Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

petak, 17.11.2017.

Malo pozitive :)

Kod mene uvijek neke teške teme. Ali danas sam presretna! naughty Koliko je divno ostati doma.

Vani je komica od vremena, ali zapravo mi se i sviđa. Te boje, ta kiša, hladnoća,jutarnja magla. Lijepo je skroz! fino

Zadnjih se dana bavim stvarima koje su mi skroz zabavne i onda me to veseli. Uvijek me je tako nešto privlačilo, ali nikada nisam imala priliku baciti se na tako nešto. Sada mi se nekako došuljalo i baš uživam. cerek (tajnovitost na razini, ali ionako je poanta u osjećaju samo !)

Također, #couple se počeo zabavljati "treniranjem" plesa. I da, zvuči ekstra smiješno i jednostavno, ali NIJE! Umiremo na treninzima, preznojavamo se i, najvažnije od svega, zabavljamo! Jučer je bio ekstra težak dana na poslu, onako imaš osjećaj da se cijeli svijet urotio protiv tebe i da što god napraviš nije dobro. Mrtva umorna,bez trunke života u sebi sam stala pod tuš i doslovno počela plakati. Toliko sam htjela samo leći u krevet i spavati do preksutra vjerojatno, ALI.... nisam! Obukla sam trenerku, patikice i sjela u njegov auto.
Dance it is!

Vježbe su toliko intenzivne da se nakon 5 minuta cijediš. To je vrhunski. Kako je postajalo teže tako se moj umor gubio. Nekako sam bila sretnija, raspoloženija, uživala sam.

Inače imam problem sa fizičkim kontaktom. Ne volim dodire nepoznatih ljudi, zapravo dodire općenito. Mislim da to ni ne mogu opisati, samo znam da ne volim da me se dotiče na bilo koji način. Tu dolazimo i do problema s plesom. cry Potrebno je često mijenjati partnere na treningu! Sinoć je bila takva situacija. Najprije sam poprilično jasno i glasno izdramila kako meni to uopće ne odgovara i kako to jednostavno nije uredu, ALI radila sam tu vježbu jednako kao i drugi. U početku je bilo jako čudno, ali onda je "trener" došao do mene, dotaknuo mi rame i rekao ne brini se ja pazim da sve bude uredu. Taj dodir, kratak ali značajan, prenio mi je nekakvu mirnoću. Nekako sam znala da se sad moram samo opustiti i da će sve biti uredu. I bilo je! Iako, na moje iznenađenje svi dečki su imali razumijevanja za moj problem. I to je značilo baš puno!

Na kraju smo slušali govor o tome kako je sve u plesu vezano za mentalnu spremnost. I to je istina. Ne možeš raditi ili osjećati stvari ako nisi spreman za njih ! Ja sam uspjela, ne skroooz ali trudim se. i ta sreća me drži još i danas. Plus što imam free day from work rofl

Sada nastavljam raditi još jednu stvar u kojoj uživam (više kroz neke sljedeće postove) naughty
I jedna predivna slikica od neki dan, jednostavno ju moram podijeliti cerek


17.11.2017. u 16:23 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.