On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot u Torontu.


E-mail adresa:
torontosunshine@live.ca

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Toronto.com
Monitor.hr

Pomozimo malom Patriku

One koje volim citati

annabelle
brod u boci
champselysees
elle woods gone brunette
jezev blog
jja
kinky
kucanica u japanu
luki&goldie
neverin
otok
omladinka
pijesak u gacama
pjesma o jednoj mladosti
snoopy
tibica
zoccao
zvrk






hit counter download
hit counter download




Ja sam birthing coach!!



Svaki dan nestripljivo ocekujem telefonski poziv s instrukcijama da odmah krenem u tu-i-tu bolnicu, pravac maternity ward.

Moja najbolja prijateljica ocekuje drugu bebu i ja sam njen birthing coach. Ne znam bas kako bi se to prevelo na hrvatski, nesto kao trener za poradanje, u principu znaci da cu ja prisustvovati radanju bebe. Ne mogu vam opisati koliko sam uzbudena, jedva cekam!!

Mozda cete se pitati kako to da je mene pitala. Pa ovdje po kanadskom sistemu svaka zena tijekom poroda ima pravo da uz sebe ima dvije bliske osobe koji nisu clanovi doktorskog tima. Moja prijateljica A je izabrala muza i njenu mamu, ali sve se izkompliciralo da bi na kraju bila samo ja.

Moja A je brazilka i njeni roditelji zive u Brazilu. Dogovorila se s mamom da dode u Toronto pocetkom studenog, ali mama je zavrsila na operacijskom stolu sa slomljenim zglobovima u objema rukama. Prosli tjedan se uzbudeno spremala za put u Toronto, i obavljala kupovinu. U svoj toj zurbi i uzbudenosti parkirala je auto na cesti i krenula da prede cestu, kada ju je lupio gradski autobus. Zena mora da ima devet zivota jer je "samo" zavrsila s malo jacim potresom mozga i slomljenim zglobovima u objema rukama. Sada se osjeca dobro, ali ne smije da putuje dok kosti ne zarastu jos nekih mjesec dana, a beba ce vec biti rodjena, znaci mama/baka odpada kao birthing coach.

Od A muz cisto sam sumnjala da ce da bude prisutan. Kada im se rodila prva beba on je bio uz A., ali su na kraju medicinske sestre imale vise posla s njim posto se covjek onesvjestio. Od tog silnog uzbudenja, pomijesanog sa strahom (ne znam bas cega), samo se srusio. Zamislite samo tu scenu, vi se poradate, muz stoji uz vas i ohrabruje vas kad odjednom lezi na podu i ne mrda. Pitala sam A sta je pomislila kada ga je vidjela tako, kaze samo ih je pitala da li dise, kada su sestre potvrdno odgovorile, rekla im je da ga puste "da spava". Pouceni proslim iskustvom odlucili su da ce on biti s njom sve do pred sam kraj, a onda ce izaci iz sobe i cekati dok se beba ne rodi.

I tako sam na red dosla ja. Pitala me je da li ce mi biti neugodno posto ja jos nemam djecu. Znam da nece, rodenje djeteta je nesto najljepse sto se moze dozivjeti i ne mogu vam opisati koliko sam ponosna i uzbudena da je mene izabrala. Drzati cu je za ruku, brisati oznojeno celo, duboko disati, zajedno s doktorom i sestrom bodriti je i vikati "push, push, push" i "go, go, go", zajedno cemo se smijati i plakati od silnog veselja, i sve ostalo sto ide uz porod! I jos nesto, ja cu i prerezati pupcanu vrpcu! :)) yes

Okay, ja sam sve to izplanirala u mojoj glavi, priznajem malo vise idilicno. Jedina mi je zelja da porod prode u najboljem redu i da su i mama i beba zdrave (i nadam se da i ja ne padnem u nesvijest)! ;)

Znam da na blogu ima mnogo mama, pa bi vas molila ako imate koje savjete za amatersku babicu da ih napisete smijeh
Thank you, much appreciated... xoxo


|četvrtak, 05.11.2009., 05:54|

|35| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.