ponedjeljak, 15.10.2007.

I poslije tebe samo ti...oduvijek pa do vjecnosti...

Sad trazim neki malo veseliji naslov,i skuzim da zapravo imam sve tuzne i ocajne pjesme i stihove zapisane....takvi mi inace i pasu...
Nije ni ovo bas neki veseliji naslov ali je lijep :)

Bila sam zaboravila rec da smo se prije 2 vikenda slikali kad smo isli van.
Ima dosta slika,pa kad to sve razvijem vidjet ce ih one osobe sa msn-a.
Pa ljudi,ako vas zanima....vicite!! :)

Da predem na stvar?? yes
Hehe,pa ajde....

Poslije utorka,i one scene sa porukama nisam se vidjela sa M 2 dana. Prvi dan se nismo ni culi,a drugi dan sam se nasla sa sekom mu i sa frendicom u kaficu,i zovem njega da dode sa deckima k nama,i kaze on da nece-da im se neda.
Hladno i mirno odgovorim; Dobro,ajde bok...
Kod frenda je bio,a odmah mi je u glavu doslo da je vjerojatno droca (od bivseg) tamo,a jednostavno mrzim kad je u blizini M. Mislite da nije bila tamo?
Zvala je seka od M njega kasnije da vidi di su,i ko je sve sa njima. Da,i ona je...
Cim sam cula to,kosa na glavi mi se digla i (vec lagano pripita) kazem; Je... se meni za bivseg i za nju. Uzela mi je jednog decka,nekak sam presla prek toga al ako se priblizi M,polomit cu je golim rukama,ubit cu za njega!
A to sve govorim jer znam kakva je,veliki joj je gust krast decke okolo,lagat itd. Ma joj,nebi vjerovali kakva je al mi se neda pisat tu. I ne govorim sad to radi bivseg,isla je ona samnom u skolu,bile smo si dobre frendice al ona je stalno morala bit u centru paznje,i nitko ju nije onda volio a ni danas kad je jos gora,a uz to i fufa.
A najveci minus u tome svemu je sta je M jedini kome je ona dobra. Rekao mi je; Boli me briga kaj si ti i drugi mislite za nas dvoje,meni je stvarno super otic sa njom na cugu i to je to...A vi si mislite sta zelite....

Uglavnom.... Da se vratim na stvar... Mi smo otisli dalje cugat,i otkrili jednu novu birtijicu sa narodnjacima. Lol... :) Tam se jos malo zapili,i otisli prema kvartu.
Frendica zvala svog decka a on sa M i ostalima kod onog frenda. I ona kad je cula di je i s kime je,poludila je ko ja i isto rekla da samo nek se priblizi njenom decku,gotova je. Onda znate kakva je stvarno...
Pricala je i sa M,i reko joj je da cemo se nac svi kasnije. Aha... Doso je,znas kak. Nije dosao ni on ni frend. Samo decko od ove cure....

Jos ga nema da se vrati,dugo cekam ga.Sta mi radi ove noci moja nevera?
Pravit cu se malo ljuta,kad se pojavi da me ljubi,i sto puta da se iskupi...

Drugi dan su bile karaoke u tom novom kaficu i seka od M rekla njemu da ide sa nama... Dosli decki po mene,svratili po seku od M i svi nesto zivcani i neraspolozeni krenuli na samo jednu cugu. Drugi put kad mi netko kaze da idemo na samo jednu cugu cu ga opalit tak po gubici da ce pitat ko je svijetlo zgasio...
Supio nas alkohol prebolesno da smo cak i pjevali na karaokama. Seka od M,2 frenda i ja... Imamo srece sta imamo tak dobre i glasne navijace pa nas ljudi nisu bas ni culi rofl,al derale smo narodnjake ko prave cajkuse.
...Ja znam necu te preboleti,mogu ja zbog tebe brzo umreti. Al znam nesto drugo plasi me,mozda cu preziveti...
Na taj stih se smjeskao i kimao glavom...I naravno; na kraju je i zapljeskao...
...i bolje mu je...
Dalje smo nastavili cugat,ja se upoznala sa jednim konobarom (ide meni sa konobarima,ha?pjeva) al samo zato jer sam cula da je rekao da se doselio blizu mene nedavno. M je nakon nekog vremena bio zivcan,i opet one svoje bahate poglede dobacivao. Pa se poljubimo,sve 5 i odjednom opet zivcanost.
Meni se njega neda molit,pa uopce ne reagiram na to,nego mu samo kazem; Kakvih ti imas problema,ajd mi reci?! Na sto on poludi jos vise...

Znate onu sve se vraca,sve se placa?! E,kasnije sam ja poludila...
Izlazimo iz kafica, i izademo svi... a gdje je M?! Prica sa nekom curicom unutra...
Frend i ja ulazimo po njega,ja se stanem kod sanka i frend stane pored mene.
Zivcano se izderem; Idi po njega,makni ju inace cu ju ja polomit. To je bilo dosta da odmah ode po njega,a ja izasla van. Zivcana cijelo vrijeme,al eto i njega brzo. Sutim na putu do auta,a oni se svi dogovaraju gdje ce tko ici. Jel se ide dalje ili se ide doma?!
Odmaknem se od njih metar dalje,i sjedem na neciji motor... M gleda u mene cijelo vrijeme. Pogledamo se,ostavimo pogled par sekundi i natrag okrenemo glavu. Krene prema meni,a ja se pravim da ga ne vidim. Odmahne rukom i vrati se natrag. Dignem se i pridem blize njima,a M se primakne k meni i onak me lijepo i po tiho pita; Maja,kam idemo? Ocemo doma ili...? Ja reko; Ne znam M,kam ti oces?! Veli on; Doma idemo,moze? "Ok moze..."

Cudna li mi cuda,toga ima svuda.Pio,nek je pio al se meni vratio...

U meduvremenu se svi posvadali medusobno oko toga ko ce kamo,seka od M i njen decko pogotovo. Sjednu se u auto i svadaju se cijelo vrijeme,a M i ja prevrcemo ocima. Dodemo doma i legnemo se u krevet,a ja M pocela srat za plavusicu iz kafica,na sto je rekao da nisam normalna i da nebudem ljubomorna bezveze... Rekla sam mu; Nemam ja sta tebi srat ustvari,nismo si mi nitko i nista da bi ja tebi scene izvadala... Na to je samo otpuhao i zivcan izasao iz sobe. Ruku na srce,bila bi ja jos vise zivcana da je cura lijepa al nema ni trunke ljepote u sebi...
Kasnije sam ga jos malo isprovocirala,i onda smo napokon zaspali....
Kaze mi frend da jos dok smo u kaficu bili mu je M rekao da nece da idemo nekam poslije,nego nas 4 ravno doma.

Image Hosted by ImageShack.us


U petak ista prica...
Dosla sam kod M,da se sa njegovom sekom spremim za vanka i da se nademo sa ostalim deckima. Otisli smo u neki novo otvoreni kafic,uzas i katastrofa od kafica. Da mi ga netko pokloni,nebi ga imala...
Ko da sam u Zagorje dosla. Al ostali smo popit par cuga,jbg...
Neke dvije mlade konobarice su nas posluzivale,jednoj bi dala 15 godina,slatkica je cura a druga je hodajuca spageta,od kojih 19 god., al zato ima dobru guzicu... I cim sam to uocila odmah sam promatrala M.... Bolesno sam ljubomorna,ha? Nema veze....
Cura prolazi pored njega,on na pocetku nista... Ne okrece se za njom... Nakon nekog vremena,samo je sa okom skicao i gledao u guzicu (ono,tipa da ja ne skuzim)....
Ja znam da je to musko uobicajeno al mene to zivcira!!! Poludila sam....
Na izlasku,stanemo nas dvoje na stepenicama i on meni dode; A sta je tebi cijelo vrijeme? Kaj si tak zivcana...? Ja reko; Nista M... Nisam zivcana. I okrenem se i odem van...
Odemo opet u onaj kafic gdje smo dan prije bili,sve normalno-zezancija,cuganje,plesanje... M je sjedio odmah kraj mene,par puta se digao na wc a ja plesat i opet se sjednemo natrag. Pricamo,ljubimo se itd... Naravno par puta se i stigli posvadat... Ustvari,nemrem to ni nazvat svadom. Negdje krivo pogledam,on prevrne ocima,ja ga pitam sta mu je,on odgovori nesto zivcano. Ja onda jos zivcanije odgovorim,jedno drugog steramo u p.m. i sutimo kojih 5 min. Onda pocnemo pricat,poljubimo se... Itd,itd....cerek
Na izlasku iz kafica me decko od M-ine seke pita (opet); Sta ces nam napravit za papat kad dodemo doma?! Ja se nasmijem i kazem da sam tocno znala da ce me to pitatsretan Rekla sam mu da mi se neda svaki dan ic spavat kod njih,jos se stalno sa M raspravljam oko gluposti itd. I veli on; Ajde Maja ne seri,znas da ga volis i da je njemu stalo do tebe,isto.
Izasli van iz kafica,sjeli se u auto i otisli na spavanje. Vise me nitko ni ne pita kam ocu ici,vec me svi voze na njegovu adresu. Naravno,ako je i on sa nama jer bez njega necu sama doc (iako je njemu to normalno,meni nije)...

Nikad nemoj odlaziti,ako imas razloga ostati.Znamo sta jesmo,a ne znamo sta mozemo biti...

Negdje popodne sam krenula od njega prema doma da se istusiram,operem kosu i spremim za janjetinu kod frenda... Kad sam se cula sa M,poceo je govorit da on nece ici jer nije novce dao itd. Nisam mu nista drugo rekla,nego; Kak god hoces... Naravno,nije na tome ostalo. Zvala sam frenda,da mu kazem da je M rekao da nece ic jer mu je bed zbog novaca,pa onda njegovu seku nazvala da joj kazem sta je frend rekao za M; ....da mora doc,boli ga briga za novce itd...
Jos sam se par puta cula sa sekom mu,al nisam nista htjela pitat za M.
Znala sam da ce ic,samo voli kad ga netko malo moli a ja nisam namjerno to htjela jer znam kakav je...

Kod frenda je bilo super... M i ja se nismo nijednom posvadali (onda).rolleyes
Svaki put kad smo prosli jedno kraj drugog smo si morali pusice davat :).
Nestao je nekamo sa frendom na 10 min,a meni je vec falio. Decko od seke mu,stane kraj mene i pricamo nesto,i kaze mi isto sta mi je i ona frendica rekla u proslom postu: Da mu je stalo do mene,i to jace nego sta mislim...
Poslije svega je njegova seka posudila novce da odemo bar na cugu do onog kafica. Cekali smo da se rascistimo malo,popijemo ostalu cugu i zapicili dolje...

Image Hosted by ImageShack.us


Cim smo usli unutra,prvog koga sam vidjela je bila ona "skolska ljubav" koju sam spominjala nedavno,da mi je rekao da bi htjeo samnom ne bilo sta nego vezu. Brzo sam maknula pogled,a M je otisao do njih da ih pozdravi. Sjela sam se sa nasima za stol,M sjeo kraj mene... Vec je onda poceo bit malo nervozan,jer je znao da smo "skolska ljubav" i ja bili ludi jedno za drugim... Primila sam ga za ruku,poljubila ga i rekla da se smiri konacno. Nije me bilo briga jel ovaj iza mene vidio to ili ne. Bio je raspolozen jos neko vrijeme,a onda je dosao konobar do mene i njegove seke da nam kaze nesto,a M mi je u tom trenu rekao; Daj ubi se.
Poludila sam na to,i pitam ga; Dobro,sta sam sad napravila?! Na to on nesto promrmlja i poljubi me... Sjedili smo jos neko vrijeme tamo,vec je bilo 5 ujutro,al smo svejedno odlucili otic do Rudesa na cugu. Tamo se M sjeo preko puta mene,al je nakon nekog vremena rekao da ga kicma boli na tom stolcu i rekao da se pomaknem unutra u separe i sjeo se pored. Primio me za ruku odmah,a ja sam samo glavu spustila na njega jer sam bila vec mrtva umorna (citaj; pijana)...
U autu se vozimo prema doma i ja mu kazem; Ljubavi,mogla bi ja danas doma ic spavat da se mogu naspavat,umorna sam jako. I on me pogleda onak tuzno,i kaze; Daj molim te,pa odmorit ces se kod mene.
Ok,presla sam prek toga al ipak moj krevetic je moj krevetic. Stigli smo kod njega,napravili si sendvice,i ne sjecam se uopce kak sam dosla do kreveta-vec sam spavala. A i on isto... Ujutro se probudili,malo se grlili i kuca mi njegova seka na vrata da se dignem (...jer njen decko kad ide doma,onda i mene odveze usput). Poljubim M,obucem se i odem doma... Cijeli dan sam bila umorna,za nista. Nervozna... U 22h sam vec isla u krevet i zaspala ko fetus.

Ja cu da te cuvam nocu dok spavas,i ljubim tamo gdje najvise volis. Kraj tebe leci tako je slatko,kraj tebe spavati i tiho ti reci; volim te...

Danas sam se probudila u pola 13h,opet nekako nervozna i umorna...
Lijepo mi je bilo ovaj cijeli tjedan,i htjela bi da svaki dan bude takav. Sve je nekako na bolje krenulo sa M. Prije nismo bili bas takvi iako su svi znali za nas,a sad se ponasamo ko da smo zajedno cijeli zivot. Ko da ne mozemo jedno bez drugog...
Sad sam nervozna jer ga jucer nisam vidjela od jutra i vec mi fali... Poslala sam mu sms navecer al mi nije odgovorio jer nema od kuda. Nisam mu nista ni posebno poslala,samo sam pitala gdje je.
Ostat cu s njim ovako,jer mislim da ide na bolje. Ne znam,mozda sam naivna ali meni se tako cini... One male svadice i to ne smatram pod prepreke,samo dokaz da mu je ipak stalo.

Jos te volim,jos mi dah oduzimas.
Zauvijek me imas dali osjecas?
Jos te volim-nek ti srce objasni,
prava ljubav nikada ne zakasni.
Ludo srce moje jos je uvijek tvoje...


Volim te...


Update 22.10.;
Vidim da se neki ljudi malo ljute sto me nema na blogovima,al jednostavno nemam vremena za net,i uopce nisam doma... Prvom prilikom cu vam komentirat i napisati novi post da se ne zivcirate toliko :))))
Poljubac... ****

- 14:20 - ...spasi me od tuge... (76) - ...nema promene... - #

<< Arhiva >>

0