tokio hotel and me

utorak, 13.02.2007.

malo o tokio hotelu.............

pa,nije baš o tokio hotelu nego o tome kako da ih kontaktirate...............
evo vam neke e-mail adrese:
-fans@tokiohotel.de
-fanmail.tokiohotel@triple-m.music.de
a sada nešto posebno za sve fanove billa kaulitza...BILLOV E-MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-privatebillkaulitz@gmail.de
pa,meni se nije javio ali mogao bi se vama...što još čekate? pišite mu e-mail....

sada nešto.....pa isto posebno............možda to već imate ali.....ADRESA TOKIO HOTELA!!!!!!!!!!!!!!

-tokio hotel c/o universal music,stralauer allee 1
10245 berlin njemačka.

evo,to je to za danas....
ali moram vas još nešto pitati pa mi odgovorite u komentarima....
dali netko zna nešto o novom cd-u od tokio hotela? zove se zimmer 483. npr.ako znate kako ga mogu naručiti ili tako nešto pa pišite mi i recite mi još kako staviti slike od tokio hotela na blog...pa evo nisam ni ja savršena rolleyes
i dajte molim vas vidite ovaj post ispod??? pa kliknite na ovo žuto! piše vam demand it plizzzzzzzzzzz
bye i KI$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ kisscerekkisscerek
- 18:34 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.