Opis bloga
kako san se ja naša u Japanu, šta san sve ovde naša, i zapravo... Tokyo iznutra
Koliko vas je bilo do sad...


Tokyo i Japan iznutra

28.04.2006., petak

Priča o drvenome lutku...

Evo, konačno se u Carstvu Sunca sunce i pokazalo. cool Dosta je bilo kišnih dana. A odma se čovik osjeća lipše. Razbudi se već na putu do posla. Prije kave. E da barem oće ostat ovako malo...

Benzinska stanica u Tokyo Nego, malo da prominin temu. Neću o politici, ovi blog je isključivo radi Japana, Tokya, Kyota i drugih zanimljivosti ovod. Ali, vezano za jednu sliku i detalj koji san usput pokupija. Vidin po vijestima šta se doma događa, kako je benzina opet poskupila. A Barba Pinokijo je reka da siguro neće. Ma kakvi. Da je on svoju rič. Kako je ono reka, "Mi ćemo sigurno zadržat devespeticu ispod osan kuna, a ako ne budemo mogli onda nećemo." To isto ka i ono "Ajde mi molin te posudi dvi ijade, ja ću ti sigurno vratit, a ako ne buden moga - onda neću." lud E Đepeto, jeben te glupa. Bilo bi bolje da si se malo ogrija na drva...


Benzinska stanica u Tokyo - cijene
Ma ne bi ja ni slova o tome pisa na ovome blogu, da nisan prije par dan proša kraj benzinske stanice ovod. I vidija šta piše. I slika, da vidite i vi da van ne govorin bez veze (evo, na desno su van cijene). Cijena Bezolovnoga benzina (malo kvalitetniji nego šta je na ininim pumpama), "High octane", kako su mi objašnjavali, ekvivalent našemu Eurosuper 98 (i sa malo manje sumpora) - 140 Yena. 140 JPY!!! Ilitiga bokun više od 7 kn. A ovde je inače sve skupo ka vrag. A benzina jeftinija. Više nego kunu. A dizel 106 jena. Mrvu skuplji od 5 kn za litru. burninmad I dobro recite vi meni sad ko ovde koga? Ko je ovde "Lud" a ko "Zbunjen", iz one priče šta uključuje i seks?


E Ivo, Ivo... Ugledaj se na Junichira Koizumija!



- 03:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
Daleko od kuće
Jure i Ivan u Indiji
Još jedan Ćuvitar u dalekome svitu


Otkud san ja doša
Šolta


Neki falši linkovi...
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr