< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Putovanje hippie rutom Hrvatska-Indija-Nepal

Tomvito Linkovi
Flickr.com
Foto galerija na Flickr-u

Tomvito.com
Moj homepage

Kontakt: dreadhead385@gmail.com

Ekipa koju citam
Vnukblog.com
Vnuk, IT wizard i sponzor mojeg flickr accounta (tnx jos jednom :)

Jimbo.blog.hr
Najbolja stvar u Bosni nakon cevapa i baklave


Esfahan, Time to go

20.11.2007., utorak

Sest je sati ujutro, mrzim ustajanje u ovo vrijeme jer je inace sada doba za mene da idem spavat. Sljedeca destinacija je Persepolis, udaljen 300ak kilometara a nakon toga moram trazit smjestaj u Shirazu koji je dosta blizu.
S couchsurfinga mi nije nitko odgovorio ali ima ionako samo 6 clanova u tom gradu. Trebala mi je jucerasnja pauza, spavao sam do tri, zujao po stanu cijeli dan, sebi przio backupove a domacinima krumpir sa kobasicama.
Ostaje mi jos 9 dana pa moram gibat dalje u Pakistan. Veceras cu si naci smjestaj ili u hostelu ili ako budem dobre volje i druzeljubiv kod neke obitelji koja se upravo vraca s vecernje molitve. Stara hipi fora je da stanes pred djamiju i jednostavno cekas da te netko pozove sebi doma. Preporucio mi ju je Mirko, pa cemo vidjet kako funkcionira.
Mozak mi ne funkcionira u ovo vrijeme bez ogromne kolicine kofeina. Skinuo sam se s kave, navuko na caj.
Stigli su i prvi mailovi citatelja mog bloga, plus razni komentari na drugim mjestima. Mogao bi se sada lagano i predstavit da znate s kim imate zadovoljstvo.
Ime ce ostat tajna, ali ako se poigras googlom mozes ga saznat dosta brzo. Godina mi je 26, postao sam punoljetan prema indijskom standardu pa sad mogu lutat svijetom bez pratnje. Studirao sam engleski i njemacki, odustao nakon par godina od stjecanja diplome pa se prodao kapitalistickom svijetu. Rodjen sam u Poljskoj, odrastao u Njemackoj, zivio tu i tamo sa svim i svakim.
Ovisnik sam o internetu, cigaretama i toplim napitcima. Moze kava ali ne mora, glavno da se kuha. Digitalna fotografija je nesto sto me zanima kao medij izrazavanja onog cega vidim i prozivljavam.
Nisam hippie, samo slijedim magic bus rutu popularnu iz 70ih, Istanbul-New Delhi. Carobni autobus sluzbeno nije postojao. Nesluzbeno je kretao iz Amsterdama, ali je glavno okupljaliste za polazak bio Stambul. Nije bilo interneta pa se pisalo na raznim blackboardovima tko sve ide u kojem smjeru, kada se skupio dovoljan broj zainteresiranih, putovanje je pocinjalo. Ako vas zanima, ima dobar opis rute na http://wikitravel.org/en/Istanbul_to_New_Delhi_overland
Vjerujem u dobro svakoga od nas, ne vjerujem propagandi i sranjima koje razni mediji sire. Ne znam sto zelim u zivotu pa sam se odlucio krenuti suprotnim smjerom. Znam sto ne zelim a to je ustajanje u rano jutro i job 9/5 ( zapravo nije dobro ni fleksibilno radno vrijeme, been there done that. Nocna sam ptica, ali sljaka do osam ujutro u nocnoj smjeni isto nije toliko zabavna kao sto zvuci ).

Ovaj blog je jos u beta fazi tako da zahvaljujem svima na primjedbama koje sam dobio. Platforma sama po sebi je malo koma ako si na drzavno cenzuriranom dial upu pa ti treba 15 minuta da se logiras i dignes novi post.
Zbog toga i nije bilo fotki u zadnjih par postova pa da to nadoknadim sada kako bi mogao prestat s pisanjem i spakirat ruksak. Ceka me dug put danas a nemam pojma gdje cu spavat. Zaista zabavno s 25 kila opreme na ledjima.
Drzite mi fige i uzivajte u snjegu ako ga ima, ja se odoh suncat i uzivat u izletu na Persepolis.
:)


_mg_7058

Fotka glavnog trga na kojem sam proveo dosta vremena. Perspektiva iz kraljeve loze. S ovog mjesta je gledao igrace neke vrste pola na konjima. Sunarodnici su sjedili u lozama koje se vide prekoputa. U to vrijeme naravno da nije bilo vodoskoka vec je sve bila cistina. Klikni na fotku ako zelis vidjeti vecu verziju, vrijedi i za sve ostale fotografije koje su na blogu.


_mg_7088


Jedna od mnogih trgovina na bazaru uz trg, rucni rad i proizvodnja svih vrsta umjetnina.

_mg_7075

Neki fotkaju, neki slikaju. :)

_mg_7081

Ovo mi se ucinilo kao zgodna igra motivima. Kada se setate Iranom vidite da je dosta toga u izgradnji, ceste su im pune gradilista, pa se stari covjek pita sta se to samo dogadja.

_mg_7030

Jedna od mnogih manjih djamija, neinteresantno turistima ali jako zanimljivo kada te pozovu radnici na caj i kazu da smijes fotkat i malo se odmarat sjedeci na tepihu.

_mg_6870

Iranska obitelj u setnji gradom. Kip lava na kojem sjedi dijete na fotki izgleda totalno bezveze, ali kada stojis na istom mjestu po noci dok przi mjesec i gledas na drugu stranu rijeke gdje se nalazi identican kip, jasno vidis kako mu oci sjaje i reflektiraju mjesecinu.

_mg_6828

Obozavam pogled majke, vidi vecu verziju klikom na fotku pa ces vidjet o cemu pricam.

_MG_6744

Nagradno pitanje: Tko je autor bloga? Za tocan odgovor osvajas besplatan caj.
- 05:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.