Svašta ..... rodi

04 siječanj 2012

E kolko ljudi tolko ćudi kako se kaže ... počinjem kužit ovo sa blogom, kao i sve u životu moraš se pokazat napravit samopromociju... znači ja ću komentirat vama postove da bi vi vidjeli moje ! Mislim da je to dobra ideja, i da , moj prvi savjet samome sebi a i drugima je , ljudi nemojte pre intimno dijelit stvari ovdje na blogu, jer ako tražite samosažaljevanje ovo nije dobar način, bolje je pokupit se u krevet i glavu ispod jastuka, dobro se isplakat ... i nastavit dalje sa životom :D :) Znate kako kaže ona pjesma Don't worry be happy ;D

Dalje , kako se vi , mislim na populaciju studenata i učenika, zapravo vas koji imate praznike zabavljate preko dana ? Ja spavam, i to uglavnom do jedan poslijepodne, tako da mi je sada već uobičajeno ručak prvi obrok, tako sam recimo danas za doručak jeo sarme :) njam njam :P :) osim toga neznam šta bih radio, uglavnom većina ljudi ide na skijanje ( a kao nema se para , moš mislit) ili neznam nekamo kod rodbine... ja ću bit doma, ali evo dobro već je srijeda tako da neće bit problem izdržat do ponedjeljka :) postaje zabavan ovaj blog, pa će mi on isto pomoć u ubijanju dosade, i naravno filmovi :D i igrice, a da spavanje XD

Spavanje obožavam , to je neš najbolje, pogotovo ako kao ja možete sanjat i onda u tom snu radit šta hoćete, a svjesni ste da je san :) obožavam to, možete bit skupa sa svojom omiljenom djevojkom, ili recimo vozit neki super auto, ili prebit nekoga koga ne volite... snovi su nešto najbolje šta postoji , a tek kad vam se desi Deja vu , e to je stvarno super, osjećaš se ful zbunjeno i čudno ali uglavnom sretan si jer kao to je nešto šta si već vidjeo, zapravo doživio na neki način ... :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.