design made by: Jinxie™












< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O MENI UKRATKO
Ime:Monika
Rođena sam:01.06.1991.
Godina:18
Mjesto rođenja:Zagreb
Razred: gotova škola




Created by Crazyprofile.com


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



KRV JOŠ TOPLA JE,
LJUBAV SPLASLA NIJE,
PREBRZO SI OTIŠAO,
ZA SOBOM PJESME I USPOMENE OSTAVIO
TOŠE VOLIMO TE!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

najljepši anđeo,na svijetu koji je postojao...
predivnog glasa,tijela..
napustio nas je prerano,
zašto,zašto on??
tako mald i nevin.
Bože što ti je skrivio??
sada postoji samo u našim srcima,mislima
njegova djela če se pamtiti,zauvijek!!
Toše je naljepše biće koje je postojalo
na cijeloj kugli zemaljskoj
dragi toše bio si anđeo i ostao
jednoga dana srešćemo te gore negdje
među oblacima,i reći ćeš nam sve
tvoja duša zauvjek je kod Boga
sretna i odmorna

dragi toše počivao u miru Božjem





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic























Diskografija
1999. Nekade vo nokta
2000. Sinot Božji
2001. Ako me pogledaš u oči
2004. Dan za nas
2005. Pratim te
2006. Božilak
2007. Igra bez granica


1998 - Skrsi me (Single version)
1998 - Ostani do kraj (Single version)


1999 - Nekade vo nokta
01. Eh da sam zlato
02. Usni na usni
03. Pusti me
04. Ostani do kraj (album version)
05. Sonce vo tvoite rusi kosi
06. Pobegni
07. Ruski rulet
08. Nekade vo nokta
09. Tvoite beknezi na moite beli kosuli
10. Skrsi me (album version)
11. Go molam neboto da mi te vrati


1999 - Morska zvezdo (single)

2000 - Solzi pravat zlaten prsten (single version)

2000 - Sinot Bozji
01. Tajno moja
02. Kazna moja si ti
03. Vo kosi da ti spijam
04. Sinot Bozji
05. Izlazi me uste ednas
06. Nokna igra
07. Iluzija
08. Solzi pravat zlaten psten (album version)
09. Nemir (Duet Karolina)


2000 - Pomozi mi (duet Katolina) (single)

2001 - 1200 milji (mk version duet Goca Trzan) (single)
2001 - 1200 milja (yu version duet Goca Trzan) (single)


2002 - Ako me pogledas u oci
01. Ako me pogledas u oci
02. Soba za tugu
03. Cini (duet Esma Redzepova)
04. Hold me tight
05. Jos jedan stepenik
06. Na mesto zlocina
07. Limenka
08. Ledena
09. Meni hvala nijedno
10. Luda mala
11. Limenka (Club remix)


2004 - Dan za nas
01. Zvezdo severnice
02. Kad varas ti
03. Zena Balkanska
04. Ima li dan za nas
05. Kazem lejdi
06. Nikada
07. Cija si
08. Life
09. Pogledaj u mene
10. San egzotican
11. Oprosti
12. Sto si otisla
13. Hej plavooka, hej bosonoga
14. Kad srce plati stari dug


....


bedzevi.com,button,badges,priponke,Tose Proeski



bedzevi.com,button,badges,priponke,Tose Proeski



bedzevi.com,button,badges,priponke,Tose Proeski



bedzevi.com,button,badges,priponke,Tose Proeski

subota, 22.11.2008.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



...sa spota ''tko ti to grize obraze''


Image and video hosting by TinyPic


...cura koja je glumila tošinu djevoku
u spotu ''tko ti to grize obraze



Image and video hosting by TinyPic



toše...snimanje spota:''volim osmjeh tvoj


Image and video hosting by TinyPic



malo smjeha ne škodi...
al znam o čemu se radilo...
hehe...
sami pogledajte na you tubu...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



morala sam staviti ovaj video
kako je sniman spot ''volim osmjeh tvoj''
bilo je tu svašta,hehe...
pa pogledajte...
pazite da ne padnete s stolca...
ah moram se malo šaliti...
predstava počinje oko 30 sekundi...
ali nažalost kratko traje
''ona je pevala
....Veži me za sebe lancima''....nut






pjevanje u čast đorđu novkoviću
''ostala si uvijek ista''



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

promocija ''igra bez granica''
zagreb;rujan 2007


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



kao što znate toše je bio doborvoljni davaoc krvi



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


ostale slike...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




- 18:58 - Komentiraj (109) || Print || # || 0n/0ff


subota, 08.11.2008.

mali postić o Tošinom nećaku Kristijanu...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Pesma "Mali Moj" ("Moj Mali"/"My Little One") je duet Toseta Proeskog i njegovog necaka Kristijana Risteskog.
Ova pesma ce biti deo dugoocekivanog Tosetovog albuma na Engleskom jeziku.


Muzika: Toše Proeski
Tekst (lyrics): Toshe Proevski i Petra Crnetic
Aranzman i producent: Andy Wright



Toše Proeski I Kristijan - 'moje maleno'- Tekst / Text / Lyrics
(Tekst na Hrvatskom/Srpskom jeziku - Lyrics in Croatian/Serbian language)


moje maleno

dok dan još odmiče
molim se u snovima
da još jednom vidim ti lice
tada ću preminuti
još samo jednom da vidim ti oči
tada možeš zaspati
moraš izdržati
samo da te još jednom zagrlim
tada cu preminuti

rekao si
moje maleno, nemoj plakati
nije bilo vremena da kažem ti zbogom
sila iznad moga izbora me zvala
to mi je bila mi je sudbina
toliko puno stvari još moram napraviti
i ako izgleda kao da me krade tebi
moraš znati duboko u svom srcu
da nikada nećemo biti odvojeni

sjećanja uvijek ostaju
moraš izdržati
moraš biti jak
tada cu preminuti

samo još jednom da vidim ti oči
i pustit ću te da zaspeš
moraš izdržati
bio si premlad
onda cu preminuti

oslobodit ću se suza, ovog straha
ovo je put kojim si morao poći
i anđeli ti pokazuju put
sada se probudiš u drugom svijetu
ali obečanje koje nećeš prekršiti
gledat ćeš me, svaki moj korak

rekao si
moje maleno, nemoj plakati
nije bilo vremena da kazem ti zbogom
sila iznad moga izbora me je zvala
to mi je bila sudbina
toliko puno stvari još moram napraviti
i ako izgleda kao da me krade tebi
moraš znati duboko u svom srcu
da nikada nećemo biti odvojeni
.



TOŠE ZA KRAJ




Image and video hosting by TinyPic


pogledajte ovaj video
mai kristijan ojeva ''igri bez granici''
a njegov prijatelj ''cresa''




- 17:23 - Komentiraj (114) || Print || # || 0n/0ff


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.