Back to the future XY

29 siječanj 2012

.... :D ... subota .. 0:30... pravo vrijeme za nastavak moje verzije filma (pogledaj naslov :P) !!
Želio bi podsjetit ljude koji po prvi put čitaju ovo da je ovo treći nastavak i poanta je u tome da prvo pročitate prva dva pa onda ovaj XD .... nakon ovih lijepih poruka svekolikom "narodu" na blogu mogu nastavit...

Došli smo do onog ljeta , prijelaznog ljeta koje je mirisalo na nešto tako dobro ali ispalo je drugačije kako i inače to zna ispast :) , kako god ljeto se nakon mature nastavilo na Silbi (kao i svake godine) i naravno bilo je super, nošen dobrim raspoloženjem jer sam uspio upisat fakultet koji sam toliko želio to ljeto je prošlo ono dok kažeš keks, i nisam se ni okrenuo već je prvi dan faksa bio tu :) ... ono šta je zanimljivo znam da sam tih prvih mjesec dana faksa pokušavao ispast drugačiji jer sam u srednjoj vidio da sam premalo komunikativan i mislio sam da to treba promijenit, ali naravno nisam znao da to ne ide baš tako lako :P i naravno nije mi uspijelo , ili možda nisam htjeo glumatat jer neki su to pokušavali ali vidjelo se da to nisu oni, uglavnom našao sam si prijatelja koji je na moju žalost opet bio od nekud ( mislim da nije bio sa Kvarnera :P ) i tako još sa nekima se povezao i krenuo ... počelo je dobro ali sa vremenom se našao problem koji se zove matematika koji je meni bio tolko velik da na kraju danas više nisam na tom faksu :D dobro možda sam i ja djelomično kriv ( mislim na moj nerad i lijenost :) ) ali nije mi išlo kako sam se nadao ..

I kad sam mislio ajde to je jedini problem ( naravno uz sveprisutni osjećaj samoće i brige oko toga da nemam curu :) ) kada je ispalo da nije baš to tako, život je malo puno kompliciraniji pa sam tako ja imao tu nesreću da uz muke na faksu..... brat mi se razbolio, moj mlađi braco ... ta "bolest" ( urođena mana u glavi) je bila takve prirode da je završio u bolnici , nakon diagnoze koja je bila u stilu doktora House-a , nakon 2 mjeseca bolnice završio je na operaciji broj 1 da bi nakon oporavka doma neš se zakompliciralo i bila je potrebna operacija broj 2 , i to u Zagrebu :/ , tako da smo mama, tata i ja uz mog brata koji je bio u bolnici dočekali novu 2011. godinu u Zagrebu .... ja i tata kod prijatelja ( kojima zahvaljujem na svemu) i mama sa bratom u bolnici :) ... sva sreća sve je dobro ispalo, svi smo bili sretni i evo moj brat je danas super :D .... ali, uvijek ima onaj ali, ja sam naravno zauzet drugim brigama uprskao faks, matematiku :P ... a dobro, šta je tu je ... idemo dalje, i kad je tek počeo drugi semestar, i krenuo sam dalje opet dobro raspoložen ... ko grom iz vedra neba .. BOOOM .... moja draga Mama se razbolila ... psihički.... završila je na psihjatriji ... i to je ostavilo trajne posljedice , ona više nije ona vesela, vedra, radosna, kreativna,puna ljubavi prema svima .... 3 mjeseca je prvela tamo , par puta sam ju posjetio i moram reć nikome , apsolutno nikome ne želim da tamo završi, užasno nešto najgore šta sam vidio u životu ... kad te mozak izda , neznam šta reć ....

To je bio 6-7 mjesec kad je izašla od tamo i onda je počeo mukotrpan proces oporavka... koji vjerojatno nikad neće završit :( ... ono šta je vezano uz mene bitno je da nisam to nikome rekao, apsoluno nitko nije znao osim one bliže rodbine, a od mijih prijatelja samo M. i P. Za P. sam vam rekao tko je , a M. je moj najbolji prijatelj kojeg sam upoznao na tenisu ( kojeg igram od 3. razreda osnovne, ali sa toliko prekida da više neznam ni ja koliko ih je bilo :P ) ... uglavnom onda je počelo totalno raspadanje... brat se oporavljao od operacija.. trebao je nadoknadit propušteno iz škole, o mami se trebalo brinut ... naravno faks je pao u zaborav ... ništa nije bilo bitno samo zdravlje... kad pogledam kako je to ispalo , sretan sam jer na kraju bez obzira na sve to ljeto u 8. mjesecu smo išli na uobičajeno ljetovanje, malo skraćeno ali nismo odustal .... ono šta nisam spomenuo je da je jedna od moje dvije tete isto psihički bolesnik i to već godinama (ona teta koja je bila u mladosti izbirljiva)... pa je to na neki način bila i je olakšavajuća okolnost ( iako pričam gluposti jer nemože niš bit olakšavajuće) jer smo znali sa čime se borimo :/ .... i tako došao je početak nove akademske godine, mama je bila doma, a ja sam imao jedno hm .... 7 predmeta za nadoknadit između ostalog i matematiku :P .... možete si mislit kako je to bilo, odmah ću reć ne uspiješno, pa sam tako odma nakon tog 3. semestra shvatio, moram tražit novi faks .... sva sreća imao sam još pameti i razuma ( negdje je ostalo i malo toga) i uspio sam se prebacit na ovaj "predivni" faks na kojem sam danas , naravno opet 1. godina + plaćanje :D e jesam se razveselio , i sebe i druge :P :)

Kako je faks broj 1 bio gotov za mene imao sam slobodno sve od 4. mjeseca do nove akademske godine ( ove u kojoj smo sad) i to sam iskoristio na najbolji mogući način... uživao sam, u onome šta najviše volim.... a to je ili su .. šetnje , igranje tenisa, vožnja biciklom, razbijanje glave glupostima ( žene :D) , automobili, vožnja... plesne produkcije , kino, sportski događaji i bilo koji zanimljivi dnevni događaji :) bio sam sveprisutan.... uz M. i tu i tamo na kavi sa P. , sve je išlo u pravom smjeru ...
Najbolje od svega je to da nisam ni sanjao kakvo me ljeto očekuje ... ukratko ovo zadnje ljeto je bilo ono koje se zauvijek pamti ... počelo je Silbom , da bi moj prijatelj M. došao do mene, pa sam ja onda na tjedan dana išao kod njega u Zadarsko zaleđe... slijedi dva tjedna kod rođaka L. na Pag ( Pag i Zrće XD ) ... i nazad na Silbu :D ... to je bilo ljeto kakvo treba bit :) ... ono šta je znčajno za taj Pag je da sam se po prvi put napio u životu , nikad prije, ali to je bio prvi put, i bilo je sa pravom mjerom i u dobrom društvu ... znam do tada mi je to bilo bezveze i glupo, ali eto probao sam i nisam zažalio :P.... ono šta je ostalo od onda ili sam dobio je navika izlaženja u noćni provod, tako da kad sam se vratio nastavio sam tu sa "ekipom za cuganje"... ono čime se ponosim, da još uvijek mogu moja pijanstva mogu nabrojat na moje prste ( mislim samo na ruke) i da je to uvijek bilo sa mjerom.. nemam nikakvih Crnih rupa u pamćenju i moj želudac je uspio sve izdržat :D ... ok znam nije to baš za se hvalit, ali ono šta zamjeram svima drugima ( nadam se da se nećete prepoznat) je to šta se neznaju kontrolirat i bit čovijek sa karakterom ili stavom i reć na vrijeme dosta sad voda ... to je problem ... ajde kad se već hvalim moram reć da NIKAD u životu nisam zapalio cigaru , to znači niti probao .... i tako će ostat, zauvijek ( ali kaže se nikad ne reci nikad ) ....

Uglavnom, ljeto je prošlo ja sam došao do novog faksa, sa time i novog "društva" ( broj prijatelja za sad ostaje 2) i krenuo opet u radne pobjede sa dozom optimizma koji se na kraju isplatio jer evo drugi tjedan me čekaju uredno ispiti bez ikakvih zaostataka :) ... jedan problem je ostao .... LJubav... ali sa vremenom i to , sad se i izlazi, druži i sve ide kako treba ... danas sam baš bio na jednoj plesnoj produkciji i sad sam još uvijek pod dojmom :) sve je super ...
Nadam se da će se tako i nastavit , ali naravno ovo je Život .... nepredvidiv i pun iznenađenja :D ... bilo kako bilo to je moja životna priča... dosta skraćena , sa puno izbačenih detalja ali mislim ono, niste valjda mislili da ću vam prepričavat svih recimo 16 godina koliko se sjećam , ili ne sjećam :D (ako vas šta zanima samo pitajte) ... blog nastavljam i dalje sa raznim drugim temama .. uz najavu da će idući post bit vezan uz ..... ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.