Dosta !!!!

13 ožujak 2012

Dugo me nije bilo.... nije ni bitno, ovaj post je moj zadnji post, nemam vremena, volje pogotovo a niti bilo kojeg drugog razloga da ostanem tu.... jer ajmo ovako, ako pišete o osobnim problemima nitko ih neće riješit za vas, na kraju opet morate to sami riješit, a i tu vas nitko ne poznaje uživo tako šta se toga tiče bolje se obratit psihijatru za pomoć .... dalje, razlog zbog kojeg me nije bilo tako dugo je.... ima ih više, a prvi je da sam bio vani i upao u šahtu , slomio se ko budala i morao sam mjesec dana mirovat, a sad kad sam se vratio došao je faks na red a i došlo je meni do mozga da sam pre dugo bio dobar duh kojega nitko ne vidi , e sad ću bit zločest dug hojega nitko ne vidi ali ga svi osjećaju !!! Razočaran sam u ljude, kolege... prijatelje, shvatio sam da sam pre pametan za tu skupinu ljudi i sad to moram iskoristit u svoju korist !!! Jučer mi je bio 21. rođendan i to je prekretnica u mom životu, obiteljskom nikako jer obitelj mi je najvažnija i najveća podrška, ali definitivno prekretnica u društvenom životu !!! :D Neznam koji mi je vrag, prije dva dana (subota) sam se ubio od alkohola i imam osjećaj ko da me je skroz promijenio, neznam da li je to alkohol ( nije jer je nemoguće ) ili je to ponašanje ljudi i ekipe sa kojom sam se opijao,.... ali DOSTA kažem.... kažeem i zbogom vama na Blogu .... neznam da li ćemo se čut možda jednog dana ... ali potrudit ću se da se čuje za mene što dalje ..... i znate kako se kaže , dobar glas se čuje dalekaa, a loš još i dalje !!! I da nastavit ću pisat osobni dnevnik, pa možda jednog dana bude to postala neka knjiga pa će te me čitat, i možda, kažem možda, ćete se sjetit... u jebo te pa ja sam čitala i komentirala ( komentirao) njegov blog .... možda ??!! A sada zbogom, uživajte u životu, i budite pametni..... i to ne na svoj način nego u smislu te riječi !!!! :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.