t o n kk o

23.07.2007., ponedjeljak

poezija +

LJUBOMORA - Antun Branko ŠIMIĆ

Od mene bježe niz ulice kuće i stabla
ženska vela nose vjetrovi
Na crnom nebu mrtvi oblaci
vise kao razderane prnje
Vjetrovi nose oblake i vela

Večeras meni sve su razmrskali
Preda mnom leži smrskan
moj svijet ko dječje razbijene igračke-
Večeras padaju na me
krpe mrtvih oblaka

Pokriven sivim žutim prnjama
posrćem preko razmrskanog svijeta
Vječno iza nje nekoliko metara trčim
i postajkujem pokadšto
ko kakav slomljen i izgubljen pas

Na svakom uglu stoji jedna Smrt.

----------------------------------

HANARIN POGLED - Hamzo HUMO

Juče me sretne Hanara i reče mi u prolazu :

"Nije misao koplje da joj sagledaš metu. A ni ljubav rijeka da joj u dno uroniš.
I znaj, Amra. da je radost podijeljena između svjetla i boje, jer jedno i drugo su oči prirode.
I tek kad Mahrur sagleda sebe u njima, podijeli imanja svoja i štapom razmahnu na četri strane svijeta,
govoreći : Evo im cijeli svijet!"

Ali, na svijetu slijepih je najviše i moje riječi ne dopiru do njih.

Jer, moj put nije staza utrta.

I znaj, Amra, oni koji biraju puteve utrte
ne pale svjetla onima koji dolaze.

-----------------------------------

DERVIŠ I SMRT - Meša SELIMOVIĆ

Sve je moguce, sve je na dohvat ruke, samo se covjek ne smije predati. Tesko je dok se ne odlucis, tada sve prepreke izgledaju neprolazne, sve teskoce nesavladive. Ali kad se otkines od sebe neodlucnog, kad pobjedis svoju malodusnost, otvore se pred tobom nesluceni putevi, i svijet vise nije skucen i pun pretnji.


* trenutno sam više u fazi čitanja poezije nego vlastitog pisanja, pa sam odlučio da podijelim pročitane stihove s vama :))





- 09:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.