tokio hotel and me

nedjelja, 11.02.2007.

tračevi?

nedavno sam pročitala trač da je bill sa njemačkom pjevačicom nenom (poznata je po hitu 99 balona) bio u kinu i da hodaju,a onda da je izjavio "godine mi nisu važne".
ma dajte to je totalna LAŽ!!!!!!!!ludzalivennut
neznam tko je to izmislio ali nije mi drag! headbangmadblablaburninmad

bilo je tu još tračeva.....npr.da bill i tom djele cure i takve stvari...
ma to mi se neda pisati uopće jer je to samo hrpa gluposti....
ipak su neki tračevi možda točni npr.da je tom spavao sa 25 cura jer tom nikada nije baš odgovorio na to pitanje!
možda sutra ili čak malo kasnije stavim neki kratki intervju ili nešto o dečkima...
nisam baš pisala (a i neću) o gustavu (bubnjar iz tokio hotela) i georgu (basista iz tokio hotela) jer o njima ništa neznam znam puuno više o billu i tomu...
pa uživati ćete...
I MOLIM VAS ODITE NA:WWW.TOKIOHOTELNEIRA.BLOGGER.BA I DA TAKO KAŽEM DOVUCITE TOKIO HOTEL U HRVATSKU...
bok svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mahwavemahwavemahwavemah
- 22:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.