Majstori s mora

11.03.2009., srijeda

Gogi ivanisević

GAME , SET , MATCH
Goran Ivanišević


Sam sa sobom vodim borbu ,
svugdje nosim sportsku torbu .
U nju stvarno puno stane i
kod kuće i sa strane .
Nikad ne znaš di je slađe , nek
je torbe , nek' se nađe .
Noću dok me prati sjena ,
ponavljam si ta imena .

Jedna Tanja , druga Vanja ,
treća valjda Anja Alavanja.
Kilometar linije je zračne , do
postelje nevjenčane bračne .
I obrnuto ista je daljina , al'
kod srca neka je toplina .
I alibi dobar baš je teretana ,
umah stizem do
rentanog stana .

Ali vani nema darling ,
schatzi , mirno stoji
jedan paparazzi .
Odma trazim palicu u mraku ,
koja lezi tu u portapaku .

Stani , gade , da se nisi maka ,
biran riči , na mistu mi svaka .
Serviram na crtu kao nekad
asa , satra san mu kameru
ka starog pasa .

Bit će vraze , da vidija te
nisan , izist ću te cilog
koliko san bisan .
A i borša s početka priče ,
sve mi je što iman ,
kad već niman sriće .
Napala me draga , novinari ,
svako , adio moj svitu
– odoh u Monaco !

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.