On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot u Torontu.


E-mail adresa:
torontosunshine@live.ca

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Toronto.com
Monitor.hr

Pomozimo malom Patriku

One koje volim citati

annabelle
brod u boci
champselysees
elle woods gone brunette
jezev blog
jja
kinky
kucanica u japanu
luki&goldie
neverin
otok
omladinka
pijesak u gacama
pjesma o jednoj mladosti
snoopy
tibica
zoccao
zvrk






hit counter download
hit counter download




Vampiri mi piju krv na slamkicu



Ne znam da li sam ja jedina osoba kojoj ovaj trend vampira pocinje da smeta, osjecam se kao da mi piju krv na slamku, polako, ali sigurno me iritiraju ! Priznajem da sam multi-media junkie - filmovi, TV, internet ne biram, I like it all! Problem je bilo sta da otvorim/upalim samo o vampirima. I meni su vampiri bili cool, ali sada su svugdje, prezasicena sam s njima. Price o vampirima uvijek su postojale i bile su "in", ali u zadnjih par godina vampiri su izgubili tu svoju coolness i postali over-exposed.

Razumjem ja zasto su vampiri privlacni - svi izgledaju super, they're hot&sexy, misteriozni, ne stare iako imaju po nekoliko stotina godina. Obicno postoji bitka izmedu dobrog i zla izprepletena s ljubavnim jadima glavnih junaka gdje skoro u 99.99% vampire stories jedan je vampir, a druga osoba obicni smrtnik. Isto tako pa skoro bas svi vampiri zive u prekrasnim zdanjima i njihovom bogatstvu nema kraja. Sve sami superlativi, pa kome se nebi svidjelo?! Prava formula za uspjeh!

Sve je pocelo sa knjigama. Ne osvrcem se sada na one knjige i autore koji su postali kultni kao npr. Bram Stoker "Dracula", ili cak Anne Rice i njene "Vampire Chronicles", vec na ove danasnje autore. Zapocelo je s Stephanie Meyer i "Twilight", da bi se ubrzo pojavile i druge knjige "The Southern Vampire Mysteries" (poznatije siroj javnosti kao TV serija "True Blood") ,"Vampire Diaries", "Vampire Academy" itd, itd. U stvari ne znam tocno kronoloski koje serije knjiga su bile prve izdane, ali Twilight je svakako napravio vampire i sve vezano uz njih the latest craziness! Normalno nije stalo na kjigama, vec su sve te popularne knjige u vrlom kratkom roku pretvorene u ne bas kvalitetne filmove, TV serije, video igre.

Znam da iza svih tih "vampirskih" proizvoda su velike korporacije koje su zedne novaca, tako da ce nam jos dugo gurati sve vezano uz vampire, sve dok prodaja ne pocne opadati, ili dok ne pronadju nesto drugo sto je cool i pretvore ga u masovni trend. Meni su vampiri postali over-heated i pretvorili se u pepeo, they're out!


|subota, 12.09.2009., 14:14|

|10| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.