tokio hotel and me

srijeda, 14.02.2007.

valentinovo...

ovo je danas obavezna tema pa ja to isto MORAM napisati....lud
iskreno valentinovo je tako glupi blagdan da mi se riga od njega.....ma stvarno....više nisam uopće raspoložena za ljubav i te stvari...
zapravo ja baš NEĆU danas pisati o toj blesavoj temi,ne,ja ću pisati o mojoj uobičajnoj temi:TOKIO HOTELUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU cerekcerekcerek
evo vam jedan mali intervju....to se bill i tom svađaju za vrijeme jednog intervjua...

YAM:E,pa,dečki dali se raspoloženi za jedan kratak interview?
BILL:Jesmo.
TOM:Pa,i ne baš.
BILL:Ma jesmo(Toma udara laktom i šapće mu da šuti!)
YAM:Čuli smo da je netko od vas spavao sa 25 cura.Jeli to točno?
BILL:Mislim da znam na koga je upućeno ovo pitanje...
TOM:Ha,ha...dalje.
YAM:Pa,odgovori!
TOM:Ma,nitko.
BILL:Možda Georg.Ha,ha,ha...
TOM:Hvala.
YAM:Pa,Bill,reci da ćeš iskreno odgovoriti na sljedeće pitanje!!!!!!
BILL:Evo,pričam,ajde!
YAM:Jesi li ikad spavao sa nekom curom?
BILL:Oh,pa sto me više opsjedate tim pitanjem,ljudi!
TOM:E,pa,brate i to se moralo dogoditi!
BILL:E,nije i neće!!!!!!
YAM:Jesi li?
BILL:Jesam,a možda nisam.
TOM:Joj,majko moja...
BILL:Šuti tamo.
TOM:A,što više sereš,reci jebote da...
BILL:Ma,što se ti nerviraš kad već sve znaš?!
TOM:Pa,zna i mama...
BILL:Ne zna,osim ako...
TOM:Ha,ha,ha,ha...
BILL:Kretenu jedan!!!!!!!!!!!!Rekao si joj?
TOM:Možda.
BILL:Bolje da odmah nakon interviewa otrčiš do hotela!
TOM:O,ajde više!Jel gotovo?
TOM I BILL:Žurimo!
YAM:Još nešto:Kako ste odlučili za taj stil?
TOM:Ja volim nositi ono što se slaže.
BILL:Da,da,crne tenisice i smeđa majca.
TOM:Šuti ti imaš roza gaće!!!
YAM:Ha,ha,ha,ha,ha,ha...
TOM:Što je ovdje hladno.
BILL:Ja ti lijepo kažem da obućeš onu bijelu majcu!
TOM:Oprosti,MAMA!E,dali ste vidjeli ono sinoć,u životu nisam vidjeo takvu kišu!
BILL:Vidio si tisve,osim kišobrana.Pa,poslje sexa bi se mogao sjetiti barem nečega,kao što je na primjer:DA PONESEŠ KIŠOBRAN!
TOM:A,mu...Jel kraj??????
BILL:Ajde,Tomiću je hladno...
TOM:Ušuti,MECKI!!!!(mecki?????)

evo to je to!
sada odite malo dolje i vidjet ćete tomovu sliku sa gitarom...pa kliknite na demand it i glasajte da tokio hotel dođe u hrvatsku...zip code vam je:000385

ovo vam je pjesma od tokio hotela ubers ende der welt...super je pa...evo vam riječi...

Wir sind durch die Stadt gerannt
Haben keinen Ort mehr erkannt
An dem wir nicht
Schon einmal waren
Wir haben alles ausprobiert
Die Freiheit endet hier
Wir müssen jetzt
Durch diese Wand
Verlager dein Gewicht
Den Abgrund siehst du nicht

Refrain:Achtung, fertig, los und lauf
Vor uns bricht der Himmel auf
Wir schaffen es zusammen
Übers Ende dieser Welt
Die hinter uns zerfällt

Wir schauen noch mal zurück
Es ist der letzte Blick
Auf alles, was für immer war
Komm, atme noch mal ein
Es kann der Anfang sein
Morgen ist zum Greifen nah
Verlager dein Gewicht
Den Abgrund siehst du nicht

Refrain...
Lass alles hinter dir
Es gibt nichts mehr zu verlier’n
Alles hinter dir und mir
Hält uns nicht mehr auf
Verlager dein Gewicht
Guck mir ins Gesicht

to je to!
BOK ljudi moji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 17:55 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.