Gluposti sakupljene u 5 dana

09 siječanj 2012

Mislim si ja jučer : ej ti mogao biš napisat post, već je prošlo nekoliko dana a teme su ti letile glavom ko od šale . I eto ajde da se pokušam prisjetit koje su to teme bile... ili bolje ne XD , danas je recimo bilo nešto zanimljivo, nakon vaših komentara, i lutalja po vašim predivnim, uglavnom razumljivim blogovima, žao mi je da nisam malo napredniji ali one više metaforički i lirično napisan baš ne shvaćam :) .... shvatio sam treba pisat o ljubavi, ili ti sex-u jer sex prodaje sve :D

Ono šta ja kao dečko od 20 godina, koji je "sretno" slobodan, vidim kao glavni problem je da smo svi mi pomalo prezahtjevni, cure se pozaljubljivale u one nedostižne i sad tu pate umjesto da si spuste kriterije ili neznam možda dignu pa pokušaju nać nekoga ko će ih više poštivat, i imat razumjevanja za njih, a ne patit zbog ignoriranja njihovih simpatija , koji vjerojatno ni neznaju da su nečija simpatija.... ako mene pitate cure su puno bolje u shvaćanju, odnosno detektiranju čiji su One centar svemira, ili jednostavnije rečeno simpatija :D
Danas sam se malo igrao sa statistikom, pa sobzirom da sam neki dan bio u metropoli ( usput, Sljeme je super !! :D ) , shvatio sam da je tamo život potpuno drugačiji nego u manjim sredinama, tamo recimo nema šanse ili su jako male šanse da ako izađeš van da ćeš vidjet nekoga ono slučajno, jer recimo ako se priča o gradu na Riječini onda je to potpuno normalno jer je tu sve na okupu i blizu ( zapravo to je jedno veliko selo ;D ) .... znači mislim da je u Zagrebu puno teže živjet jer je više ljudi ali zato imaš veći izbor na neki način :P :)

E da .. statistika... kako to da nismo svi u nekakvim vezama , pa mislim to je bez veze, gledam danas u PGŽ muškaraca od 15-24 godina ima oko 21 000 dok cura u istom rasponu godina ima 1 000 manje, e sad ako računamo sa time da uglavnom cure vole starije, pa neke i puno puno starije onda nije ni čudo da sam ja slobodan, ali vi cure, pa imate takav izbor da je to čudo, nas vaših godina ili nas starijih od vas ( samo da je sve u okviru zakona.. hahahah :P ) pa to je čudo, i šta onda umjesto da se lijepo dogovorite ili neznam ja šta , vi sve na jednoga, najljepšega, najvišega, najbolje građenoga i plus to najpametnijega (ili ne baš, jer takvi su uglavnom nižih intelektualnih sposobnosti)...... i sad bla bla bla , a šta je sa nama drugima, koga briga za nas, aha, a siguran sam da odlučite reć neću bit izbirljiva , idem letit na nižoj visini našle bite sigurno nekog boljeg , ali ne, vi glavom kroz zid, i eto kad tako to već ide onda na kraju završite sa nekim starijim od sebe, pa je danas normalno da npr. cura ima 17 a njezin "dečko" 28 godina , pa zašto ne... ako niste već skužili to mrzim, to mi je nešto, najgore, najodvratnije i najgluplje šta ovo društvo odobrava i spada pod normalno, da mogu uveo bi zakonsku granicu da između para može bit dobna razlika od 4 godina i točka ( ovo je samo figurativno rečeno, znam da to nije moguće !!! :/ ) .... aha , aha .... take a big breath ..... uglavnom poanta je u tome da Ja nemam curu već jako jako dugo i mislim da je djelomično za to kriva jebena konkurencija u koju spadaju starci od 28...30...35 godina, sa stanovima, poslom, autima i tako došli smo do toga da se sve vrti oko para ... a za to ima dokaz... primjer, cura od 19 godina uda se sa 18 za lika od 30 i koju ( da ne zaboravim spomenut da je on menađer, nije onaj Sena menager ) i evo već imaju dijete zajedno i ona sad studira i svi kažu na to a kako ste lijep par, manajljepši, nije ni čudo da se ljudi rastavljaju, meni ovo već smrdi na propali brak.... isti slučaj jedna moja "frendica" iz osnove koja je sada sretna samohrana majka, ma kako lijepo, aaaa dosta !!!!

To je bio jedan dio koji sam želio izbacit, dalje ... počeo je faks, opet, svi kažu neka rutina, ma kakva rutina, uvijek nešto novo, i bar nam neće bit da nećemo znat šta i kamo sa sobom :D , samo da treba počet i učit, eh ti ispiti, kolokviji i slične gluposti :P a i to će proć.... malo pomalo bliži se 5 godišnje doba u mojem kraju, već na istoku je počelo a uskoro i na zapadu ... ludilo , zabava, naravno ona opće prihvaćena ( opijanja) i one normalnije povorke i stvaranje maski ( kome nije jasno pričam o maškarama, karnevalu, fašniku, sve je to isto :D ) , kako vi blogeri ( blogerice ;) ) stojite sa time, ja onako, neda mi se dat mašti na volju , ja više volim bit sa strane promatrač , gledatelj... prema tome ja ću bit negdje u publici na ovom 29. Riječkom karnevalu :D ... i možda na nekoj od subotnjih zabava u okolici Rijeke ako bude bilo volje, društva ( najupitnije) i sličnih stvari koje su ti potrebne da se pokreneš :) ... jao , još sam mislio nešto reć, ali moram se sjetit, to je bilo jučer... a danas je bilo drugih stvari, uglavnom HVALA svima na komentarima, i pozdrav narodu sa druge srane ekrana :D do idućeg posta, i kako se ono kaže Čitajmo se ili Čitamo se ?!!! ;D ... zzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.