On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot u Torontu.


E-mail adresa:
torontosunshine@live.ca

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Toronto.com
Monitor.hr

Pomozimo malom Patriku

One koje volim citati

annabelle
brod u boci
champselysees
elle woods gone brunette
jezev blog
jja
kinky
kucanica u japanu
luki&goldie
neverin
otok
omladinka
pijesak u gacama
pjesma o jednoj mladosti
snoopy
tibica
zoccao
zvrk






hit counter download
hit counter download




SYTYCD

Sve neke ruzne vijesti oko mene, i osjecam se down, ali necu o tome nego o necemu sto me veseli!
Jedan od najboljih zabavnih show-a na televiziji u mom misljenju je SYTYCD ili 'So You Think You Can Dance". Koncept je slican "American Idol", znaci prvo audicije po vecim gradovima Amerika, onda boot camp u Las Vegasu gdje se bira 20 finalista, 10 males and 10 females, i onda tih 20 krece u Los Angeles gdje se bore za titula champion-a, a publika je ta koja glasa. Plesu u parovima i sami, i nisu samo standardni ballroom plesovi vec je tu i hip hop, indijski Bollywood dance, ruski narodni ples i jos mnogo drugih. Svake sezone ja imam favorite, i tako ove sezone moj favorit je bio Brandon Bryant. Brandon je fenomenalan, pravi genije!! Nema vrste plesa da je on nije svladao, ne samo svladao nego usavrsio. Na zalost Brandon nije bio champion, vec je osvojio drugo mjesto, iako ja u srcu znam da je on najbolji!!! smijehEvo par snimaka, a ima ih jos vise na YouTube. btw, glavni sudac ga je nazvao "Michelangelo of the dance floor"!






|srijeda, 12.08.2009., 13:12|

|3| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.