Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

kissnaughtywinkyesyesmoj tokio hotel 4 ever
hmm koliko je sat aha evo...

Created by Crazyprofile.com

Evo moje najdraže tokio hotel pjesme-prekrasne su



Ey ljudi na drugom "brojil" mi je bilo oko 100 ljudi ali se izbriso tak da sam stavila novi i on ide od nule.....
Free Web Counter

Free Counter

Create your own message at BlingyBlob.com

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Pikčrs napravljene...
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

NOVI REKORD U KOMENTARIMA 100
DOSADA REKORD U KOMENTARIMA 46
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mladi pisac




Ljudi totgeliebt

02_tokio_hotel_-_totgeliebt



lyrics - totgeliebt

slikice tj. animacije

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Spring Nicht Tokio Hotel lyrics
Artist: Tokio Hotel
Album: Zimmer 483
Year: 2007
Title: Spring Nicht Print
Correct


Über den Dächern,
ist es so kalt,
und so still.
Ich schweig Deinen Namen,
weil Du ihn jetzt,
nicht hören willst.
Der Abgrund der Stadt,
verschlingt jede Träne die fällt.
Da unten ist nichts mehr,
was Dich hier oben noch hällt.

Ich schrei in die Nacht für Dich,
lass mich nicht im Stich,
Spring nicht.
Die lichter fangen Dich nicht,
sie betrügen Dich.
Spring nicht.
Erinner Dich,
an Dich und mich.
Die Welt da unten zählt nicht,
Bitte spring nicht.

In Deinen Augen,
scheint alles sinnlos und leer.
Der Schnee fällt einsam,
Du spürst ihn schon lange nicht mehr.
Irgendwo da draussen,
bist Du verloren gegangen.
Du träumst von dem Ende,
um nochmal von vorn anzufangen.

Ich schrei in die Nacht für Dich,
lass mich nicht im Stich
Spring nicht.
Die lichter fangen Dich nicht,
sie betrügen Dich.
Spring nicht.
Erinner Dich,
an Dich und mich.
Die Welt da unten zählt nicht,
Bitte spring nicht.

Ich weiss nicht wie lang,
Ich Dich halten kann.
Ich weiss nicht wie lang.

Nimm meine Hand,
wir fangen nochmal an.
Spring nicht.

Ich schrei in die Nacht für Dich,
lass mich nicht im Stich
Spring nicht.
Die lichter fangen Dich nicht,
sie betrügen Dich.
Spring nicht.
Erinner Dich,
an Dich und mich.
Die Welt da unten zählt nicht,
Bitte spring nicht.

Spring nicht.
Und hält Dich das auch nicht zurück.
Dann spring ich für Dich

subota, 21.04.2007.

NOVI REKORD U KOMENTARIMA 46 KOM...

Hey ljudi evo novi post...
Stavit cu neke vjesti i neke pikčrs te intervjue...
Ok Zajebancija u blatu...Pazite fotke su velike...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Ok ja sam krepala od smjeha kad sam vidila ovu fotku tak je smjesna....
Mislim ono malo je pa daj pogledaj kak bill gleda ko da hoce udavit nekog...

Image Hosted by ImageShack.us
Ok sada intervjui...
INTERVJU BROJ 1
BRAVO: Kako je bilo snimanje?
Bill: Jako iscrpljujuće! Ovaj smo video snimali u dvije noći. Prvu noć sa cijelim bendom a drugu noć samo ja. Srećom kretali smo u 17:00 sati. Baš moje vrijeme! (smijeh)

BRAVO: Bilo je jako mokro i hladno. Stajao si tamo samo u majici kratkih rukava. Kako si preživio?
Bill: Treslo mi se cijelo tijelo. Ali kad bi ugasili kameru obukao bih toplu jaknu. Također smo imali vrući čak i toplu čololadu. I topla peciva. I to je pomoglo!

BRAVO: Igraš nekoga tko želi počiniti samoubojstvo – kako si se uživio u tu ulogu?
Bill: Nije bilo lako. U trenutku kad kamera počne snimati moram si predočiti taj osjećaj i to samo kroz jedan pogled. Dečki su već vidjeli video i misle da sam dobro odradio posao.

BRAVO: Nije li te bilo strah dok si stajao na rubu onog krova?
Bill: Imam mali strah od visina. Srećom bio sam spojen sa dvije žice. Osjećao sam se puno sigurnije.

BRAVO: Jesi li ikad razmišljao o samoubojstvu?
Bill: Ne, ne još! Naravno da ljudi ponekad imaju problema i nije ni kod mene sve super – ali nisam još mislio na to da se ubijem!

BRAVO: Znaš li ikoga iz obitelji ii od prijatelja tko je počinio samoubojtsvo?
Bill: Ne. Ali mnogo mladih ljudi oko nas imaju težak život. Često su s nama o tome razgovarali. Zato mislim da je bilo od važnosti da napravimo ovu pjesmu. Sa mojim dijelovima spasitelja i očajne osobe želim reći ljudima da ne odustaju! Kada znaš nekoga tko se želi ubiti, moraš učiniti sve što je u tvojoj moći da mu ponovno vratiš nadu u život!

BRAVO: Jesu li ti fanovi pričali o tome?
Bill: Da. Dobili smo puno pisama od fanova koji su nam pisali da su spremni odustati. Rekli su nam da im je naša glazba pomogla da nastave. To je naravno najljepša stvar koju možeš čuti.

BRAVO: Bojiš li se smrti?
Bill: Da, ne boje li se svi?! Ali Tom se više boji, jednostavno voli život previše. Ja također volim život ali zastrašujuće je kad netko koga znaš umire. Ali jednostavno ne želiš o tome razmišljati. Ljudi se ponekad samo otežavaju život.

BRAVO: Vjeruješ li u život poslije smrti?
Bill: Jednostavno mora postojati nešto ali ne znam što bi to moglo biti. Jednostavno ne može sve tako završiti…

BRAVO: Što želiš biti u svom sljedećem životu?
Bill: želim biti pas! (smijeh) Imaju dobar život. Samo spavaju cijeli dan, jedu i maze ih po cijele dane.

BRAVO: Koliko star želiš postati?
Bill: jako star! Ali također ovisi. Ako bih bio jako bolestan ne bih to htio, ali ako bihimao 85 godina i još uvijek bio zdrav i uživao u životu – to bi bilo super!

BRAVO: Kakav je djed-Bill?
Bill: Boah, jednostavno ne mogu zamisliti ni kako ću izgledati kad budem stariji. Ali mislim da ću bitit cool djed!

INTERVJU BROJ 2Ovo mi je tako sweet
Intervju s Tomom i Billom!

Hey:Da li postoji nešto što misliš da si nikad nećeš moći oprostiti?
Bill:Da. Kada sam udario Toma!

Hey:Hoćeš li nam ispričati?
Bill:Ovako:Tom, Gustav, Georg i ja smo igrali monopol, a oni su me nešto zafrkavali. Ja sam se naljutio i krenuo prema vratima kada je došao Tom i rekao:"Ma nemoj ići, samo smo se šalili" Bio sam strašno nervozan i kako bih prošao gurnuo sam ga. On je pao, udario glavom o zid i onesvjestio se (Uh! Jadan Tom! Nisam mislila da je Bill tako jak!) PREPAO SAM SE!!! Gustav je odmah pozvao hitnu pomoć. Odvezli su ga. Dok smo bili u kombiju od hitne pomoći ja sam ležao na njegovom trbuhu, plakao i govorio:"Oprosti, bilo je slučajno, oprosti, neću više..." (Izgleda da se stvarno prepao!) I to sam tako ponavljao kad mi je medicinska sestra rekla:"Dobro je dečko, upropastit češ mu maicu!" A to je rekla jer sam imao šminku oko očiju koja se od plakanja razmazala.

Hey:Uh... Tom, je li ti imaš nešto što misliš da si nećeš oprostiti ?
Tom:Da. To što sam se tog dana onesvjestio. I zbog toga Billa stalno grize savjest! Bill me poslje toga nije nikada jako udario, nisam ni ja njega, naravno!

Hey:Što je Billu mama na to rekla?
Tom:Ništa. Bill je bio previše potresen i preplašen da bi mu išta rekla!

INTERVJU BROJ 3
BRAVO : Sada ste ispunili vaš najveći san,koji je vaš drugi san ?
Gustav : MI samo zelimo jednu stvar: koncert u Tokiju
Bill : Da , to je čudesan grad
Tom : Bilo bi cool svirati tamo
BRAVO :što je vaš san iz djetinjstva?
Georg :Ja sam želio biti kralj *smjeh*
Bill : Ja sam zelio biti u BRAVU...
Tom :A moj je san bio da postanem kauboj. čak sam se i oblačio kao kauboj.
Bill : Ahhh,da, to je istina. A ja sam zelio biti čarobnjak.
Tom : Ti si mali čarobnjak!
Gustav : Ti si lud".Ja sam uvjek želio svirati sa Fill Colinsom.
BRAVO : šta bi promjenili na sebi, da imate tu mogučnost?
Georg : Moje uši. Da, i želio bih biti više točniji .
Tom : Bilo bi mi drago da sam malo više strpljiviji.
Bill : Ja sam apsolutni egoista. Bilo bi dobro da malo brinem za ostale.
Gustav : A ja se jako brzo iritiram. Bilo bi bolje da sam malo smiren.
BRAVO : šta zelite promjeniti kod svojih clanova benda?
Georg : Gustav se ne bi trebao tući svaki put kad ga iziritiramo.
Gustav : Bill se ne bi tebao ponašati kao primadona ,a Tom kao mačo tip.
BRAVO : Koje su želje za vas nastup?
Bill : Da napunimo stadion!
BRAVO: Da li imate jos zelja i snova?
Georg : Moramo prvo živjeti ovaj san . To je tek početak
Ok ovo su fotke s echo dodjele nagrada napokon ih nasla...
Echo njemacke dodjele nagrada...
Tokio Hotel..jejjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Evo u slucaju da ga ne vidite podebljala sam dodjelu...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Kao sto vidite neke slike su s OVOG BLOGA
Image Hosted by ImageShack.us
A neke s neta...
Evo ljudi moji to je to za danas ocekujem cak i vise od 46 komentara ovaj put,hehe...
Ajd Chaooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wavewavewavewave

- 14:17 - Komentari (56) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>