ponedjeljak, 18.02.2008.

***I kad prođu radosti ove naše mladosti,isto ću te voljeti kao danas ljubavi...***

Napokon....
Uzeh malo vremena da napisem nesto tek toliko da ne stane onaj staaaarrriii datum proslog posta. Bilo je i vrijeme,zar ne? smijeh

Vec sam i rekla u update-u da stvarno nemam vremena za nista.
Ma ajde,lazem... Imam... Al to je vrijeme samo za M posveceno!! :))) Nadam se da mi onda oprastate... wink Nema me od jutra do mraka doma,prakticki uopce ne dolazim doma. Mozda tu i tamo po nesto malo odjece,al 24h dnevno sam sa M i kod M.
Ne mogu vam opisat taj osjecaj koji je napokon dosao na svoje!
ZAJEDNO SMO!!! Da... Al ovo je definitivno ono sta je trebalo na pocetku biti,samo se trebalo razradit i uvjerit se da je to - to... Ja sam od pocetka bila uvjerena al njemu je trebalo (ocito) vremena.
Nema veze,cekala sam i isplatilo se cekat...
Ponekad ga znam gledat i u glavi si vracat vrijeme u nazad. Od onoga kad smo bili klinci i gledali predstave za Sv.Nikolu skupa, 8 godina osnovne skole, svaki dan zajedno, srednja skola razlicita al nas nije razdvojila, telefoniranje kasno u noc, moja prijateljica - njegova cura, njegov prijatelj - moj decko, cmizdrenje preko telefona, prvi poljubac, pa pretvaranje da nije ni bilo tog poljupca, nastavak prijateljstva na malo cudniji nacin - pusice se nastavljaju (...ima neka tajna veza!), slijede svade i preprike; "Vise nikad necemo imati nista-gotovo je.", strah da i zivotno prijateljstvo ne nestane tako lako, pomirenje, nastavak pun poljubaca i smijeha, i napokon ono dugo ocekivano - VOLIM TE!!!
E to sam cekala.... cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Necu rec da u ovo zadnje vrijeme nije bilo svada jer ih je bilo,al uvijek sve rijesimo. Sve su svade radi ljubomore. I on i ja smo krvnicki ljubomorni... On uvijek neke stvari krivo shvati... Nisam ni ja svetica sto se tice tih krivih shvacanja,al opet.... Uglavnom vecina od toga i nisu svade. Samo se porijeckamo!
Skuzila sam da kad me napadne zbog nekoga sa svojim ljubomornim razmisljanjem,i kad ja odustanem brzo od objasnjavanja njemu da to nije tako,i kad mi se neda svadat sa njim,da onda tek shvati da grijesi, i sve je opet u redu. Imali smo jako veliku svadu prije tjedan dana... Isli smo na jedan rodendan sa njegovom starom i njezinim deckom,i sve nam je super islo i krenulo do jednog trenutka kad smo se nesto porijeckali i ja sam krenula doma.
Znate svi da ja ne mogu ostat posvadana sa njim,pa sam ga tako odmah zvala da izade van (moja inace najveca greska). Rijesili smo neke sitnice i vratili se skupa unutra. Lik koji je slavio rodendan je stariji covjek,obuko se iz zezancije u zensku i primio mene za sisu da vidi tko ima vece. Ja sam se na to samo nasmijala,a M naravno poludio. Onda je on izletio van u majici samo,a ja nakon par minuta za njim. Poceo je sa svojim ljubomornim scenama,i krenuo pjeske doma a ja ludaca za njim. Derali se jedno na drugog u 5 ujutro,cijela glavna ulica nas je cula. Mislim da su se svi susjedi probudili... On je hodao ispred mene,a ja 2 metra iza njega. Poceo mi je govorit neke gluposti za onog ozenjenog,da si odem njemu i to... Onda je puknuo i rekao da je gotovo izmedu nas!! Ja sam pocela samo plakati,a malo uz pomoc alkohola pocela i histerizirat. Uglavom,scene smo imali al kad smo dosli doma smo sve rijesili. Ja sam htjela otic doma al me nije me htjeo pustit doma jer je vidio da sam poludila od svega. Zakljucao me u sobu i nije me pustao iz nje. Zagrlio me i rekao da ce radje cijeli zivot ostat samnom zakljucan u sobi,nego da me sad pusti da idem doma i da si usput jos nesto napravim. Razrijesili smo sve,i obecao mi je da mi nece vise spominjat onog "ozenjenog". I nije od tada... Stvarno se super slazemo...

Ma najgore su te svade,nema sta... Al nema veze... Sretna sam! Sretna sam jer nisam nikad mislila da cemo doc na ovo sta danas imamo... Uvijek sam se samo nadala a opet negativno mislila. Kad se sjetim onih al stvarno gadnih svada,i sad kad pogledam ovo sto nam se danas desava,ne mogu nista drugo rec nego da sam presretna....!! Da.... Maja ima decka... :)
I to je onaj jedini kojeg za kojeg sam se borila... I vrijedilo je... SKUPA SMO!
Rekla sam da kad cemo konacno bit skupa da cu slavit. I slavim cijelo vrijeme... smijeh
Da vam zapravo kazem,ni on ni ja ne znamo koliko smo zajedno vec. Ne znamo od kad da pocnemo racunat. Neki dan nas je frend pitao koliko smo dugo skupa,pa me M pogledao i pitao; Maja,koliko je vec proslo?! Ima dosta... Jel da?!
Ma...dogovorit cemo se za datum ljubavi,moramo smijeh!

Image Hosted by ImageShack.us


Hmmmm... Valentinovo!!! cerek
Trebali smo se ko i svaki dan nac poslije mog posla,al sam ja odlucila doc k njemu doma. Za dar sam mu poklonila nase 2 uvecane i uokvirene slike. Jedna gdje smo zagrljeni,a druga gdje se ljubimo. Na njima pise stih iz naslova; I kad produ radosti ove nase mladosti, isto cu te voljeti kao danas ljubavi... Volim te (14.02.2008)
Bio je sretan i sliku je odmah objesio u sobu! Ja nisam nikakav dar ocekivala od njega jer ne radi i nema od kuda. Nakon nekog vremena (par sati) me zvao sa kraja stepenica,i kad sam dosla me poljubio, nasmijao se i rekao da odem u sobu od seke mu. Mislila sam da ce i on doc zamnom,pa sam usla unutra, a u sobi - na krevetu vrecica i velika ruza kraj nje. U vrecici Pumin parfem (predobar miris), i gel svjecica sa 2 sjajna srceka unutra! Sa smjeskom sam se vratila natrag na gornji kat i poljubila ga. Poslije smo otisli malo odrijemat dok nije dosao decko od njegove seke, pa smo skupa otisli na veceru. Na veceri necu ni pricat da je bilo fenomenalno.... :) Mmmmm,klopica... njami
Poslije toga na cugu,i domeka na pavanje... Ja sam ujutro otisla radit i poslije posla se nasla sa njim da obavimo neki mali soping i kod njega kuhali veceru, dosla 2 frenda sa cugom i cugali sa njima do jutra.
Subota ista stvar... Probudili smo se oko podneva, otisli malo do grada i na rucak sa njegovom sekom i deckom. Navecer opet ostali domeka i cugali.
Jucer smo bili skupa do 19h navecer, jer je on isao u Bosnu sa deckom od stare mu. Da nije isao i nocas bi tamo spavala. Danas se navecer vracaju. Ne znam jel cemo se uspjet vidjet, jer ako kasno dodu onda cu ja doma bit, a ako uspiju prije doc onda cu vjerojatno kod njega bit.
Navecer mi je za laku noc poslao sms, i upozorio me par puta da pazim sta radim. Danas smo se culi par puta vec,i sad ga trebam zvat popodne kad idem sa posla...

Evo dragi moji... Ne znam sta da Vam kazem osim toga da sam stvarno sretna. Ne mogu vam opisati koliko... Svi nas zene kad nas vide i presretni su sto smo konacno skupa. Nakon svog onog natezanja...
On je pricao frendu da se svi tak zajebavaju u zadnje vrijeme, al da on zna da ce na kraju i bit tako. Ja sam se pravila da nisam cula o cemu se radi, pa sam ga pitala al mi se samo nasmijao, rekao; Nista,nista... I poljubio me!
Eto ljudi... Ispricala vam jesam novosti, i nadam se da ste zadovoljni kao sto sam i ja! smijeh

I moja kao i svaka sapunica zavrsava sretnim zavrsetkom!!! cerek


Update 27.03.08

Moram Vam se ispricati sto me nema stvarno dugo... Ovo ne prilici meni i mojem blogu, znam :), al eto... Jednostavno nemam vremena za pisanje,doma me nema nikad da bi mogla u miru pisat, jedino na poslu sam uz komp al naravno tu ne mogu pisat svoj romancek, jer predugo traje a otkaz bogme mi nije zelja... Ja se nadam da cu brzo naci vremena jer imam podosta toga za ispricati, kako dobroga - tako i loseg. Uglavnom, sve Vas pozdravljam i saljem veliku pusu. Ubrzo se tipkamo... Pozz :)






- 16:04 - ...spasi me od tuge... (53) - ...nema promene... - #

<< Arhiva >>

0