listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

sve o našemu Toši

Linkovi

Blog.hr
Blog servis


moj i Annin blog o konjima i o martin breškom ranču

Annin blog o pesekima

Blog od Natalije i Anje o svemu i svačemu

Moj blog

Blog od kuda sam skinula ovaj preljepi dizajn

Blog o ljubavi

Za fanove tokio hotela

Super blogek s dizajnekima

Nata

dizajneki

 

ponedjeljak, 22.10.2007.

???

Jeste li znali da 26 u grčkom alfabetu znači omega što na hrvatskom znači Kraj??

Sada ču vam reći koje to veze ima sa Tošom!
Toše je rođen 25.1 a 25+1=26
Toše je imao 26 godina
Toše je umro 16.10 a 16+10=26
Pretpostavlja se da je umro u 6 sati i 20 minuta a 6+20=26
Karijera mu je započela1997 (1+9+9+7=26)
U autu su bili Toše(26) Ljiljana(49) i Georgij(32) (2+6+4+9+3+2=26)
U makedonskoj abecedi T je 23 slovo O 19, Š 31 i E 7(2+3+1+9+3+1+7=26)
......

To znači da je cijeli njegov život bio ispisan brojkom 26
i rječju KRAJ!!
Dali je moguče da njegova smrt nije slučajna?????????????

Auto u kojem je toše poginuocry



| komentari (16) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O meni

Ime: Tomislava
Prezime:ObrčGodine: 13,5
Naj frendica: Tonka, Nata; sabi........
Naj strani pjevač: Jesse Mccartney
Naj hrvatski pijevač: Toše Proeski ( makar je on iz makedonije ali pijeva na hrvatskom)
Životna želja: Naučiti Makedonski jezik i naučiti preponsko jahanje
Ljubav: Mislim da je to jedan iz 8 razreda

Moja abeceda:
A: Avion - moje najdraže prijevozno sredstvo
B:Bik - moj horoskopski znak
C:Cha Cha Cha - najdraži latinoamerički ples
Č:Čips - najbolja hrana
Ć: nemam blage
D:D......... - Moja simpa
Đ: .......
E:Engleska moja najdraža država i Ena - moja najbolja skate frendica
F:Flauta - moram ju svirati u školi a jednostavno ju mrzim
G: Gmazovi - FUJJJJJJJJ
H: Hallo - moja najbolj pijesma iz One Tree Hilla
I: Ina - moj mali bijeli peso
J: Jesse - cerek
K:Konji i Koale - moje najdraže životinje i Klizanje - naj sport
L: Loana - kobila za koju se brinem obožavam ju
Lj:Ljeto - najdraže godišnje doba
M:More - obžavam ga
N: Nata - moja naj frendica
Nj:?????
O:Okovi na srcu - obožavam tu pijesmu
P:Park - omiljeno mijesto u ovom glupom gradu
R:Rea - moj pas
S:Sara - moja sestrična
Š:Šljokice - obožavam ih
T:Toše - cerek
U: !?????
V:Voda - naj piće
Z: Zlatko - moj veliki brat
Ž: ne postoji


Image Hosted by ImageShack.us