Početak početka

02 siječanj 2012

Sretna nova 2012. godina. Početkom nove godine odlučio sam se okušat u nečem novom, bloganju (ili kako se već kaže). Zašto blog, pa eto zato jer sam u zadnje vrijeme vidio da mi pisanje ide jako dobro i to je nečin, bar se meni čini tako, da podijelim svoje stavove, mišljenja, ideje i život sa drugima. Da li je to pravi način, neznam ?! Ali ajde da i ja probam nešto drugačije.
Postovi će bit o svačemu, vjerojatno najviše o meni belj ali vjerojatno i o drugim stvarima, kao npr. ako se uhvatim neke stvari koja me posebno zainteresirala onda ću vam o tome malo ili puno pisati. Prvo moram da naučim koristit ovaj blog jer mi je to nešto jako novo, a kao do sad sam mislio pa ja puno toga znam , ali ovo uređivanje postova i tako to me je iznanadilo, ali pohvatat ću ja to brzo..
Sad ono šta me zanima je kako ovo sve funkcionira, mislim na ove komentare, kako da pokažem e ljudi i ja sam tu , šta treba čekat pa će netko naletit ?! wave Mislim ko me vidi , svi ili nitko , ne kužim .. ma bolje da ne trošim vrijeme na smišljanje kako popunit post nego da malo istražim ovaj svijet blogova sam pa da napišem kada budem imao šta za eć jer ovo je samo ono, puno sam toga napisao a ništa nisam rekao sretan
Nek to bude to za sad.... više od mene uskoro ( a vjerojatno sutra belj ) !!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.