utorak, 23.10.2007.

Otvori malo prozor da izade sve ruzno na polje,svi rastanci i tuge i one nase stare nevolje. Otvori malo vrata da udu ona lepa secanja,da kad te vidim gledam,gledam te bez trunke kajanja... Progovorio je!!!! :)))

Najprije da se ispricam sta nisam bila dugo na netu,i sto nisam odgovarala na kometare. Vidim da se dosta ljudi vec zabrinulo za mene... :) Uglavnom,samo citajte dalje i shvatit cete zasto me nije bilo.... Mislim da ce ovaj post dosec rekord najduzeg posta,pa ko zeli neka cita a ko nece nemora...

Na kraju proslog posta sam spomenula da sam poslala M sms,i da nije odgovorio jer vjerojatno nema od kuda... Aha,da...To je bila nedjelja. U ponedjeljak ga nisam takoder vidjela,ni cula.
U utorak smo otisli svi na narodnjake osim njega. On je imao utakmicu (pikado).
Stara mu je bila u tom kaficu,i kad sam usla unutra odmah me pitala; A di ti je M? Naravno cim nema njega,nisam bila nista posebno raspolozena. Samo sam se vrtila u krug i gledala okolo bezveze. Nakon nekog vremena frend mi kaze da je sreo jednog decka i da je rekao da je M poslije utakmice otisao doma.
Ja samo kimnem glavom,i pogledam odmah prema njegovoj staroj. Dodem do nje,i kazem joj; Ajde molim te,nazovi M i pitaj ga di je, i kak to da nije tu sa nama? Al nemoj mene slucajno spominjat! Ona onak zbunjena; Dobro,a sta da mu kazem,zasto ga zovem? Ja reko; Bezveze,zoves si sina Boze moj... Reci da si sa nama u kaficu i di je on?!
I tako ona njega nazove,i kaze meni i frendu; Odite po M,doma je...

Sjela se ja u auto, vozimo se prema M... Frend mi prica kak su u nedjelju bili njih troje vani. On,M,i jos jedan frend. Kaze kak su frend i M komentirali neku malu koju je on bario da je dobra,i sta bi joj radili... (ona muska sranja uglavnom)! Pitam ga; Jel M imao nesto sa nekom? Molim te reci mi... Kaze on; Ne,Maja...nikako! Bezveze su se motali oko nje jer je mala bila pijana ko majka,i izvadala gluposti. Nije nista imao,stvarno. Reko bi ti da je...
Ja zivcana svejedno... Stali ispred kuce od M,ulazi on u auto-ja sutim. Nakon minute se nagne prema meni,primi mi kosu i makne ju sa lica. Ja se zderem na njega; Joj daj M,ostavi me na miru! Pita me; Kaj ti je? Koji si k.... tak zivcana?! Ja sutim... Nastavi on dalje pricat sa frendom,a ja cijelo vrijeme gledam kroz prozor i mislim si kak nisam trebala rec njegovoj staroj da idemo po njega. Mogo je doma ostat spavat. Moj brzi jezik,jbg.
Usli smo u kafic,i sjeli se ostalima za stol. M i ja smo se poceli svadat nakon nekoliko minuta. Tolko smo se derali jedno na drugog da nas je njegova stara razdvajala. Nismo dugo ni ostali tamo,cim smo se malo ohladili sjeli smo se u auto i krenuli prema kvartu. U autu je bilo relativno ok. Nismo nesto posebno pricali,al smo pricali kolko-tolko. Napetost je ta bila izmedu nas zahvaljujuci meni,jer sam ju ja stvorila a i one svade bezvezne su sve zahvaljujuci meni! Nismo ni mogli normalno pricat jer je previse ljudi bilo oko nas. Rekla sam frendu da me vozi doma,i kad smo dosli ispred ulice nisam ni pogledala M,samo sam cula od njega; Maja,bok... U tom trenutku sam zalupila vratima i otisla... Penjem se uz ulicu i samo mi suze niz lice idu...

Crne oci dovele su me na tanak led,dusa mi se nocas izlila-ljubav s tobom precica do dna.

Drugi dan (u srijedu) smo opet svi otisli na narodnjake,al kao samo na jednu cugu. Neki su ostali na jednoj cugi,a ja sam sa deckima ostala jos malo. M je sjedio kraj mene,pricali smo normalno. Dosli smo na temu one cure koju su komentirali kad su bili njih troje vani,i kazem mu; I onda se pitas zasto sam bila zivcana jucer?! I kaze on; A zasto? Sta sam napravio nesto? Ja njemu; Nema veze M,ja sam cula neke stvari koje ste mozda htjeli napravit. I on kima sa glavom samo,a ja se okrenem. Sutimo koju minutu,i on opet; A sta sam napravio? Sta si ti to cula,ajde molim te? Ja znam sta sam napravio a sta nisam. Zato se necu bezveze svadat. Pogledamo se,poljubi me i pita me; Sta se mi ne mozemo normalno razgovarat?! Samo ga poljubim i nastavimo dalje pricat o nekoj desetoj temi.

Poslije toga su navalili da idemo na narodnjake gdje radi onaj konobar (G) na kojeg M sizi... Otisli smo tamo i sjeli se na poviseno-kraj pevaljke. Ja sam poslije one svade sa konobarom (kad mi je slusalicu zaklopio) prvi put pojavila tamo,a kad je dosao do nas stao se ispred M,tocno ispred lica mu i gledali se tako kojih par sekundi,i onda mene pogleda i nasmije se. Ja se samo nasmijem,i sjednem na mjesto. Opet on dode do mene i nesto mi promrmlja a ja mu kazem; Gle,koliko ja znam mi ne pricamo. Zaklopio si mi slusalicu i to je to. On mi kaze; Oprosti stvarno,al zivcan sam bio jer si mi opsovala. Ocemo se pomirit? Ja se nasmijem samo,i kimnem glavom. Dalje nastavila sa svojim drustvom pricat i plesat. Vidim G kak se mota oko pjevaca,i sapce mu nesto. Nakon nekoliko minuta cujem usred pjesme; Samo od G za Maju! Pogledam G,on se smije i pusu mi posalje. Samo se nasmijem i okrenem se. Proslo je nekoliko minuta,decki bi doma. Jedan dio deckiju je otisao a M,frend i ja smo ostali. Izlazimo prema van,ocu rec nesto M a on se izmakne i izjuri skupa sa frendom van. Izjurila sam i ja za njim/a... Dodem do stepenica a frend mi kaze; Maja sta to radis M?! Ja kroz suze se izderem; A sta mu radim? Sta on meni radi?! I spustim se niz stepenice pored njih... Dolazim do auta,vadim mobitel iz torbice i vidim sms sa nepoznatog broja; Zelja si mi samo ti. Onako zivcana bacim mobitel u pod,a mobitel se rastepe u tisucu komadica. Pitaju me M i frend sta mi je,skupe mobitel,sloze ga,i ja im pokazem sms. M odmah kaze; A kaj mislis ko ti je to poslao? Tvoj najdrazi konobar. Ja mu kazem onak smireno; Gle M,nije mi on to poslao jer imam njegov broj. Ovo je sa nepoznatog broja,ne znam ko je a i uostalom briga za G i sve konobare svijeta! Malo smo se raspravljali nesto,poljubili se par puta i sjeli u auto za doma. U autu se jos malo raspravljali,a frend se smijao ko ludak jer nije mogao vjerovat da se toliko oko gluposti svadamo. Dosli doma i legli se u krevet. Poljubim ga i pitam; Jesi budala,ha? On se nasmije,i kimne glavom. Ja; Samo,samo moja budala jel da? "Da...A ti samo,samo moja?!" Odgovorim da... i poljubim ga...

Image Hosted by ImageShack.us


U cetvrtak ista prica...Na istim mjestima bili... Iste scene se odvijale. Ja ne znam zasto mi idemo tamo ako njemu toliko smeta G?? Dosli smo u kafic,sjeli se za visoki stol,a mene je M privuko k sebi u krilo i zagrlio me. Cijelo vrijeme sam bila sa njim,a G sam bila okrenuta ledima. Cim bi se okrenula i pogledala prema ostatku kafica (jer smo mi bili u kutu) M bi reko; Gledaj,gledaj!
Meni se piskilo :),i frendica kaze da idemo na wc. Ja reko; Necu na wc,jer znam da ce G doc zamnom. Ode ona samnom van pisat,i cim smo izasle van eto G za nama. Oce me zagrlit,i krene da ce me poljubit a ja se maknem i kazem da ne mogu stvarno nista sa njim i da ode unutra. Kasnije se frendica i ja vratile unutra,i frend bio pricao sa G,i pozvao mene da me treba nesto. Pricam sa obadvojicom a M me pogleda ko da ce me ubit i promrmlja nesto. G mi sapne na uho; Kako mozes imat tako ruznog decka?! Ja reko; Gle mozda tebi je ruzan,al ja ga znam od rodenja,lijep mi je i volim ga vise od zivota. Okrenem se i odem do mojih...
Izlazimo van iz birca,M jos uvijek zivcan. Silazi niz stepenice par metara ispred mene,a ja ga molim da stane. Objasnila sam mu neke stvari,i malo ga smirila. Imali smo scenu na parkingu sa jednim autom,duga prica-uglavno bilo je murje i svega. Nas nekoliko nije htjelo ostajat tamo,pa nas je frend sve doma odveo.
Ujutro me prvo probudi zvonjava mobitela... M se probudi i pita me ko zove?! Ja reko; Ma nitko poseban,neda mi se javit. Poljubim ga,zagrlim i utonem ponovo u san,a na mobitelu ostao natpis; Propusten poziv od G.

U petak nismo nigdje posebno isli. Kod frenda smo bili. Ja nisam bila nista posteno raspolozena,a ni M pa smo se uspjeli (opet) zakacit oko gluposti. Otisao je svako svojoj kuci na spavanje...
Eh... Subota :)! Nasli smo se kod seke od M u kaficu,tamo malo cugali i poslije toga na narodnjake. Ja ne znam jel ovo vino krivo za sve ili sta,al takva nisam bila prije. Zivcana sva,nervozna,i prokleto ljubomorna. Ok bila sam to sve,al ne toliko... U subotu su samo scene bile. M bi negdje krivo pogledao,ja bi pukla odmah! Tri puta sam se rasplakala,tri puta su ljudi izlazili zamnom van da me smire.... i tri case sam razbila.

Ko da sam luda,najludja na svetu-bar sve sto radim,radim na svoju stetu.Ko da sam musko,nocima lutam,pijem iz glave da te izbijem.

M je bio jos zivcaniji od mene,i kad smo uspjeli progovorit konacno par rijeci,izasli smo van da porazgovaramo. Lagala bi vam sad da vam kazem sve sto smo pricali jer se ne sjecam svega. Vani smo se derali jedno na drugog,ja kroz suze a on zivcan. Scena tocno za sapunicu,nebi vjerovali.
E daaa... Tu je i progovorio :). Derala sam se na njega da ne mogu vise ovako,zivciram se svaki dan radi njega. Volim ga pun k....,a ostajem uz njega samo zato jer od drugih ljudi moram slusat da je njemu stalo,a on ne zna govorit. Pa mi je reko (tj itderao se na mene); Stalo mi je pun k.... do tebe,i ako to nisi shvatila vec do sada,onda ne znam stvarno Maja!! Deremo se cijelo vrijeme jedno na drugog. Ja se placem ko kisna godina, i kazem mu; Po cemu da to skuzim? Ne ponasas se tako!! On zivcan oce ic unutra,ja ga primim cvrsto za ruku-on se dere da ga pustim. Vicem na njega da ga necu pustiti,nek me lupi nek radi sta hoce al ga ne pustam dok to ne rijesimo,i zagrlim ga. Malo se smirio,primio me cvrsto i poljubio me. Ja-jos uvijek se placem. On-govori kak ne vjeruje da mi nije jasno da mu je stvarno stalo do mene.
Reko je da mu smeta sta frendu kad god se nesto hocu dogovorit za nesto,saljem poruke i zovem a njemu necu. U tom trenutku sam bila malo zbunjena jer nisam ocekivala da ce mu to smetat,jer to je ipak njegov best frend,moj malo manje al opet... Jos je dosta toga nabrojao sta uopce nebi ni pomislila da mu smeta. Jer ipak je on macho frajer,zar ne? Al moj macho je progovorio :). Rekao je da mu najvise od svega smeta G! Reko je; Ja se ne smjesim konobaricama,i ne koketiram sa njima. A ti i G ste... ne moram ni pricat! Uvjeravam ga da me briga za G,i on mi kaze; Gle,nemoj tvrdit nesto sto nije istina,pricao sam sa dosta ljudi koji znaju da mi je stalo do tebe i isto su rekli sta i ja. Pa nisam glup,vidim svaki put kad mu se nasmijes. Jos uvijek obadvoje zivcani,ja uplakana pitam ga; Dobro M,sta ti oces od nas?? On kaze; Ne znam ni ja sam,al znat cu tek kad jedno napravimo. Slijedeci put kad odemo u onaj kafic,ak ne pogledas G i ak mu se ne nasmijes,onda cemo popricat lijepo sta cemo nas dvoje dalje. Ja kazem; Necu vise nikad u taj kafic M! Necu... Briga me za G! I veli on; E,ici ces... Ici ces,samo da mi dokazes neke stvari. Zagrlimo se,a ja mu na uho cijelo vrijeme po tiho govorim; Volim te,volim te,volim te... Poljubi me,i krenemo natrag unutra. Prije nego smo usli,opet mi kaze; Reko sam ti. Kad odemo u taj kafic,i vidim sta ce biti onda cemo popricat o nama dalje... Pogledam ga,i ispruzim mu ruku. Primi me za ruku i skupa odemo do stola. Cijelo vrijeme se gledamo i drzimo za ruke,u tom trenu je i pocela pjesma; Zivot svoj ne volim ko tebe ja... On me poljubi,i stisne me cvrsce za ruku.
...hej,nemoj da ti bude zao da si ljubav ti upoznao... Na to se nagne i sapne mi na uho; Nece ti bit zao,jel da? Ja kazem; Nikada...
Svi su ostali htjeli ostat,a M i ja smo htjeli doma. Frend nas je odveo doma,a on se vratio nazad. Ta vecer mi je bila jedna od najlijepsih. Sve je lijepo zavrsilo,kod njega smo imali jos neke smijesne scene (al to nije za javnostcerek),a i naravno one lijepe scene.

Oko podneva nam njegova seka upadne u sobu i pita jel ocemo rostiljat kasnije. Slozimo se da moze,ja se odem okupat doma i natrag kod M. Kod frenda se skupili,i rostali... M i ja se poljubili par puta,al nista posebno onako... Zakacili smo se oko jedne sitnice bezveze,tj ja sam se sama sa sobom zakacila on nije ni znao da se ljutim zbog toga. Otisli smo na narodnjake na kratko,i tamo uopce nisam htjela progovorit rijec sa njime. Bila sam ljuta i nije mi bilo do nicega. Razgovarat nismo mogli kak treba jer je sjedio preko puta mene a nas je bilo 15 za stolom. Rekla sam frendu da me vozi doma a ne kod M,a M je na to zivcanorekao; Da,ajde... Vozi ju doma! Kad sam stigla doma,plakala sam ko ludakinja.
Poslala sam mu sms; Jesi sad ponosan na sebe?! Odgovorio mi je da nema zasto biti ponosan,i da mu objasnim to veceras. Rekla sam mu zasto nisam bila dobre volje,pa mi je reko da zabrijavam previse neke stvari (sto i je istina,znam ja sama al mi smetaju i nemogu si pomoc),i kaze da vec na pola spava,i neda mu se zivcanit sad zbog gluposti. Sutra cemo nastavit ovo. Sutra je vec doslo,tj jucer... Vidjeli smo se,da... Al nismo nista pricali o tome. Normalno je sve bilo,zezali smo se i sve al pricali o tome nismo jer nas je opet previse bilo na jednom mjestu. Posto nismo ni pricali o tome sta je bilo u nedjelju,ja sam otisla svojem domu...
Danas on ima utakmicu,al ne znam tocno kada. Ja sam se sa ostalima dogovorila da idemo na narodnjake navecer,pa ako ce on htjet neka dode kasnije tamo...

Hajde nocas mi dodji,svega mi donesi-nocas nesto lijepo treba da se desi.Hajde nocas mi dodji,bice vina i pjesme-ja bez tebe neznam,ja bez tebe ne smijem.


Po ovom svemu sam i ja sama zakljucila da ja najvise tu izazivam u svemu tome,al da ga ne znam cijeli zivot i da ne znam kakav je vjerojatno nebi bila toliko nervozna i ljubomorna. Znam kakav je inace,i toga se svega i bojim. Zato sam takva. Al nikada nisam mislila da mu neke sitnice stvarno toliko smetaju,a kad se desavaju onda se pravi da ne vidi.
Vrijedilo je biti uporan i ne micati se uz njega. Priznao je da mu je stalo... :) Sada je na meni takoder kada cemo ic u onaj kafic da ja ne pogledam G uopce,i ne nasmjesim mu se. Jer ne zelim izgubiti M radi nekoga bezveze...
Dosta je zajebancije,i treba konacno stat na loptu. Zahvalna sam onom alkoholu jedino sta sam uspjela konacno reci M sve sta mislim,i sta smo konacno sjeli na zelenu granu (kolko-tolko).
Dalje cemo vidjeti...

....i sve se briše,sve je novo samo tuga ista je,srce svima samo lažnu nadu daje-al zauvek ti verno ostaje....



Update 01.11.07; Nemam vremena nikako sad za novi post. Pocela sam radit,i svaki dan mi je isplaniran. Nisam doma uopce,i ne stignem nista. Al u svakom slucaju..........nemojte se nadat veselom nastavku noeek!
...sometimes words just can not explain... namcor


Update 09.11.07;Nemojte me nista pitat... molim Vas...
Nemojte me trazit novi post jer mi nije do toga...
Gotovo je sve,tako je ocito trebalo biti.
Volim ga vise od zivota al neke stvari ocito nisu stvorene za nas.
Samo prijateljstvo.... Takav je dogovor.
Placem... plakala sam... i plakat cu...
Jedina osoba kojoj sam rekla ONE dvije rijeci...
Jedina bila i uvijek ce ostat....
Volim ga.... Al nista od toga.

....sve prolazi i to proci ce....

Ne mogu vise.... Gotovo je. Al sad stvarno.


- 14:18 - ...spasi me od tuge... (109) - ...nema promene... - #

<< Arhiva >>

0