Valentinovo .....

14 veljača 2012

Dan zaljuljenih ... moš mislt , dan povećane prodaje cvijeća,slatkiša,poklona i sličnog... totalna glupost, jer ako nekoga voliš onda ga voliš jednako svaki dan ... bez obzira bio to 14.02. ili neki drugi dan ..... GUPOST !!! Eto nakon izraženog mišljenja vezano uz ovaj dani idemo dalje ...

Nešto ne vezano uz ovaj dan ... jer to su sve samo gluposti, kojima sam do nedavno razbijao glavu i vidim da mi je bolje od kad manje mislim o tome :D ... mislim na ljubav :) i tako dana ja gledao jedan film... ok, jučer a ne danas ali nije ni bitno.. film sa recimo to tako ... ružnom temom ... samoubojstva ... mladih .... eto ...
Film se zove My Suicide ili isto može se nać pod nazivom Archie's final project .. zašto sam gledao taj film... pa zato jer je to jedan od onih filmova koji su manje poznati , a takvevolim, a zašto baš danas, eto jer sam čuo da se jučer u Rijeci jedan dečko od 18 godina ubio... neki kažu da nije, da je bila nesreća jer je pao od negdje, da se poskliznuo ?! Neznam ... ali sad je gotovo... ono šta me iznenadilo je da ne odgovara profilu samoubojice... ali zapravo šta to znači ili da li to postoji... e ne , to ne postoji, profil samoubojice, baš to objašnjava ovaj film ... govori o tome da su samoubojstva mladih ljudi nešto šta postoji a to je jedna od onih stvari koja se trpa pod tepih... o tome treba govorit jer ja mislim da to nije nikako dobro ... kao i još puno drugih stvari ... i definitivno ... stil odjevanja nemože reć apsolutno ništa o tome kako se osoba osjeća unutar sebe ..

Druga stvar šta želim reć je nešto šta me zasmetalo ... odnosno nešto sa čime se ne slažem , a to je da je čin samoubojstva djelomično i hrabar pothvat ?? Molim, nema šanse... treba bit hrabar svezat konop i napravit korak ili našopat se tableticama... neznam šta vi mislite, ali nemože bježanje od problema bit hrabrost... u prijašnjim postovima negdje sam spomenuo da ima raznih ljudi na ovom svijetu koji su 100 % u goroj životnoj situaciji nego mi , ali oni i dalje žive život... zato hrabrost je reć ja ću se borit i dalje i živjet život, to je hrabrost.. u današnje vrijeme čak i veća hrabrost i izazov u ovakvim društvenim okolnostima ... ali to je jedini ispravni put... borit se ... za sebe !!

Da nebude sve tako loše i negativno, reć ću samo da je snijeg pao jučer :D cijeli dan proveden vani... sreća velika meni... baš sam dijete :) ... i evo sad slušam Tonia Cetinskog ... mislim si kako moram ić spavat i da , kako moram učit za faks, jer jedan dio ispita je dobro prošao... i isplati se učit ... jer u tome je moja i vaša budućnost !! :)
Još nešto... samo da znate meni je Valentinovo svaki dan, jer ja se zaljubim i odljubim svaki dan ... tako da recimo sad sam zaljubljen u jednu curu za koju znam samo da ide na moj bus i da se zove Ana ... ali nemam blage veze kako da joj se približim ili kako da ju upoznam, odnosno ono čega najviše fali je hrabrost.... ah , moram nać način čim prije !!

Puše bura ... otpuhala me ....

10 veljača 2012

Ovo ludo vrijeme ništa ne valja, snijeg umjesto da pada tu di smo spremni na njega, on pada tamo u Splitu i radi probleme ... eh, to nije poštano, ali ajde neću se žalit, da nebi ispalo da tražim vremenske nepogode... možda bolje da je tu ovako lijepo i Burovito ... pa možemo isto tako lijepo polagati ispite i zabavljat se sa obavezama vezanim uz faks... a ne umijesto toga čistit dvorište od snijega :)

Neznam dal se sjećate ili da li uopće znate moj prvi ili drugi post ( nisam siguran) je bio o tome kako su Amerikanci - općenito gledano , glupi da gluplje nemože ... e sad kad sam to ponovio, želim reć da smo mi Hrvati jedno čudo od naroda ... mi smo na jedan drugi način glupi... ja bi rekao , zaostali ... zapravo čudan narod kjoj bi podijelio više manje na dvije vrste ... i to one koji niš ne rade , njurgaju, i ništa im ne valja ( zapravo takvi su ljudi , uvijek oće više i bolje ) .. i imamo one druge koji su izuzetno uspješni, dobri... onakvi kakvi bi svi trebali bit .... i sad problem nastaje kada ti uspješni odlaze van , dok ovaj ološ ostaje ovdje ... ali sad sam skrenuo sa puta ... nisam mislio pričat o glupim korumpiranim ljudima, političarima, Kerumu ( budala ) i sličima ...

Ono na šta sam ciljao je to da smo ipak najbolji... mene samo jedno zanima ... da li postoji neka zemlja sa manjim brojem stanovnika a da ima ovoliko sportskih uspijeha kao Hrvatska ... statistika nam je fantastična ... bar se meni tako čini... baš gledam neki dan Futsal... evo rasturamo.. više manje ... i naravno drugi sportovi... tenis, nogomet, rukomet, vaterpolo, pa individualni sportovi.. aha da tu spada tenis ( stavio sam ga kao prvog jer ja igrame tenis :P ) ... skijanje, plivanje, atletika, gimnastika, stolni tenis, borilački sportovi ( od tekwando-a , pa nekad boks i mješoviti borilački sportovi ) .. još im tu toga , recimo veslanje, jedrenje, kajak .... uglavnom mislim da ste skužili šta želim reć...

Sad si mislim , ima jako puno sportova za koje se praktički niti ne čuje ... a opet mi smo u tome dobri ... ludnica ... oduševljen sam .... ali onda pogledam malo oko sebe i mislim si ... zašto smo onda tako sjebani i nemožemo bit netko i nešto u europi pa i svijetu ... nego dopuštamo da nas gaze , eto baš smo glupi ... je sam zaboravio spomenut možda izumitelje... pogledajte malo na You tube-u koliko je izuma iz hrvatske, i ne samo koliko .. nego i koji !!! Samo jedna osoba Nikola Tesla ... da sad se može na ovo dodat , ali on je u americi živio ... jedna stvar je očita, a to je da oni znaju prepoznat potencijal i pružaju priliku za razvojem ... svi ljudi, ili dobar dio koji je završio u americi danas dobro, jako dobro živi... ne bi Amerikance i Kanađane svrstavao pod isto , ali ste čuli za Herjaveca ?! Miljunaš, jedan od prvih u kanadi , naravno iz hrvatske je... zato ljudi, ajmo malo ... mislim nemojte više bit glupi... Kerum ili Bandić za gradonačelnike, ... Mamić nas već jebe neznam kolko... ja bi rekao da je vrijeme da "seljake" ( svaka čast onim pravim seljacima koji RADE ) maknemo za vrha ... i damo priliku pametnim ljudima... jer iskreno ... i ja mislim da ako se tu niš ne promijeni .... ja lijepo završim faks ... i doviđenja .. vidimo se kad si vani zaradim neku lijepu mirovinu pa da po stare dane uživam u Hrvatskoj ljepoti ( koju naravno nismo još uvijek dovoljno iskoristili) ... i nebi da se slučajno neko naljuti ali Domovinski rat nemože više bit opravdanje za ništa... 20 godina je prošlo ... idmo dalje i ne okrećimo se prema nazad ... isto tako , ide mi strašno na živce kad se nađu budale, koje neznaju razmišljat svojim mozgom i kače se sa susjedima .. vrijeđaju, mlate, ubijaju i slično.... ponavljam 20 godina je prošlo ....

Ovo pitanje odnosa Hrvata i Srba me živcira iz jednostavnog razloga jer moj najbolji prijatelj mrzi srbe ... ono šta je problem je to da ima 17 godina i da nema ama baš nikakve veze sa time , jer ne samo da nije ni rođen u to doba , nego mu roditelji nisu ni najmanje protiv njih ... i nije ih briga... a on, neznam od koga je to pokupio, ali nemože ih slušat, nemože ih gledat , mislim na filmove .... nemože jest ono šta je proizvedeno u Srbiji jer je to tamo proizvedeno .... ludnica... ali je ću to sredit... doć će njemu prije ili kasnije do glave ... izbacit ću mu ja te glupe fiks ideje van ... i volio bi kad bi svako od nas koji shvaćaju da prošlost treba nakon nekog vremena zaboravit , pomogli drugia da to shvate !!! zzz

Zahladilo malo XD

03 veljača 2012

Izgleda da je zahladio moj odnos prema blogu, neznam da li je to zbog ovog vremena ili šta ali nekako si zadnjih dana mislim ajde odi napisat nešto, pa nikako to napravit, ali evo sad dok čekam da počne padat snijeg da mu se mogu veselit mogu reć odnosno napisat koju riječ :D
Uvih dana sam se bavio faksom uglavnom, i sada kad su prošli kolokviji drugi tjedan me čekaju ispiti, bit će veselo :) nadam se da će to dobro proć i nadam se da će bit i nešto sreće da pomogne, jer kad imate sreću uz sebe sve je lakše.... kad smo već kod sreće... ja mislim da vjerojatno većina ljudi ne shvaća koliko su zapravo sretni !! Sretni da su se rodili živi i zdravi , u lijepom i ugodnom okruženju... ono šta želim reć je da vidim previše sažaljevanja na blogu , zapravo krećem od sebe, kad pogledam moju priču, da istinita je , ali zapravo samo sam tražio malo pažnje i sažaljenja .... i dobio ga , hvala na tome, ali mislim da sam bio u krivu .... zapravo sam sretan odnosno presretan da mogu radit ono šta želim, imao sam ogromnu sreću , ono šta bi neki rekli Bog nam je dao da vodimo život u normalnim uvjetima , zamislite rodit se u nekom selu u kini, ili u plemenu u africi ili recimo na bliskom istoku gdje su uvjeti užasni zadnjih par godina... znam bezveze je tako gledat, ali ima puno puno ljudi koji nemaju ni trećinu našeg života, a mi se i dalje žalimo, na ovo, ono, škola-faks , posao, država, društvo , ljubav i tako dalje.. neki dan sam gledao studio 45 , ma znate to je ona emisija na rtl2 ... uglavnom, bila je o rastavama, i jedan od razloga zašto danas u ovom vremenu je sve više i više astava je zato jer su ljudi ppostali individue koje brinu sve više samo o sebi, da nama bude bolje, lijepše, po volji i tako dalje.... trebamo malo pogledat oko sebe, iskoristit internet da pogledamo kako je u svijetu i onda ćete vidjet da nema smisla se žalit i izigravat žrtvu, nego treba se pokrenut ..... ovo je definitivno nešto šta mene muči, i toga se želim riješit !!
Već godinama se brinem cura ovo ono, društvo tu , tamo , ima nema, kakvo je , bla bla bla.... DOSTA !! Obitelj na 1. mjestu, prijatelj i prijateljicqa na 2. Faks na 3. mjestu ..... i onda sve ostalo , dosta je bilo njurganja , super mi je !! I idemo dalje , sutra je novi dan koji treba šta bolje iskoristit :P i naravno pogled u budućnost ...

Neznam da li ste skužili ali želim reć da ne njurgate praviše , možete se požalit, pitat nekoga za savijet ali pisat kilpmetarske postove o neuzvraćenoj ljubavi :P :P besmisleno :D :D i nemojte ovo shvatit ozbiljno ili dajte , kako god , SNIJEG !!! .... a nije samo mi se učinilo uglavnom , bok , uživajte u životu :D jer život je nešto najljepše , to je rekao mij Tata koji je prošao puno više sranja nego ja zato poslušajte ga, jer ja oću
!!! XD

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.