Fotografi svih zemalja naoružajte se...

utorak, 30.08.2016.

Hrvatska birokracija i snimanje iz zraka

Još malo hrvatskih apsurda, ovaj puta u vezi snimanja iz zraka bespilotnim letjelicama...

Vlada je novom uredbom odredila da svatko tko želi bilo što snimati iz zraka, mora 15 dana unaprijed najaviti i dostaviti zahtijev državnoj geodetskoj upravi sa državnim biljezima, planom snimanja, tehničkim mogućnostima opreme (žarišna duljina objektiva itd..), pa čak i kartu u određenom mjerilu, te nakon snimanja poslati snimljeni materijal komisiji u kojoj sjede ljudi iz geodetske uprave i ministarstva obrane...

Jedina iznimka su državne televizije koje bez najave i provjere snimju snimati iz zraka "u iznimnim situacijama" (koje tom uredbom, naravno, nisu definirane).

Naravno, korjen ovog problema leži u zakonu o obrani čije su pojedine stavrke (konkretno ona o snimanju iz zraka) doslovno prepisane iz zakona SFRJ, i inertnosti državnog vrha koji nije promjenio danas (u doba "google earth" i sličnih servisa) besmislene odredbe...

Birokracija dosegnula nove visine: tko državi ne prijavi snimanje iz zraka - bit će kažnjen s 25.000kn

Birokrati nadmašili sami sebe: Od sada vam za snimanje iz zraka treba dozvola koja ne postoji!

30.08.2016. u 16:03 • 1 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 29.08.2016.

Napali fotografa - završili u lisičinama

Jednog muškarca je u San Franciscu napalo troje ljudi zbog toga što je snimio nekoliko fotografija nesreće (u kojoj se taksi, nakon što je pozlilo vozaču, zabio u kiosk i ozlijedio nekoliko ljudi). Naime, dotična trojka koja ga je napala smatrala je kako "nije primjereno snimati nesreću", te su odlučili na njemu ispoljavati svoje dušebrižništvo, što je prvo dovelo do verbalnog prepucavanja koje je preraslo u fizički napad.

Netko je snimio čitav napad, a upravo zahvalujući snimci i izjavama svjedoka, nakon dolaska policije dotična trojka je uhićena zbog napada.

Man Attacked in SF for Photographing Accident

29.08.2016. u 22:38 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 28.08.2016.

Fred Herzog

Fred Herzog

28.08.2016. u 17:47 • 1 KomentaraPrint#

subota, 27.08.2016.

Autokamere

Autokamera, odnsono "dashcam" je kamera ugrađena u automobil, koja za vrijeme vožnje kroz vjetrobransko staklo snima cestu ispred automobila, te sve možebitne događaje poput lakših i težih prometnih prekršaja, sudara itd...

I dok su u Rusiji autokamere postale više-manje standardna oprema gotovo svakog vozila, kod nas se postavlja pitanje da li je nešto takvo zabranjeno u Hrvatskoj, odnosno da li se ugradnjom autokamere krše neki zakoni...

Ukratko:

1. Nije zabranjeno snimati autokamerom, jer se radi o snimanju javnog mjesta, a što niti jednim zakonom nije zabranjeno.

2. Snimka prometne nesreće može biti korištena kao dokaz u prekršajnom ili kaznenom postupku, a hoće li biti korištena, odlučuje sud.

3. Snimke drugih prekršitelja (npr. obijesne vožnje, bijega s mjesta nesreće isl.) u prometu načinjene autokamerom se može koristiti i za prijavu tih prekršitelja.

4. Kamere je potrebno isključiti na graničnim prelazima i drugim mjestima gdje je snimanje zabranjeno.

5. Autokamerom nije zabranjeno snimati policijske službenike u njihovom postupanju prema vlasniku vozila

Detaljnija objašnjenja na linku:
Iz Ministarstva unutarnjih poslova dali smjernice i podržali ugradnju autokamera!

27.08.2016. u 00:07 • 1 KomentaraPrint#

petak, 26.08.2016.

Da su fotoaparati političke stranke...

...kako bi izgledala predizborna kampanja?

Na svjetskom tržištu trenutno "glavnu riječ" vodi pet "velikih" fotografskih marki - Canon, Nikon, Sony, Pentax i Olympus.

Najžešća borba s najvećom količinom prepucavanja bi svakako vladala između Canona i Nikona, koji i ovako dominiraju tržištem, a prepucavali bi se uglavnom oko toga tko ima više megapixela, bolje objektive, manje kvarova ili brže izbacuje nove ideje i nove modele na tržište, te tko kome zapravo krade ideje, tko koga kopira itd...

Pentaxu bi pak glavni "adut" bilo to što njihovi najnoviji fotoaparati mogu koristiti njihove najstarije objektive, pa bi to, prema njihovim tvrdnjama, zapravo trebala biti velika ušteda, no svejedno bi prvo trebalo svakako nabaviti njihov najskuplji i najnoviji model, koji bi iz prastare leće izvlačio maksimum onoliko koliko bi ona bila u stanju minimizirati tehnološki napredak tog fotoaparata.

Sony, iako je relativno kasno ušao na tržište "pravih" fotoaparata, hvalio bi se time da za razliku od ostalih već godinama proizvodi vrhunske elektronske sklopove, te da u svoje proizvode uvodi inovacije (poput enormno velikog broja megapixela i fokusnih točaka), ali koje zapravo malo kome stvarno trebaju, i od kojih zapravo nema neke pretjerane koristi, osim što moćno i uvjerljivo djeluju na papiru.

Olympus, koji uglavnom više-manje pakira isti senzor i istu elektroniku u kućišta različitih oblika i veličina, tvrdio bi da su dizajn i prezentacija zapravo važniji od stvarnog napretka u performansama.

Naravno, na repertoaru bi obavezno bilo i prepucavanja oko toga gdje je koji proizvođač bio prije 70ak godina kad su se počeli pojavljivati SLR-ovi, ili prije 20ak kad je digitalija "spasila" ljude od filma...

Na kraju, osim njih našla bi se gomila "malih" i "zapostavljenih" proizvođača opreme na koje bi malotko obraćao pažnju, jer koji možda ne zauzimaju velik udio na tržištu, ali su sasvim sposobni postići itekakve rezultate bez previše buke i prepucavanja... a u toj grupi su Panasonic, Samsung, Fuji, Leica, Hasselblad, .....i da se ne nabraja.

26.08.2016. u 23:02 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 25.08.2016.

Rekli su o fotografiji...

...poznati i manje poznati fotografi, razne poznate i slavne osobe, te anonimci...

** "The difference between Art and Shit is someone’s opinion."
~ Albert Normandin

** "Once the amateur's naive approach and humble willingness to learn fades away, the creative spirit of good photography dies with it. Every professional should remain always in his heart an amateur."
~ Alfred Eisenstaedt

** "Don’t be afraid. Just go ahead - photograph, photograph, photograph. That’s the only way you’ll learn.”
~ Alfred Stieglitz

** "We don't see things as they are, we see them as we are."
~ Anais Nin

** "Photographers feel guilty that all they do for a living is press a button."
~ Andy Warhol

** "The best thing about a picture is that it never changes, even when the people in it do."
~ Andy Warhol

** "A photograph is a mirror; mostly it reflects the prejudices of the viewer.”
~ Billy Jay

** "Life is short; this is why I make pictures."
~Carlos Dominique

** "Everything has its beauty but not everyone sees it."
~ Confucius

** "Photography is the story I fail to put into words."
~ Destin Sparks

** "The hardest thing about being a photographer is, you have to take pictures."
~ Doug Bartlow

** "Photography to the amateur is recreation, to the professional it is work, and hard work too, no matter how pleasurable it my be."
~ Edward Weston

** "I didn't choose photography. Photography chose me."
~ Gerardo Suter

** "Look, I'm not an intellectual - I just take pictures."
~ Helmut Newton

** "In photography, the smallest thing can be a great subject. The little, human detail can become a leitmotiv."
~ Henri Cartier-Bresson

** "The picture is good or not from the moment it was caught in the camera."
~ Henri Cartier-Bresson

** "Every time I see a crowd of photographers surrounding a subject my impulse is to go in the opposite direction."
~ Ignacio Aronovich

** "Which of my photographs is my favorite? The one I’m going to take tomorrow."
~ Imogen Cunningham

** "I used to call myself a war photographer. Now I consider myself as an antiwar photographer."
~ James Nachtwey

** "A true photographer is as rare as a true poet or a true painter."
~ Jean Cocteau

** "Photography is truth."
~ Jean-Luc Godard

** "If you want to be a better photographer, stand in front of more interesting stuff."
~ Jim Richardson

** "What I like about photographs is that they capture a moment that’s gone forever, impossible to reproduce."
~ Karl Lagerfeld

** "There is no such a thing as artistic photography. In photography, like in all things, there are people who can see and others who cannot even look."
~ Nadar

** "It’s one thing to make a picture of what a person looks like, it’s another thing to make a portrait of who they are."
~ Paul Caponigro

** "Bad photography, like bad art, is not the fault of the medium, but of the person using the medium."
~ Peter Mendes

** "The camera is a time machine and you are the pilot. It captures the present so that someone in the future can see a moment recorded in the past as seen by you."
~ Philip Wayner

** "If your pictures aren't good enough, you're not close enough."
~ Robert Capa

** "I hope to stay unemployed as a war photographer till the end of my life."
~ Robert Capa

** The marvels of daily life are exciting; no movie director can arrange the unexpected that you find in the street.
~ Robert Doisneau

** "Photography is like making cheese. It takes a hell of a lot of milk to make a small amount of cheese just like it takes a hell of a lot of photos to get a good one."
~ Robert Gillis

** "Mass media bombard us with images of blood and tears. It’s high time we showed interest in beauty and aesthetics, not lust in wars and catastrophes."
~ Stanko Abadžić

** "Film is cheaper than opportunity"
~ Steve Silberman

** "When you photograph people in colour you photograph their clothes. But when you photograph people in B&W, you photograph their souls!"
~ Ted Grant

** "The problem for an amateur is that he/she has no reason to take a photograph."
~ Terence Donovan

** "The world's coming to an end!... Quick, grab your camera!"
~ Anonymous

** "When people say photography is not art what they actually mean is THEIR photography is not art."
~ Anonymous

** "Anyone can take a picture...a person with a passion sees the picture before it's taken."
~ Anonymous

25.08.2016. u 22:01 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 22.08.2016.

Sindrom vertikalnog videa

Na internetu i društvenim mrežama vlada prava pošast vertikalnih video klipova. Naime, neki korisnici "pametnih telefona" nikako ne uspjevaju naučiti da ako se snima video mobitelom, potrebno je okrenuti mobitel horizontalno!

Možda im je potrebno i nacrtati...!?



I za svaki slučaj, jedan video...



22.08.2016. u 16:15 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 21.08.2016.

Određivanje ekspozicije bez svjetlomjera?

"Pametne" tehnologije omogućile su to da ljudi danas budu "glupi" po pitanju stvarnog ovladavanja nekom tehnologijom, jer se njihovo "znanje" uglavnom svodi na pritiskanje jedne tipke, po principu "pritisni tipku i kamera sama snimi".

Štoviše, čak ima i onih koji namjernom ignorancijom propuštaju (ili izbjegavaju) bilo što dodatno naučiti ili usvojiti dodatne infrmacije uz obrazloženje da "što će im to" i da "to njima ne treba (iz ovog ili onog razloga)".

Sve je to divno i krasno u situaciji kada netko ima moderni automatizirani fotoaparat ili "pametni" mobitel koji fotografski posao odrađuje automatski. No problemi počinju ako i kada ih zadesi da moraju nešto napraviti nekim "starim" komadom opreme, tj. nekim starim fotoaparatom. Problemi počinju već zbog toga da stari aparati na film nemaju ekran već optičko tražilo, da se snimljena slika ne može vidjeti odmah već tek nakon razvijanja filma, a najveću enigmu na potpuno mehaničkim fotoaparatima predstavljaju umetanje filma, namatanje filma i naravno - ručno određivanje ispravne ekspozicije (otvora bledne i brzine zatvarača), pogotovo ako aparat nije opremljen svjetlomjerom, ili svjetlomjer ne radi.

Snimanje takvim aparatom na pogrešnim postavkama ekspozicije je doslovno upropaštavanje filma. Naime, na filmu nema "brisanja slika" i "kasnijeg popravljanja" kakvo je moguće kod digitalije.

Međutim, i bez upotrebe svjetlomjera se mogu dobiti prilično upotrebljivi rezultati. Potrebno je samo malo (nekima jako napornog!) intelektualnog rada i elementarnog znanja po pitanju toga što je to ekspozicija, što je definira i kako se ona može "odokativno" određivati.

ODREĐIVANJE EKSPOZICIJE BEZ SVJETLOMJERA?

Postoji jedno jednostavno pravilo koje se naziva "Sunce f16".

Ono se primjenjuje na slijedeći način:

Kada se snima na otvorenom, i kada je sunčano vrijeme bez oblaka, otvor blende se podesi na f16.

Brzina zatvarača se zatim određuje na način da se kao brzina odabere recipročna vrijednost u stotinakama sekunde koliko iznosi ISO osjetljivost filma ili senzora (odnosno najbliža kraća vrijednost). Za ISO100 odabere 1/125s, za ISO200 1/250s, za ISO400 1/500s, za ISO800 1/1000s... itd.

Štoviše, kao nekakva referenca koji otvor blende kada upotrijebiti, može poslužiti slijdeće:

jako sunce bez oblaka (jasno definirane sjene) - f16
sunčano sa laganom naoblakom (mekane sjene) - f11
poluoblačno (jedva vidljive sjene) - f8
hladovina sunčanog dana ili oblačno (ne vide se sjene) - f5.6
jaka naoblaka ili sumrak - f4

21.08.2016. u 05:38 • 1 KomentaraPrint#

subota, 20.08.2016.

Represija fotografije

Danas je sve teže biti fotograf. Bilo profesionalac, bilo amater.

Fotografe se sve češće nastoji prikazati kao nekakve "negativce", bilo da ih se etiketira negativnim i pogrdnim etiketama, bilo da ih se maltretira suludim zakonskim odredbama, ili ih se korsiti kao dežurni objekt za "treniranje strogoće".

ETIKETIRANJE

Danas postoji velik broj ljudi koji svoj doživljaj fotografa uglavnom bazira samo na putem medija nametnutoj demagogiji raznih institucionaliziranih dušebrižnika (kao što su razno razni "pravobranitelji", "eksperti za sigurnost", "veliki liberali" i njima slični), te vlastitim predrasudama, stereotipima i paranoji, a uslijed čega za njih jednostavno ne postoje "normalni" i "bezopasni" fotografi.

Praktički za svakog fotografa imaju neku negativnu i pogrdnu etiketu, a za čije "opravdavanje" koriste jednu jedinu floskulu - "tko zdrav/normalan bi to/tamo/tako nešto snimao". Naravno, njima je "normalno" samo ono što oni sami smatraju da je "normalno" i "društveno prihvatljivo" snimati, a u toj kategoriji je jako malo toga, gotovo ništa...

Drugim riječima, za njih ne postoje fotoreporteri, dokumentaristi, umjetnički i ulični fotografi, već za

sve fotografe imaju "odgovarajuće" etikete:

Tko snima djecu, bilo svoju, bilo tuđu, taj je "pedofil".
Tko snima na plaži taj je "bolesnik" ili "voajer".
Tko snima aktove taj je "pohotnik" ili "perverznjak".
Tko snima avione, vlakove, brodove ili zgrade, taj je "terorist".
Tko snima ljude na ulici, taj je "paparazzo" ili "uhoda".
Tko snima nezgode, pogrebe, ratove i katastrofe, taj je "lešinar".
Tko snima u supermarketima i trgovačkim centrima je "lopov" ili "špijun".
Tko snima bilo kakav društveni događaj je "smetalo".
Tko snima na izložbama i muzejima "radi kulturocid".
Tko uopće bilo što snima je "čudak" ili "besposličar".
Tko naplaćuje svoj fotografski rad je "pohlepan".
itd...

DVOSTRUKA MJERILA

Prva stvar je ta da se pod pojmom "fotograf" uglavnom smatraju samo oni koji snimaju nekim "pravim" fotoaparatom, pogotovo SLR-om, dok se na ljude koji snimaju mobitelima uglavnom ne obraća pažnja; ignorira se to da se radi o fotoaparatu ako sprava bilježi sliku, bez obzira na oblik, veličinu ili tehničke specifikacije.

Drugi primjer takvih dvostrukih mjerila su svakako i situacije gdje se na nekoj lokaciji "zbog sigurnosti" zabranjuje fotografiranje i snimanje, da bi isti oni koji "zbog sigurnosti" zabranjuju fotografiranje i snimanje upravo snimanjem (videonadzorom) "osiguravali sigurnost".

Nadalje tu su svakako i pojava da oni koji su obično najglasniji u prozivanju, optuživanju i etiketiranju drugih, najčešće zapravo sami čine upravo ono radi čega prozivaju fotografe...:

Pa tako oni koji sami štancaju na tone slika svoje djece u svim mogućim i nemogućim pozama i privatnim situacijama (sa poprilično golotinje), su su prvi koji će dizati galamu ako netko na javnom mjestu slučajno u smjeru njihovog djeteta uperi aparat, i to ne ne u situaciji kad je dijete (polu)golo na plaži, već i u sasvim normalnim situacijama (trčanje za golubovima, guranje dječjih kolica isl..) u kojima samo paranoični psihički bolesnik može vidjeti perverziju ili pornografiju. Diže se panika kad netko s prođe s fotoaparatom blizu škole ili školskog igrališta, ali nitko ne kontrolira kakve sve snimke sama djeca u školi snimaju svojim smartphoneovima, i što stavljaju na društvene mreže.

Isto tako, oni koji štancaju najviše selfija (uključujući i selfije s golotinjom), imaju vidljivo egzibicionističke porive, ili pak koriste svaku priliku da "izađu na televizor", najviše lamentiraju i histeriziraju o "narušavanju privatnosti" kad netko negdje u njihovom smjeru na javnom mjestu uperi aparat, uz tvrdnje "da se njih ne smije slikat", ili "da se ne vole slikat" jer "nisu fotogenični".

Oni koji prodikuju drugima zbog snimanja, su često prvi koji će koristiti fotografije kao "dokaz" nečega. Pa će npr. snimati nekoga koji snima nešto, jer taj kojeg su snimili je "sumnjiv" ... itd.

NEBULOZNI ZAKONI

Glavni problemi za fotografe nastupaju onda kada razni dušebrižnici, paranoici, (kvazi)"liberali" i razni drugi ljudi sa mržnjom (odnosno fobijom) prema fotografima zasjednu na neku utjecajnu poziciju koja im daje mogućnost utjecanja na državni aparat, između ostaloga i na donošenje zakona. Tada se može očekivati sveopća represija u vidu guranja nebuloznih i besmislenih zakona kojima se fotografe proglašava kriminalcima, a fotografiranje nekakvom "sumnjivom" ili protuzakonitom aktivnošću.

Naravno, deklarativno "iz sigurnosnih razloga" ili "u svrhu zaštite ljudskih prava", ali realno zbog nečijih nebuloznih i besmislenih fiks-ideja (da je fotografiranje conditio sine qua non za počinjenje teških kaznenih djela, terorističkih napada i tko zna čega sve ne), ili pak potrebe da se zbog nečijeg interesa nametne (auto)cenzura.

Tako je Velikoj Britaniji već dosta godina na snazi "antiteroristički zakon", koji u sebi između ostaloga ima članak prema kojem policija smije bilo koga bilo kada pretresti bez naloga ili osnovane sumnje, a što je policija (u nedostatku pametnijeg posla i pravih sumnjivaca) masovno primjenjivala upravo na fotografima.

Photographers protest against police stop and search

U Mađarskoj je prije par godina donesen zakon po kojemu je zabranjeno objavljivati slike koje su napravljene na javnim mjestima, ako na njima ima ljudi (odnosno snimati ljude bez njihove dozvole), radi "zaštite privatnosti".

Taking Photos Without Permission is Now Illegal in Hungary

U Španjolskoj je pak donesen zakon kojime je između ostaloga zabranjeno snimati policiju na javnim mjestima, čak i kada policija sama krši zakone (npr. slučajevi policijske brutalnosti, kršenja prometnih pravila isl.) jer to kao "štiti policajce i njihove obitelji od možebitnih opasnosti".

The ten most repressive points of Spain's gag law

U Njemačkoj se nedavno netko sjetio zabraniti snimanje hrane u restoranima, pravdajući to "autorskim pravima kuhara".

Germany Says Taking Photos Of Food Infringes The Chef's Copyright

Osim ovih zakona koji su na snazi, bilo je i prijedloga još takvih idiotskih zakona i zabrana, koji na svu sreću za fotografe (i veliku žalost dušebrižnika i anti-foto demagoga) nisu prošli...:

Pa se tako u EU nedavno pokušao nametnuti direktivu (na temelju zakona koji već postoji u par europskih zemalja!) kojom bi se, pravdajući to "autorskim pravima" zabranilo snimanje (i objavljivanje necenzuriranih) snimaka umjetničkih djela i građevina koje su postavljene i vidljive na javnim mjestima.

Freedom of Panorama Under Threat in Europe


U Srbiji se pokušalo progurati zakon kojima bi se fotografiju umjesto intelektualne tvorevine i autorskog djela proglasilo "jednostavnim mehnaičkim radom", kako bi se fotografima oduzela intelektualna i autorska prava, a snimljene fotografije bi time svatko smio koristiti bez ikakve naknade autoru.

Copyright is Under Attack for Photographers in Serbia

No osim samih zakona, tu su naravno još i razno razne "preporuke", "interni pravilnici" i slične umotvorine raznih pravobranitelja, "autoriteta", direktora i njima sličnih o tome "kako bi trebalo što/koga snimati", a što dovodi do apsurdnih situacija poput onih da se roditeljima zabranjuje snimati vlastitu djecu na školskim priredbama ili sportskim natjecanjima, da se djeci svugdje opsesivno cenzuriraju lica, ili se pak događaju situacije gdje fotografi ili fotoreporteri, da bi snimili nešto sasvim banalno, moraju prvo rješavati gomilu "papirologije".

TRENIRANJE STROGOĆE

Praktički se došlo do toga da danas, uz neizbježne policajce i zaštitare, svaka šuša umišlja da je nekakva "ovlaštena osoba" kad su fotografi u pitanju, te takvi često zaustavljaju i pozivaju fotografe na odgovornost pitanjima tipa tko je njima dozvolio da snimaju, te za koga snimaju i zašto (moglo bi se takvima postaviti protupitanje tko je njima dao dozvolu da zaustavljaju ljude na cesti i ispituju ih. op.a.). Nisu rjetkost prijetnje, bilo zvanjem policije i sudskim tužbama, bilo fizičkim nasiljem i uništavanjem opreme. Događaju se čak i slučajevi pravog fizičkog nasilja, odnosno napada na fotografe i fotoreportere...

20.08.2016. u 00:03 • 1 KomentaraPrint#

petak, 19.08.2016.

Svjetski dan fotografije

Za sve one koji ne znaju, danas je svjetski dan fotografije...


(link sa: someecards.com)

19.08.2016. u 00:01 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2016  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Blog za promicanje kulture fotografije, prava fotografa i borbe protiv ljudske gluposti

Fotoaparat nije oružje, a fotografiranje nije zločin. Međutim, nakon terorističkih napada na WTC u New Yorku (2001.) i podzemnu željeznicu u Londonu (2005.), te nakon pojave interneta i digitalne fotografije, fotografi i fotoreporteri su demagogijom raznih "velikih moralista", dušebrižnika i drugih lažnih autoriteta, od hobista, umjetnika, turista i profesionalaca, pretvoreni u "teroriste", "voajere", "pedofile" i "dežurne krivce za sva zla koja se događaju u svijetu".

Mole se svi koji imaju potrebu komentirati postove da se drže teme koju obrađuje post, da se pridržavaju bon-tona, da ni ne pokušavaju provocirati, patronizirajti ili trolati, već da koriste logički ispravne argumente. U suprotnom, kao i u slučaju bilo kakvog spama, komentari će biti izbrisani bez pardona.

Linkovi

Fotografski blogovi
Alexxl
Bablfotograf
Fotografske priče
GP-crnobijele
GP-Zagrebancije
Nachtfresser
Nepoznati Zagreb
Splitkarenje u po bota

Ostali blogovi
Euro smijeh
Plastično je fantastično
Saddako's apprentice

Ostali linkovi
Blog.hr
Google

Kontakt
toco1980blog(at)net.hr

Copyright

Copyright © Toco1980
Sva prava pridržana.

Nije dozvoljeno korištenje materijala s bloga bez odobrenja autora, osim onih dijelova koji su zasebno označeni kao (cc) creative commons ili public domain.

Arhiva

Kolovoz 2016 (17)
Srpanj 2016 (17)
Lipanj 2016 (16)
Svibanj 2016 (8)
Travanj 2016 (10)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (19)
Siječanj 2016 (25)
Prosinac 2015 (18)
Studeni 2015 (16)
Listopad 2015 (16)
Rujan 2015 (18)
Kolovoz 2015 (9)
Srpanj 2015 (15)
Lipanj 2015 (14)
Svibanj 2015 (16)
Travanj 2015 (11)
Ožujak 2015 (11)
Veljača 2015 (15)
Siječanj 2015 (21)
Prosinac 2014 (20)
Studeni 2014 (9)
Listopad 2014 (10)
Rujan 2014 (8)
Kolovoz 2014 (11)
Srpanj 2014 (9)
Lipanj 2014 (9)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (16)
Ožujak 2014 (10)
Veljača 2014 (22)
Siječanj 2014 (16)
Prosinac 2013 (19)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (8)
Kolovoz 2013 (19)
Srpanj 2013 (10)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (11)
Ožujak 2013 (6)
Veljača 2013 (16)
Siječanj 2013 (20)
Prosinac 2012 (17)
Studeni 2012 (5)
Listopad 2012 (15)
Rujan 2012 (17)

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se