen…
Dok sam ti u srcu
Zarobljen…


Zvjezdo sjevernice

Zvijezdo sjevernice
Noću na nebu što svjetiš
Da li ljubavne nemire
Možeš ti da osjetiš
Zvijezdo pomozi mi
Daj mi krila da se vinem
I u tvoja nebeska carstva
Ja da pristignem
Odatle da vidim
Da l’ je voljena u noci
Zanosno kraj prozora
Svoje kose rasplela

Krila daj zvijezdo da poletim
Na njene prozore da sletim
I u noci nježno da poljubim
Moju voljenu

Zvijezdo pomozi mi
Daj mi krila da se vinem I u tvoja nebeska carstva
Da pristignem
Odatle da vidim
Da l’ je moja voljena u noci
Zanosno kraj prozora
Svoje kose rasplela



Ako me pogledas u oci


Ako me pogledas u oci
o meni nista vise ti neces znati
jer oci odati me nece
u moju odbranu ce ovaj put stati

Slobodno gledaj mi u usne
na njime ne pise bas nista vazno
koliko puta slicne tebi
usnama ovim ja sam ljubio lazno

Ref.
A ne gledaj mi u dlanove
jer oni ce me znam, odati
za samo jedan poljubac tvoj
sve mo

Slike

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

to je to za sad

ponedjeljak, 08.12.2008.

Krajnje vrijeme je da nekog drugog zavolim krajnje vrijeme je da mi svane krajnje vrijeme je da stari kompas promjenim krajnje vrijeme je da krenem dalje novo svitanje...

Eee ljudi moji eto mene...Ovo je veznano uz post u nasem gradu skoro se sveke godine u 12 mj otvori klizanje hh pa smo moja pijateljica i ja odlucile jucer ic na klizanje oko 50 m dalje cuje se pjesma od Toseta Sreco ne krivi me i cijlo vrijme pustali su njegov cd Igra bez granica ajme bas meni za dusu!Ujutro idemo u auto tat me odveze u skolu i upali radio kad ono srce nije kamen bas mi krasno poceo dan... Naravno od Tosinih pjesama se neodvajam a da ih neznam skoro sve napamet hhe . Nijue se nista toga desilo vaznog sve je isto kao prije Toseta nema =(nazalost samo su uspomene ostale svakog dana svaki sat svaku minutu svaki tren svaki , svaki ... zauvijek !! I sve opet ispocetka igra s mojom dusom mojim osjecajima i mojim tjelom neprestano se vrti u krug i tako dovjeka ...JEdino nemislim na to kad pocnem pjevati bilo sta jer muzika opisuje ono sto rijeci ne mogu e pa Tose ti svojim glasom opisujes sve svoje vrline jer mane nemas ! I ima li tome kraja ?? Ja ga nevidim nisam jos ugledala " svijetlo na kraju tunela " niti srecu niti zadovoljstvo meni je ovaj tjedan rodendan 11.12. ja bih dar koji ne mogu dobiti nazad svojeg andela da ponovo bude s nama so nam ucinai sad zbog toga mrzim ovaj svijet sve ovom samo njega jos volim. A sto nam ga Bog uze ponavljam tu rijec stalno u sebi cijelu ovu godinu od kad ga nema.Nece nikada izblijediti uspomena na njega Nikada !!!!!!

NIKADA uspomena na tebe nece izblijediti
POGLEDAJ U MENE tama me pokrila.
NAJ NAJ je bilo kad si bio tu
KRAJNJE VRIJEME je da te ugledam ponovo
ANGEL SI TI jos uvijek
ZAJDI ZAJDI JASNO SONCE svako vecer da znam da je tu
POLJSKO CVIJECE mladog te pokrilo
al jos postoji DAN ZA NAS
kad zaspem vidim samo SAN EGZOTICAN s tobom
caka te svaka ZENA BALKANSKA
i JOS JEDAN STEPENIK dijeli me od tebe
moj zivot bez tebe je IGRA BEZ GRANICA
VEZI ME ZA SEBE zauvijek
HOLD ME TONIGHT zlato moje
USNI NA USNI ce dovjeka biti tvoje i moje spojiti


eto ta sam napisla za TOSU ja nitko drugi
Pa to je to za ovaj post vas cakam TOSE tebe ljubam mnogut !


Image and video hosting by TinyPic


STADION u MAkedoniji gdje je posljedni put imao nastup

Image and video hosting by TinyPic

5.10.

cast Tosi

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ćao


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.