On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot u Torontu.


E-mail adresa:
torontosunshine@live.ca

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Toronto.com
Monitor.hr

Pomozimo malom Patriku

One koje volim citati

annabelle
brod u boci
champselysees
elle woods gone brunette
jezev blog
jja
kinky
kucanica u japanu
luki&goldie
neverin
otok
omladinka
pijesak u gacama
pjesma o jednoj mladosti
snoopy
tibica
zoccao
zvrk






hit counter download
hit counter download




Rock balancing i Inukshuk

Prije par tjedana vidjela sam ovog tipa kako sjedi na trotoaru i slaze ovo kamenje.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Prvo sam pomislila koliko ovaj covjek mora imati strpljenja. Stajala sam jedno 10tak minuta da vidim koliko ga vremena uzme da bi slozio barem jednu skulpturu. Ne znam posto dok sam odlazila jos uvijek je postavljao isti kamen. Malo sam google-la da vidim sta drugi misle o rock balancing. Neki ga smatraju umjetnoscu, neki hobijem, a neki i tlacenjem vremena. Manje vise svi se slazu da treba jako puno strpljenja i "laganih" ruku da bi se nesto sto na prvi izgled djeluje nemoguce pretvorilo u interesantne skulpture. Mene su te figure podsjetile na Inuksuk. Da li znate sta je Inukshuk? Ovako izgleda:



Inukshuk su prastare kanadske Inuit strukture (Inuiti su domoroci koji zive na sjeveru Kanade) gradene samo kamenom. Izgledom podsjecaju na covjeka, a u snjeznom Arktiku to su potpisi lovaca koji su prolazili tim krajem. Njihova snaga i pojava pomazu izgubljenim putnicima da se ne osjecaju samima. Inukshuk su i poruke koje porucuju sretan put, sretan lov, ukazuju prirodan zaklon i porucuju da je na tom mjestu vec neko bio.



xoxo


|petak, 14.08.2009., 04:22|

|11| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.