Krv nije voda, ali bogami nije ni daleko od toga !!

16 siječanj 2012

Kako naslov jedne iznimno pametne, inteligentne, moderne, razvijene ,edukativne glumljene serije na našoj televiziji kaže da krv nije voda ... XD ja nemogu vjerovat, da li su ljudi tolko glupi ili neznam koji im je vrag ali definitivno ja nisam vidio ništa retardiranijeg nateleviziji, mislim stvarno.... ali sa druge strane ako gledamo kao komediju, humorističku emisiju sa namjerom ismijavanja njih samih, mislim na glumce koji su tolko dobri da to nije za vjerovat, onda je ova serija odlična, pa tako priznajem i ja gledam i kidam se od smijeha , koji put me zna stvarno oraspoložit ali uglavnom ne :D ... uh da počela je škola , joj sada svi njurgaju, škoola ovo škola ono, ajde sva sreća pa sam ja na faksu iako ima i tu posla :P ... ili ne ovisi kolko se radi, pa recimo ja nisam baš neki u tome, mislim na učenje :P :)
bio je ovo zanimljiv vikend, konačno mogu reć dobro ikorišten, pa sam tako subotu bio "vani" iako sam cijelu noć proveo kod frenda slušajući muziku, igrajući karte i to magarca ( zabavna igra XD ) i naravno uz čašicu vina i dosta hrane dobro je bilo , pa sam tako u 6 ujutro došao doma :D znači bilo je dobro.. ali ipak za mene je izlazak nešto više, treba malo proć đir po gradu, uć u koji klub , kafić i tako, a ne baš cijelu noć igrat magarca :) sad znam za drugi put ... ;) , a jučer, dobro osim šta sam spavao do ručka pa mi je opet ručak bio doručak :P :) poslije tog "doručka" sam gotovo cijelo poslijepodne proveo na bicikli , sam sebe sam iznenadio koko sam izdržao tu rutu od 13 kilometara, e sad će naravno reć, pa to je malo, ali morate računat sa time da sam ja sa Kvarnera a tamo osim Grobničkoga polja nije ništa ravno tako da sam ja u toj ruti sa cca 200 m nadmorske visine spustio se na 1 m.n.m i nazad, e da imamo mi konfiguraciju terena kao recimo u Zagrebu vjerojatno bi ja češće išao okolo sa biciklom :P :) ili ne, ma uglavnom bilo je super , izmorio sam se ko pas ... i onda sam bio ko nov nakon dobre večere , opet hrana :D ... eto to je meni dobro uloženo vrijeme, sa time da sam još mogao ili trebao napravit za faks ali otom potom ... ajde zz do sljedećeg puta, vjerojatno u bližoj budućnosti ;D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.