Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

kissnaughtywinkyesyesmoj tokio hotel 4 ever
hmm koliko je sat aha evo...

Created by Crazyprofile.com

Evo moje najdraže tokio hotel pjesme-prekrasne su



Ey ljudi na drugom "brojil" mi je bilo oko 100 ljudi ali se izbriso tak da sam stavila novi i on ide od nule.....
Free Web Counter

Free Counter

Create your own message at BlingyBlob.com

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Pikčrs napravljene...
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

NOVI REKORD U KOMENTARIMA 100
DOSADA REKORD U KOMENTARIMA 46
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mladi pisac




Ljudi totgeliebt

02_tokio_hotel_-_totgeliebt



lyrics - totgeliebt

slikice tj. animacije

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Spring Nicht Tokio Hotel lyrics
Artist: Tokio Hotel
Album: Zimmer 483
Year: 2007
Title: Spring Nicht Print
Correct


Über den Dächern,
ist es so kalt,
und so still.
Ich schweig Deinen Namen,
weil Du ihn jetzt,
nicht hören willst.
Der Abgrund der Stadt,
verschlingt jede Träne die fällt.
Da unten ist nichts mehr,
was Dich hier oben noch hällt.

Ich schrei in die Nacht für Dich,
lass mich nicht im Stich,
Spring nicht.
Die lichter fangen Dich nicht,
sie betrügen Dich.
Spring nicht.
Erinner Dich,
an Dich und mich.
Die Welt da unten zählt nicht,
Bitte spring nicht.

In Deinen Augen,
scheint alles sinnlos und leer.
Der Schnee fällt einsam,
Du spürst ihn schon lange nicht mehr.
Irgendwo da draussen,
bist Du verloren gegangen.
Du träumst von dem Ende,
um nochmal von vorn anzufangen.

Ich schrei in die Nacht für Dich,
lass mich nicht im Stich
Spring nicht.
Die lichter fangen Dich nicht,
sie betrügen Dich.
Spring nicht.
Erinner Dich,
an Dich und mich.
Die Welt da unten zählt nicht,
Bitte spring nicht.

Ich weiss nicht wie lang,
Ich Dich halten kann.
Ich weiss nicht wie lang.

Nimm meine Hand,
wir fangen nochmal an.
Spring nicht.

Ich schrei in die Nacht für Dich,
lass mich nicht im Stich
Spring nicht.
Die lichter fangen Dich nicht,
sie betrügen Dich.
Spring nicht.
Erinner Dich,
an Dich und mich.
Die Welt da unten zählt nicht,
Bitte spring nicht.

Spring nicht.
Und hält Dich das auch nicht zurück.
Dann spring ich für Dich

četvrtak, 26.04.2007.

Glupa imena postova savršenstvo se nemoze izrazit rjecima

POSTOJI MOGUCNOSTDA NECE BITI NOVOG POSTA 1 MJESEC
"TATA" MI BRANI NET DO KRAJA GODINE AL AK USPIJEM NAGOVORIT CU GA SAM DA ME PUSTI OVAK KATKAD...wavewave
Hey ljudi evo novi post stavit cu vam puno slika,pjesama,spotova i ostalog to je iznenađenje...
Ok pocnimo stare fotke tokio hotela...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
A sada intervjui..
1

Zašto se novi album zove "Zimmer 483"...
Yam!: Koja priča stoji iza imena albuma ''Zimmer 483''
Bill: Prošlog smo ljeta svi zajedno bili u Španjolskoj. Odsjeli smo u bungalovu s brojem 483. Tamo smo napisali neke pjesme za album kao što je "Wir sterben niemals aus". To je bila prva pjesma koju smo definitivno odlučili staviti na album, zato 483 za nas ima posebno značenje. Tako smo dobili ime za album.
Tom: Također smo uzeli sve instrumente i opremu a sobom i pretvorili sobu 483 u sobu za probu. Ali osim pisanja pjesama htjeli smo se i odmoriti.
Georg: Tokom dana smo većinom ležali kod bazena i odmarali se navečer i pisali pjesme.
Gustav: Nakon tako dugo vremena u studiu radujemo se prezentaciji novog albuma našim fanovima.

Tomov intervju o sexu s fanovima
BRAVO: Sex sa fanovima – što je s tim?
Tom: Može se dogoditi! Neki od naših fanova su jako slarki! Zašto bi ih isključio? (smijeh)
BRAVO: Aha! Jesi li imao posebno iskustvo s fanom?
Tom: Bila je jedna situacija prošle godine tijekom ''Schrei'' turneje. Poslije koncerta smo kao i obično išli ravno u hotel s našim tour-busom, a ispred hotela su čekali neki fanovi. Davali smo autograme nekih 30 minuta, a nakon toga sam stvarno htio ići u krevet.

BRAVO: Stvarno?
Tom: Išao sam gore s dizalom. U hodniku moje sobe stajala je jedna cura. Kad sam prošao pokraj nje jako mi se slatko nasmijala. Nasmijao sam se natrag i išao u svoju sobu.

BRAVO: Dakle ništa se nije dogodilo?
Tom: Je! (smijeh) Poslije nekoliko minuta pokucala je na moja vrata. Ja sam taman punio kadu s vodom i uključio TV. I tako gotovo odnikud na vratima je stajala ona cura iz hodnika i nasmijala mi se. Prvo sam je pitao što nije u redu. Onda je samo rekla da je stvarno htijela biti sa mnom, i slatko mi se nasmijala. Onda sam ja rekao: ,,Pa ok, biti zajedno u mojoj sobi…''. Ona se samo slatko nasmijala. Nakon toga pustio sam je unutra. Nakon koncerata postanem malo više emocionalan. Samo par sekundi nakon toga pomislio sam si da možda i nije najbolja ideja pustiti nepoznatu curu u moju sobu. Ali već je bila unutra – nisam je samo tako mogao izbaciti iz sobe, ne? (smijeh)

BRAVO: A onda si samo uskočio u kadu, ili?
Tom: Ne! Zatvorio sam špinu i uzao nam pića iz minibara. Zastori su već bili povučeni, ali ne zato što sam očekivao curu. Zastori su uvijek povučeni u mojoj sobi, te također imam i ''Ne smetaj'' znak na vratima – čak i kad sam više od jednog dana u hotelu. Ne volim kad mi odjednom netko upadne u sobu da napuni minibar ili tako nešto. Ooops, skrenuo sam s teme…

BRAVO: Objasni što se onda dogodilo?
Tom: Samo smo sjedili na krevetu i smješkali se jedno drugome. U međuvremenu bi ponekad pogledavala u TV ali nije ništa rekla. Onda sam joj rekao: ''Za nekog tko želi biti sa mnom, jako si tiha.'' (ma daj, ja bi te zgrabila još na ulazu, jebeš piće… =P ). Ona se onda osmjehnula i prišla malo bliže. Nakon toga, sve je išlo ''ko podmazano''. (Haha, oprostite ali baš sam morala upotrijebit ovu riječ. Tako dobro opisuje što se dalje dogodilo… hihi…)

BRAVO: I kako je bilo?
Tom: Bilo je fantastično! Vjerujem da smo oboje imali dobru večer. Naravo, neću ulaziti u detalje. Ali imala je 17 godina i uskoro je slavila 18.

BRAVO: Jeste li proslavili njezin rođendan?
Tom: Ne (smijeh)! Njen rođendan je bio nekoliko dana kasnije. (Ali sigurna sam da joj je ovo bio lijepi, ''uranjeni'' poklon… =P) Ali to bi bilo jako veselo.

BRAVO: Što se dogodilo poslije sexa?
Tom: Nakon toga smo bili jako gladni i nazvao sam poslugu u sobu. Šteta što je već bilo preko 23 sata jer su tada imalai samo noćni menu. Jako sam žudio za nečim s dnevnog menua. Zanimalo m da li i ona to voli jer mi je to najdraže. Nagovarao sam jednog čovjeka iz posluge oko 10 minuta dok nije popustio. Nakon nekoliko minuta večerali smo paštu s umakon od rajčice i sirom.

BRAVO: Jesi li ju vidio više od jedne večeri?
Tom: Ne, iako je bilo jako lijepo, ostalo je samo na toj jednoj večeri. Pitao sam je za broj mobitela i dala mi ga je. Nasmijala se i rekla da je ionako neću nazvati, i nije to očekivala, i da ne trebam ništa reći na to. Nije to stvarno mislila jer je i dalje zvučaa slatko.

BRAVO: A jesi li ju nazvao?
Tom: Ne, ne još. (Hihihi, naughty boy… sad će on. Trebalo mu je samo koliko? Ummm oko pola godine?!)

BRAVO: Bi li ju možda nazvao na svoju sljedeću turneju?
Tom: Možda, ali nikad ne znate što će se dogoditi na sljedećoj turneji. Obično ne planiram takve stvari. Kad se tako nešto samo dogodi, puno je bolje! Ja to jednostavno volim, jednostavno sam takav. Bill je potpuno drugačiji u takvim stvarima, on čeka na svoju pravu ljubav i ne shvaća da ja smatram one-night-stands jako emocionalnima, bez obzira ako su se dogodile spontano ili ne. Kad pričam s Billom o tome mogao bi me upucati (smijeh) – ali naravno, nisam mu to rekao, imamo dovoljno drugi stvari za pričati u kojima se slažem

BamS 18.02.2007: TOM: “10-minutno jaje za doručak”

Moja nedjelja;
Da je po mome, spavao bi cijeli dan. Ali ove nedjelje nije po mome, bend je ''šef''. Pa moram ustati u 12 sati.

Jer, trenutno vježbamo za našu turneju u studiu u Hamburgu – a tamo i spavamo. U stanu koji je dio studia.

Nasreću, Gustav ima zadatak da danas kupi hruh – pa tako ja mogu spavati par minuta duže.

Onda, svi zajedno imamo doručak. Za mene je to topla čokolada, čaj od peperminta, kroasan od čokolade i 10-minutno jaje. Pečem ga 10 minuta jer je onda dovoljno tvrdo.

U 14 sati počinje proba. Trenutno vježbamo akustične djelove. Zasada ne mogu više otkriti. Sve ostalo je velika tajna.

Pretpostavljam da za mene nema ništa više osim pizze Margharite do 22 sata.

Nakon toga Bill, Georg, Gustav i ja se malo odmaramo, provjerimo naše e-mailove, pogledamo šta ima na TV-u ili iskoristimo Gustavovu veliku kolekciju DVD-a.

Svi smo aktivni noću, ali jednostavno nije moguće ići kasno u krevet, jer imamo probe ponovno sljedeći dan.
Zlatna ploca...jej....
Image Hosted by ImageShack.us
Ok neznam kaj ovaj radi ali...
Image Hosted by ImageShack.us
Prijevod;
IN DIE NACHT
U NOĆ

U meni polako postaje hladno
Koliko dugo možemo oboje još biti ovdje
Ostani ovdje
Sjene me žele dohvatiti
Ali ako idemo, idemo samo u dvoje
Ti si sve što sam ja
I sve što teče mojim venama
Uvijek ćemo se podupirati
Bez obzira, kuda išli
Bez obzira, koliko duboko
Ne želim biti sam ondje
Pusti nas da idemo zajedno u noć
Jednog dana bit će vrijeme
Pusti nas da idemo zajedno u noć...

Ok znate da je ovo s scream spota
Image Hosted by ImageShack.us-Pazi ovo bill se na neki nacin smije onak a tom je do njega...(gledaju)
Glete frajere...kako su sexy...
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo su neka mala djeca novi twinseki(ha,ha)medeno
Image Hosted by ImageShack.us
PAZI TI BUDALE DA ZAPISE OVO
Image Hosted by ImageShack.us
Zamjena uloga..
hmm bas bi me zanimalo kak ovo zvuci??
a kakvu facu rafi...
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo bi mislim zvucalo ok
Image Hosted by ImageShack.us
Ajme sto se prepo kad je vidio bilove nokte...
Image Hosted by ImageShack.us
Tako je presladak....Ajme nemogu vjerovat kako je sladak..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

So sexy Tokio Hotel
Image Hosted by ImageShack.us
a JEBOTE MORALI SU MU NEKAJ STAVIT ISPRED FACE

Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

- 13:07 - Komentari (49) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>