Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

kissnaughtywinkyesyesmoj tokio hotel 4 ever
hmm koliko je sat aha evo...

Created by Crazyprofile.com

Evo moje najdraže tokio hotel pjesme-prekrasne su



Ey ljudi na drugom "brojil" mi je bilo oko 100 ljudi ali se izbriso tak da sam stavila novi i on ide od nule.....
Free Web Counter

Free Counter

Create your own message at BlingyBlob.com

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Pikčrs napravljene...
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

NOVI REKORD U KOMENTARIMA 100
DOSADA REKORD U KOMENTARIMA 46
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mladi pisac




Ljudi totgeliebt

02_tokio_hotel_-_totgeliebt



lyrics - totgeliebt

slikice tj. animacije

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Spring Nicht Tokio Hotel lyrics
Artist: Tokio Hotel
Album: Zimmer 483
Year: 2007
Title: Spring Nicht Print
Correct


Über den Dächern,
ist es so kalt,
und so still.
Ich schweig Deinen Namen,
weil Du ihn jetzt,
nicht hören willst.
Der Abgrund der Stadt,
verschlingt jede Träne die fällt.
Da unten ist nichts mehr,
was Dich hier oben noch hällt.

Ich schrei in die Nacht für Dich,
lass mich nicht im Stich,
Spring nicht.
Die lichter fangen Dich nicht,
sie betrügen Dich.
Spring nicht.
Erinner Dich,
an Dich und mich.
Die Welt da unten zählt nicht,
Bitte spring nicht.

In Deinen Augen,
scheint alles sinnlos und leer.
Der Schnee fällt einsam,
Du spürst ihn schon lange nicht mehr.
Irgendwo da draussen,
bist Du verloren gegangen.
Du träumst von dem Ende,
um nochmal von vorn anzufangen.

Ich schrei in die Nacht für Dich,
lass mich nicht im Stich
Spring nicht.
Die lichter fangen Dich nicht,
sie betrügen Dich.
Spring nicht.
Erinner Dich,
an Dich und mich.
Die Welt da unten zählt nicht,
Bitte spring nicht.

Ich weiss nicht wie lang,
Ich Dich halten kann.
Ich weiss nicht wie lang.

Nimm meine Hand,
wir fangen nochmal an.
Spring nicht.

Ich schrei in die Nacht für Dich,
lass mich nicht im Stich
Spring nicht.
Die lichter fangen Dich nicht,
sie betrügen Dich.
Spring nicht.
Erinner Dich,
an Dich und mich.
Die Welt da unten zählt nicht,
Bitte spring nicht.

Spring nicht.
Und hält Dich das auch nicht zurück.
Dann spring ich für Dich

petak, 04.05.2007.

Novi post...

Evo tOKIO hOTEL JE DOBIO comet i SUPER COMET yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ovo je live koncert s Comet dodjele

A sada Tomovo pismo jednom casopisu....
Meni je bio tuzan... :(


Za mene je prijateljstvo apsolutno važno. Ono mi daje snagu. U predškolskoj sam imao svog najboljeg prijatelja. Zajedno smo uvijek tražili probleme sa učenicima iz četvrtog razreda. Nama je to bilo stvarno cool. Iako smo bili manji i mlađi nego oni drugi dječaci, uvijek smo ih mi pobjeđivali. Nažalost se moj najbolji prijatelj preselio u neki drugi grad, to je bilo stvarno tužno. Od tada se nikada više nismo viđali. Jer je on bio moj najbolji prijatelj. Zato što su naši roditelji radili, Bill i ja smo uvijek bili sami kod kuće, i ponekad kod bake. Ali kad ona nije poslijepodne više imala vremena za nas, poslali su nas u »Hort«.To sam mjesto mrzio ko kugu. Kao prvo, nismo mogli naći istu valnu dužinu sa ostalom djecom; drugo, hrana je bila užasna. Uvijek smo jeli »Mrtvu nanu«(tako su oni zvali sitno sjeckano mesu sa nekim užasnim sosom); i treće, dolje smo morali raditi zadaću. Tek kad smo bili gotovi,smjeli smo se igrati. Ali se tu uvijek puno toga dešavalo što se tiče djevojčica. Kad se s njima igra »Volkerball«(nešto slično Između dvije vatre), onda su se ponekad zaljubljivale u tebe. Tako je i počinjalo sa prvim ljubavnim pismima.
U njima je uvijek pisalo "Hoćemo li se naći kod cijevi? Da,ne ili možda?" To je bila jedna velika cijev na igralištu kroz koju se možeš provlačiti, unutra su uvijek sjedili parovi i žvalili se. Pošto su Billa i mene u Hortu toliko mrzili )morali smo otići. To je bilo super. Ali onda je došla predškolska, koja je bila tako usrana. Često sam morao da pravim neku vrstu slagalice kao kaznu. Naravno je nikad nisam uspio dovršiti. Kad je tad trebala doći škola, na početku sam bio stvarno sretan. Dobro se sjećam svog školskog paketa (»Schultute«,u Njemačkoj je običaj da se za prvi dan škole, znači prvačići, dobije jedan ogroman šareni paket koji je bio pun slatkiša), koji nije bio samo pun slatkiša nego i moje prvo nalivpero (u Njemačkoj se isključivo piše nalivperom u školi),pernica, olovke i ostali pribor. Tome sam se veoma obradovao, i osjećao sam se tako odraslo. Da sam prije znao da će biti i škola sranje kao predškolska, ne bi tu otišao ni na početku. Jer sam odmah drugog dana smatrao da je to sve sranje.U toku sata nismo smjeli međusobno razgovarati. Naravno, mi im nismo dopustili da nam ista zabrane. Naša je učiteljica bila apsolutno užasna. Odmah je na Billa i mene bacila pik. Naravno, više nismo htjeli ići tamo, ali mama nas je tjerala na to. Ali ja ipak nisam dopustio da mi itko naređuje. Niti mama. Osim ove stvari sa školom, naša mama nikad nije bila previše stroga prema nama. Ja sam uvijek imao dobar odnos sa njom. Ona je Billu i meni pomagala u svakom problemu. Uvijek smo smjeli sve sami odlučiti-tako da sad točno znam šta želim a šta ne. Ono što zasigurno uvijek hoću su: bakine špagete. Ona ih naprosto najbolje pravi-sa nekim super sosom. Čak sam pokušao da ih napravim kao što to ona radi ali mi nije išlo od ruke. Mora da tajna leži u njenoj specijalnoj servi. Zbog toga smo uvijek odmah poslije škole otišli do bake na ručak. Ona je u Magdeburgu živjela odmah do naše škole. Moj djed je bio moj idol. Kako bi se njemu svidio, čak sam trenirao karate (swatkooo). Kasnije sam mu se ispovijedao da mi se taj sport ne dopada. Prvo sam pomislio da će se razočarati, al njemu je to bilo sasvim OK...Nakon četvrtog razreda preselili smo se na selo (Loitsche,malo selo blizu Magdeburga-populacija:850 stanovnika). U školi su nas ostali dječaci htjeli otjerati, zato što smo to bili mi koji su dobivali najviše ljubavnih pisama. Ali nisu uspjeli u tome-još dan danas dobijem ljubavna pisma...


Evo dvije viva reportaze jedna je bolja od druge...Pogledat obavezno zakon jeeee....

a sada broj dva tu se bill malo raspizdio na klavir...
imaju djelovi di se bill i tom svadaju radi banae-bill zonglira...

I jedan loodi na engleskom(prijevodu)



Znate onaj stari chat s tokio hotelom na habbo e ova slika je bila tam..
Image Hosted by ImageShack.us
Njam bill sexy model...
Image Hosted by ImageShack.us
LoVe Me
Image Hosted by ImageShack.us
Georg...kO BI RKO(GODBODY)
Image Hosted by ImageShack.us
Tako mu je sexy profil-Tom
kako je jebeno zgodan Image Hosted by ImageShack.us

- 15:29 - Komentari (74) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>