nedjelja, 12.08.2007.

Još ti se radujem a nemam zašto biti ponosna na nas...

Pricu znate napamet...
Svaki put je ista!

Image Hosted by ImageShack.us


Jesam rekla da cu to opet napravit...?
Znam ja sebe...
I nije mi zao....
Necu nikad zalit vrijeme provedeno s njim...
Mogu samo zalit za ono propusteno...

...i draza mi je s tobom i jedna noc,nego s njim godina sto...
...s njim ne znam stvarno gdje bi mi bio kraj...
...s tobom bar znam gdje je dno...


Vidali smo se svaki dan...
Uobicajeno nase ludo i spaljeno drustvo...

Decki su prosli petak isli na vikend na Pag.
Frend i ja smo jedini ostali u Zagrebu,bili smo prisiljeni kako god okrenes... nevazno...!
Svakih par sati su me zvali da mi kazu sta rade,gdje su itd.
Sa M nisam pricala... Kad god sam ja njih zvala,zvala sam na druge mobitele-nikad njega.
Namjerno nisam htjela...
A da ne pricam koliki mi je milion puta prosao kroz glavu... Uff...
Al nisam htjela da vidi da mislim na njega.
Vratili su se u nedjelju ujutro,nije im se dalo vise bit dolje.
Cula sam se sa ostalim deckima onda,al se nismo vidjeli...

U ponedjeljak navecer dolazi meni braco u sobu i kaze da je vidio M i frenda na fast foodu...
Ja samo mahnem rukom,a kroz mene produ neki trnci i osjecaj da ce mi poslat neku poruku kad dode doma.
Lezim ja u krevetu i gledam Oz,kad eto ti za pola sata sms i na mobitelu pise "Mala Ljubav" (to je od njegovog malog brace broj) poruka; Kaj je? Di si ti? Kaj te zemlja progutala? Daj javi se. M
Smile-ic mi se razvuko od uha do uha,svaki komentar mi odzvanja u glavi...a ne zelim nista slusati.
Malo se dopisujemo i kaze da bi htjeo da dodem do njega...
Vec je 1 sat ujutro bio,i rekla sam mu da necu sad ic nikamo,treba mi 20 min pjeske do njega a kasno je jako,i necu....
Krenut ce on pred mene,kaze...
"Ma ne ljube... Kasno je...!" A u glavi vec smisljam sta cu obuc...
"Maja molim te... Ne seri,to ti je cas posla do mene prosetat. Ajde,kreni..."
Poslije te poruke sam vec bila obucena,i na izlazu od kuce...

Hodam ja,hodam...
Cekam svaki cas da se sretnem s njim jer je tu kod mene sve ulicice,sume i to... Strah me bilo,ufff...
Eto i njega hoda prema meni...napokon....
Dobila sam veliki osmjeh od njega,a on od mene srednji prst.... smijeh
A sta ja znam?? Doslo mi je... Hehe...
Bila sam ljuta jer sam morala pjesacit vise nego on...
Dosli smo k njemu i legli se u krevet... Dva sata zagrljeni lezali u krevetu,pricali i gledali televizor.
Zaspali smo jako brzo jer smo obadvoje bili umorni ko noc...
Prije spavanja sam zakljucila da za ovaj izlazak k njemu necu nikome govoriti!
...Još jedno veče u rukama koje trebam,a ne znam dal pripadam...

Image Hosted by ImageShack.us


Vec je proslo 9 sati,zvoni mi mobitel... Pogledam-nepoznat broj! Protrljam oci,i javim se...
Frend zove... "Ej pantero,di si?" Mrmljam nesto,i izleti mi; "Kod M..."
Issssss... I skuzim da sam se izlajala... A rekla sam da necu govorit nista...
A nista... dignem se,i otkljucavam vrata od sobe a njegova seka se smije i govori staroj; Jesam ti rekla da je Maja kod njega,cim su vrata zakljucana smijeh! Malo sam s njima procavrljala i krenula domeka...

Dalje je bilo sve po starom...
Svaki dan se se svi nasli,i ista prica ko i uvijek...

U petak smo bili samo on,frend i ja na cugi i cekali seku od M i frenda da dodu po nas pa da odemo jos nekam na cugu. Naravno, M i ja smo se uspjeli posvadat usred birtije......oko gluposti uglavnom,nista bitno al su nam rekli da se ponasamo ko da smo u braku vec sto godina...
Ubrzo smo isli prema doma,i u autu me M primi za ruku...
Vec smo bili blizu moje ulice kad njegova seka kaze da idem spavat k njima...
Pustila sam ruku od M i rekla da necu,nek me doma voze...
Njega nisam ni pogledala...
Izlazim iz auta,niti se ne osvrcem i samo pozdravljam...
Ne znam zasto sam bila tako hladna onda,al nekako mi je doslo!

Jucer sam imala mali sudar sa frendom,nista strasno...
Auto je malo polupan,al sam zato zapazila dobrog policajca hehe!
M je bio kod frenda blizu mene,a decki su se otisli nac sa bivsim i njegovom malom princezicom,tak da sam ja otisla kod M i frenda na pikado.
Cim sam usla u stan,kcer od frendice me doceka...upoznam se s njom a prvo sta mi kaze je bilo; Znam da si ti Maja... Ti si cura od M!
A slatkis mali,da samo znas da nije istina al dobro je zvucalo... cerek

Na kraju smo M i ja ostali cijelu noc kod njih.
Njemu nije bilo bas dobro,pa se legao na mene. Nesto ga muci vec par dana. Digla sam se samo da mu juhicu skuham i poslije toga se natrag legao,i zaspao ko mala beba.
Kasnije sam mu stavila jastuk pod glavu da se ja mogu dic i pojest nesto jer je vec jutro bilo.
Njega sam probudila oko 5 da idemo doma spavat (svako svojoj kuci!!!!!),i izlazimo iz kuce van i skuzimo da nema auta od frenda. Znam di je bio parkiran a cijelu noc smo bili skupa,nikamo nismo isli.
Na kraju-ukrali mu auto ispred kuce!
Opet dosla policija,i opet jos jedan zgodan policajac! Hehe...
Nesto nije samnom uredu bilo,bas sam nesrecu svima donosila. U niti 12 sati-dva puta posla sa policijom.
Na kraju su auto nasli nedaleko od kuce!

Sa M se nisam danas vidjela ... Bila sam sa deckima al on nije bio.

Nastavit cu sa njim. To je moja konacna odluka. Ne zelim sama sebi govorit da ne smijem,i silit se na nesto sto cu zaboravit kad me zagrli.
Zao mi je sto ne nudi vise od trenutaka....
Osjecam se ko lutka...
Igra se zove POVUCI-POTEGNI,a mi smo najbolje lutkice.
Idem dalje bez tebe.
Pokusaj broj 100000001

Neee... Znas da neces... Igrat cemo se jos...

Image Hosted by ImageShack.us


Ne zovi me "lutko mala"!
Neka,hvala... ne treba mi to!

Ne nudi mi laznu nadu ko fasadu za sve prevare!
Ova lutka dusu ima,dusu ima a ti??? Nemas je...

Zašto kod mene ispravno i ono što me čini sretnom nikada nisu ista stvar?
Cime sam ovo zasluzila, reci mi cime?
Tako si cudan i to me brine...

Na zidu mi je za svaki poraz urezana po jedna recka...i urežem li još koju-srušit će mi se zid.
Neka... Moj zivot je samo moja kreacija!
Bit cu sve sto zelite da budem,al nemojte trazit od mene da budem sretna jer vidim da mi to ne uspjeva.
Trazila sam andela cuvara... A dobila sam "svog" malog đavola!
Nije on nista kriv... Ja sam kriva jer mu sve dopustam...
I bit ce opet... i opet... i opet... i opet...
I opet...
Mislite da on koristi mene? I ja koristim svaki trenutak s njim da bi uzivala u zivotu...
Ko je tu na kraju pobjednik????

...kad vec ne mogu ni ime ni grad...ni stvarnost ne mogu da promijenim sad...
...stavit cu najljepsi osmijeh na lice...



Update;
Moram Vam svima objaviti da moja malenkost , i jos neke osobe kao sto su Mala Crna,Jednom voljena, i Mala Garava imamo jednu jako vjernu citateljicu Soldier of Fortune koja nas ocito jako cesto posjecuje i kaze da su to CITIRAM "blogovi gdje se djevojke ponašaju ko kokoši - doslovno". Ja cu joj samo reci da kad je vec bila toliko vjerna i prati nase sve pokrete,zasto i meni kad je vec svratila nije ostavila koji socni komentar... A uuuu... Bas mi je zao...
Ali nije mi jasno kad smo joj vec tako drage,zasto nam neda da ostavimo komentar na njenom blogu? Mi probale,ona nas prijavila... A dobro... sta ces???
Necu se ljutiti na nju,jer su me odmalena ucili da se ne rugam poremecenim osobama ili ti ga osobama sa poteskocama,zato sam stavila ovaj update na svoj blog da ga svi vide,a i njen link da ga svi posjete i vide koliko je cura zaista divna... Ufff... Da bi covjek rijec rekao!
Ja se ne sramim svog bloga,i ovim putem samo zelim reci da stvarno ima svakakvih ljudi na ovom svijetu,ali ja svojoj najdrazoj blogerici unatoc svemu saljem jednu veliku pusu i zelim joj brz oporavak!
Ma ljubi te Kraljica u celo!!!!! :))))












- 23:18 - ...spasi me od tuge... (56) - ...nema promene... - #

<< Arhiva >>

0