design: Jinxie™
font: DaFont.com


< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Sve O divNoM MladIcU kOjeG vIs nEma!


Ime i prezime: Todor Proja

Mijesto i datum rođenja:25.1.1981
Prilep,Makedonija

Horoskopski znak : vOdenjak

Hobi: odbojka, slušanje glazbe...

Životni moto : ono što daš to i dobiješ!

Tošino naj:

Boja:žuta

Cvijet:iris

Hrana:lignje

Piće:martini

Auto : Toyota Rav4

Film : gladijator

Grupa: White snake, Sintezis...

Glumica/glumac: Nicole kidman , Rusell Crow.

ŽIvotinja : jaguar

Rijeka najdraži grad Toše Proeskog u HRvatskoj ! Tu ja živim !sretan

Linkichi:

@Ng&E

EmO GiRl

LaSs&cha Aka Luđakinja - heh

UtiHnuO Makedonski slavuj

LedeNa

crazy girls =)

To je to i wi ste ostali supper al owe cure su mi najbolje ! thumbup


Riječi pjesama:



VEŽI ME ZA SEBE….

Zauvijek tvoj…
Potpisujem…

Na svaku tvoju ludost
Pristajem…

Zatvori me,
I baci ključ,
Da više nitko ne može uć…

Osuđen na
Godina sto,
Ljubavi tvoje
Je premalo…

Bit ću tvoj štit
Od čelika
Od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpišem
Za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe
Usnama,
Veži na milion
Godina veži me i tako
Nemam gdje,
U tvom srcu ja sam zarobljen…

Veži me za sebe
Rukama,
Veži na milion
godina,
Nek´ sam cijelom svijetu
Zabranjen…
Dok sam ti u srcu
Zarobljen…


Zvjezdo sjevernice

Zvijezdo sjevernice
Noću na nebu što svjetiš
Da li ljubavne nemire
Možeš ti da osjetiš
Zvijezdo pomozi mi
Daj mi krila da se vinem
I u tvoja nebeska carstva
Ja da pristignem
Odatle da vidim
Da l’ je voljena u noci
Zanosno kraj prozora
Svoje kose rasplela

Krila daj zvijezdo da poletim
Na njene prozore da sletim
I u noci nježno da poljubim
Moju voljenu

Zvijezdo pomozi mi
Daj mi krila da se vinem I u tvoja nebeska carstva
Da pristignem
Odatle da vidim
Da l’ je moja voljena u noci
Zanosno kraj prozora
Svoje kose rasplela



Ako me pogledas u oci


Ako me pogledas u oci
o meni nista vise ti neces znati
jer oci odati me nece
u moju odbranu ce ovaj put stati

Slobodno gledaj mi u usne
na njime ne pise bas nista vazno
koliko puta slicne tebi
usnama ovim ja sam ljubio lazno

Ref.
A ne gledaj mi u dlanove
jer oni ce me znam, odati
za samo jedan poljubac tvoj
sve mo

Slike

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

to je to za sad

subota, 01.11.2008.

Poljsko cvijeće nek me mladog pokrije nek mi dušu ljube oblaci kad me nečeš ti kamo sreče da te oči ne vide nebih znao da su poljupci tuđi po tebi...

HeLLo peoples...Hvala na onih 300 i nešto koomowa swi su vračeni...Dobila sam jedan koji ću zauvijek pamtiti i hvala toj osobi...Njezine su riječi obilježile znak u mojem srcu zauvijek.Stvarno hvala svima vama jer nisam mislila da će ovako završit...S ovakvim predivnim komentarima.Ovo završit ne znači da ću zatvorit blog...Nego jednostavno nisam niti sanjala da će me ljudi koje jednostavno nepoznajem tako podržat...Stvarno svi neću nikog izdvajat jer ste svi jednako divni...Eto to su moje zahvale svima vama.Eto ja ću počet sa svojim postom...Eto mislim o srednjoj školi i izabrala sam jednu...U koju je išao i Toše...Glazbena srednja škola al ima još najmanje 2 god ili manje do toga.Al glavno da sam sad na miru...MIslim da ću do tad još imat ovaj blog tako da čete znat dal sam upala ili ne...Ovo sve sa mojom srednjom ima veze i sa Todorom.Pošto svi znate da je završio glazbenu srednju školu i da su ga dva ispita djelila od diplome za solo pjevanje.Ja se glazbom bavim beć dugo a i naravno obožavam pjevat al to moje pjevanje baš i nije jaukanje već kako bi rekla moja nastavnica iz glazbenog savršeno.A i želim nešto napravit što sam rekla u prijašnjem postu što je sve vezano.U zadnje vrijeme jako nedostaje Toše i njegov anđeoski glas.
NEću više previše duljit ovo bi bilo sve za oav post...I stvarno HVALA još jednom svima!
Woljam VAs
a TOŠE tebe pogotovo...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.