Dvadeseti veljače

utorak, 08.08.2017.

Nisam bila tu
Kad si zatvorio vrata
I otišao u još jedan
Filmski suton.
Uzaludno je,
Ja se ne opraštam...
Dovoljno je
Što će mahovina zaborava
Uskoro biti
Tvoja postelja.
Bilo ti je lako
Okrenuti list nove knjige
I udahnuti miris
Još neispisanih stranica
Na kojima ništa
Ne podsjeća na mene.
Meni je jednako lako
Ne pitati te ništa.
Prešutjeti
Tvoja lako izbrisana
Sjećanja.
Tebi je lako
Ne pamtiti me,
A meni nastaviti živjeti s tim
I ostati...

08.08.2017. u 00:00 • 0 KomentaraPrint#


... Sve ono što sam odavno trebala reći...

... a nisam jer vrijeme prolazi brže no što zamišljamo i ono što nam se nekad činilo dalekim sad je samo prošlost. Zato... dio misli ostavljam na ovim stranama... neka žive. Jer ako ne zapišem, kao da i nije postojalo.

Protected by Copyscape Duplicate Content Detection Tool

dvadesetiveljace@gmail.com

1) Jednom sam imala san na lijevom dlanu ili Mojih prvih sto
2) Plava uspomena
3) Cvijeće sjećanja
4) Daljinama... tragom n(e/i)čijih stihova
5) Horizonti
6) Zlatovez
7) Trag tvojeg sjaja
8) Sjećanja na Cordobu
9) Nevjernica



Miroslavu Antiću jedno veliko hvala što je napisao ovu pjesmu:
Besmrtna pesma


Pa što bismo se opraštali?
Čega da nam je žao?
Ako ti jave: umro sam,
ti znaš - ja to ne umem.

Ljubav je jedini vazduh
koji sam udisao.
I osmeh jedini jezik
koji na svetu razumem.

...

Copyright ©2009-2023 by
Dvadeseti veljace
Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora