On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot u Torontu.


E-mail adresa:
torontosunshine@live.ca

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Toronto.com
Monitor.hr

Pomozimo malom Patriku

One koje volim citati

annabelle
brod u boci
champselysees
elle woods gone brunette
jezev blog
jja
kinky
kucanica u japanu
luki&goldie
neverin
otok
omladinka
pijesak u gacama
pjesma o jednoj mladosti
snoopy
tibica
zoccao
zvrk






hit counter download
hit counter download




The Lovely Bones



"The Lovely Bones" je knjiga koju je napisala Alice Sebold. Procitala sam je prije pet godina i od onda je postala dio mene. Glavna junakinja je 14-godisnja djevojcica Susie koja se vec nalazi u raju. Susie prati nastavak zivota svoje obitelji i njihovo nadanje da ce je pronaci zivu, prijatelje u skoli koji "tracaju" o njenom nestanku, i ubojicu koji pokusava da sakrije i unisti sve tragove koji ga inkriminiraju. Knjiga je odlicno napisana, i jedva cekam da vidim i film, reziser je Peter Jackson!
Okay, a sada pravi razlog zasto je ta knjiga postala dio mene. Kada sam je citala, citala ju je i jedna moja prijateljica, zove se K. Jedno divno poslijepodne K i ja smo otisle na kavu, i izmedju ostalih razgovora pocele pricati o knjizi. Normalna konverzacija, mainly chit-chatting. I onda mi je K rekla, "I was raped.". Prvo sam pomislila da nisam dobro cula, medutim ponovila je istu recenicu. Mora da sam skroz probljedila jer umjesto da ja nju pitam kako je pitala je ona mene. Prvo pitanje mi je bilo kada jer sam mislila da se tek dogodilo. Prije cetri godine, na faksu, decko jedne njene prijateljice. Ne mogu vam opisati sok i emocije koje su prolazile kroz mene, nisam mogla ni rijec izpustiti. Osjecala sam se bezpomocno, nisam znala sta reci ni sta napraviti. Kada sam se malo pribrala tek sam onda primjetila koliko smireno K izgleda. I onda mi je rekla da sam ja prva osoba koja nije clan njene obitelji kojoj je rekla o tome. Ova knjiga ju je vratila u proslost i natjerala da prozivi te ruzne dane. Jos uvijek se srami toga, ali po prvi put se osjeca slobodnom da moze pricati o tome sto joj se desilo. Vise nisam mogla izdrzati, samo sam je zagrlila i kroz suze rekla da je vrlo hrabra i da je volim.

December 2009, K i ja idemo gledati "The Lovely Bones".


|četvrtak, 20.08.2009., 04:55|

|6| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.