ponedjeljak, 30.07.2007.

:::*Tuzni se smeju najlepse*:::

Otisla na more...
Vidjeh opet Vodice...
Nista posebno....

Vratih se u Zagreb...
Ilica dvosmjerna...
Wtf???? smijeh

Ajd recimo da je bilo ok na moru,nista specijalno stvarno...
Prezivjela sam...

Prvo,da prosli petak obradimo... Tulum,dakle...
Aha... Uff...

Jos smo do 20h navecer mislili da nista od toga svega jer nismo novceke skupili... Al na kraju je sve ok proslo... Skupili se nas 10-15 i uzivali...
Nismo cure nasli,bila sam jedina... Navikla sam oduvijek...
Dosla je seka od M nakratko sa deckom,i onda opet ja jedina....
Da....M....khm,khm...

Sve je super bilo... Nisam ga ni fermala nesto posebno...
Ponasala sam se prema njemu ko i prema svima,i uopce nisam pomislila na nesto... Jos sam bez sminke bila, i u boksericama i topicu paradirala cijelu noc...

Stajala sam iza njega dok je sjedio... i nagne glavu prema iza i nasmije se... I ja se nasmijem,sagnem se i poljubim ga u obraz...
Nastavili dalje cavrljat i on me primi k sebi i kaze mi; Ocemo u sobu,trebam te nesto?! Ja kazem; Ima vremena M. I veli on; Ima,al ja te trebam sad nesto...
Na putu do sobe,frend trci zamnom i govori; Ti si glupa,Maja! Ja se samo smijeskam...
Otisli mi u sobu,on zatvori vrata...primi me za lice i poljubi me... Nisam imala sta napravit nego mu vratiti...
I ljubi me ko da se nismo godinama vidjeli,i usput govori; Zasto nisi dosla spavat kod mene ove dane dok sam sam doma?
Ja mu kazem; Nisi me ni zvao! Kaze on; Pa sta te trebam zvat,mislio sam da ces shvatiti sama i doc... Ja reko; Ja se sama ne mislim pozivat! I on pocne nekaj....da ne serem,da se znamo odmalena i uvijek mogu doc itd.
I kaze mi da mu obecam da cu bit kod njega dan kasnije-u subotu,posto sam u nedjelju isla na more i necemo se vidjet tjedan dana...
Reko ajd - ak sam sjebala sad,mogu do kraja onda...smijeh
Al tetka je opet bila samnom,tako da ipak nije do kraja bilo,al ono...wink

Napokon izasli iz sobe i frend me odmah izvuce na balkon da treba pricat samnom i kaze M da nas ostavi solo nakratko...
On ima istu situaciju ko i ja... On obozava svoju frendicu i rekao je da me kuzi skroz... I smije mi se sta sam govorila NIKAD VISE a opet sam to napravila...
M je svaki cas dolazio do nas da me poljubi,i frend mu kaze; Ti si glup M,samo da znas... A shvatit ces to s vremenom!
Ja se samo nasmijem,poljubim ga i steram natrag u kucu...

Cijelu noc smo proveli skupa,i ujutro svi krenuli doma oko 7-8,a M i ovaj frend ostali... M kaze da ne namjerava otic jos doma,tako da je ostao do podneva kod mene...
Pricali o svemu,i spomenem ja njemu onu I s kojom se spetljao (iz proslog posta); Di ti je I? Oces da ti ju zovem? I kaze on; Joj Maja nemoj molim te pocinjat... Da si vidjela sta je zapravo bilo, nebi mi srala sad.
Ja reko; Ne znam,ja samo znam sta sam cula... Uostalom boli me briga i za tebe i za nju.
I pogleda me samo i poljubi me...
U tom casu naletava moja bakaeek,koja je uvijek govorila da izmedu mene i M nije samo prijateljstvo,da ne postoje musko-zenska prijateljstva itd. Uglavnom-nije ga voljela nikako... A ja joj uvijek tvrdila da smo samo frendovi,i da kakve gluposti ona prica-ja nemam nista sa njim!
Khm,khm...Malo je bila sokirana,okrenula se i vratila nazad niz stepenie mrmljajuci nesto sebi u bradu...
M i ja prasnuli u smijeh,i M se smije i kaze; Jebem ti,jesam rekao da se maknemo odavde? Haha koji bed... Tj. nije meni jer ja poslije ovog necu tak brzo kod tebe doc,sad ce ti i starom ispricat sve...strah me!smijeh

Isla sam ga pratit kad je isao na bus,i stojimo na stanici pricamo i poljubi me i kaze; Nazvat cu te kad se probudim predvecer,al nisam ziher jel cu imat od kuda jer seke nema doma. Ak te ne nazovem,znaci da nemam stvarno od kud i to znaci da ti mene moras nazvat...
Ja reko; Necu,neda se meni tebe zvat. Ti ak si reko da dodem k tebi onda ti mene nazovi,necu ja tebe. Iako nemas od kud,potrudi se...

Vracam se natrag prema kuci i sjetim se da mi jedan frend jos spava u krevetu,da moram pospremit sve i oprat podove... i vec si pomislim da si mogu odspavat do navecer i onda se sjetim da se moram pakirat za more... pa pranje robe koju nisam ovako stigla-na ruke...i onda odnijet stvari kod majke!
Nisam mogla vise funkcionirat... Al ajde...
Sterala frenda doma,i primila se posla. Necu ni pricat da se baka cijeli dan nije ni pojavila kod mene u stanu... rofl

Stigla je vecer... Ni poruke ni poziva od M...

Frendovi zvali da se nadem s njima na cugi prije nego idem... Rekli su da su zvali i M al da se nije javio...
Priznajem,bila sam malo ljuta al ne dugo jer sam to i ocekivala,i to sam mu rekla.

...Neko bi drugi na tvome mestu
obe ruke dao za mene
a ti, dok meni telo gori
nudis mi usne hladne kamene...


Otisla ja na more...prosao jedan dan-nista...
Drugi dan-stize poruka opravdavanja.
Spavao je do 22h,zvao ga frend i otisao je na rodendan. Onda je bilo prekasno da dodem k njemu (sto je i istina) jer sam ja putovala u 7 ujutro. Napisala sam mu da nema veze...Ne mora se odmah pravdat,nisam ni ocekivala da ce se javit,kaj ne? Ja sam otisla sa deckima na cugu,i to je to...
I on pocne glumit zrtvu,kao; Pa da,ja sam najgori covjek na svijetu. Znam da si bila sa njima,a da si me nazvala kak sam ti i reko ak se ja tebi ne javim,bio bi i ja s vama.
I ok,proslo sve to... rijesili sve...

Frend me iz Zagreba zove (on nije bio na tulumu,isao je na more sa curom) i kaze; Moram ti rec nesto,stvarno si glupa ko k....!! Ne vjerujem da si opet to napravila,a pricali smo o tome. Zasto Maja? Pa M!!! Cuo sam vec sve! Svi smo to ocekivali,znali smo... Al smo se nadali da ces bit pametnija ovaj put...

Aaa... Jbg! Sta da radim,tesko mu odoljet... cerek

Nakon par dana opet sms od M,i par bezveze poruka razmjenili...
U petak na subotu...ovu... Ja bila budna jer sam cekala dva frenda da dodu k meni u Vodice na kupanje,i stize poruka u pola 3 ujutro od njega...
M; E imam iznenadenje za tebe u nedjelju navecer... U nedjelju dolazis ne?
Ja reko; Da,zasto i kakvo iznenadenje? I kaze on; Samo provjeravam da budem siguran... Spavas kod mene u nedjelju jel tak?
I bla bla bla,da ne duljim...dogovorili se da ce me nazvat u nedjelju navecer da dosetam k njemu. I jos mu kazem; Da,nazvat ces isto ko i prosli vikend... Bas me zanima... Ak se ubijes sutra vani,neces ti bit sposoban da se javis!
I tako i bi... Zna Maja...
Poslao mi je samo sms; Ma strgan sam ko pas,do sad sam spavao. Jucer smo se prejako ubili. Vidjet cemo se sutra,preksutra.
Odgovorih natrag; Nista novo...

...Nisam ja od onih koji mole
ma koliko suze da me bole
uvrede i lazi sve te grube reci,
idi pa se leci milo moje...


Danas frend dosao k meni popodne i kaze; Idemo na cugu,dogovorio sam se sa deckima.
Sjeli u auto i krenuli k njima. Po putu si razmisljam kak da sad reagiram kad se vidim s njim,al reko sta cu... Normalno cu se ponasat...
Sjela se kraj njega,nisam ga ni pogledala... Pricala sa ostatkom drustva i on se ubacivao tu i tamo al ko da ga nije bilo. Pita me nesto a ja se smijem frendu i komentiram nesto sasvim deseto...Pravim se da ga ne cujem. Drugi put isto... Kasnije je valjda skuzio.
Trebali jos ostat na cugi,a ja reko neda mi se tu bit-idem doma. I M pogleda i kaze; Vidimo se. Ja se sjednem u auto i okrenem glavu na drugu stranu...
Ok,to bas i nije bilo normalno ponasanje al je onakvo kakvo je zasluzio.

Znam da sam glupa,i znam da stalno govorim da necu vise,al kaj kad si ne mogu pomoc?????
Dobro mi neki ljudi kazu da M zna da sam slaba na njega i to dobro iskoristava.... Ja sam toga svjesna,al...
Sta da napravim da prestane to sve??? Ne mogu da se ne vidam sa njim,jer onda moram sve frendove zaboravit! Sama sam si kriva,priznajem...
I znam da cu opet to napravit! Uvijek predem preko svega,uvijek oprostim (al ne zaboravljam)...
Samo kukam,a nista ne poduzimam! Ista prica stalno...

Mozda sam na moru mogla nesto nac,al mene to ne zanima! 24/7 sam mislila na M... al doslovno! Obozavala sam lezat na plazi cijeli dan i mislit na njega. Razmisljat o svemu sta je bilo i sta bi moglo biti. Al opet,gledam to sa pozitivne strane.... bar sam pocrnila!smijeh Sad me zovu malo cigance...
Prvi dan na moru sam se zatvorila navecer u apartam i plakala na krevetu!
Trebala bi rec samoj sebi DOSTA! I mogu si rec sada u ovom trenutku... Al sutra ce opet bit ista prica... Ovak kad sam flegma si razmisljam; Pa sta sad? Kad se desi-desi se. Nismo zajedno,mozemo tu i tamo zavrsit skupa ovako. Nece svijet propast. Kak bi moja stara rekla; Fuck frendovi!
Al opet,i ja i svi ostali znamo da to nije samo to! Stalo mi je previse do njega da bi se tako hladnokrvno ponasala... Iako bi to bilo najbolje.
Ostali mi govore stalno; Maja kad ces prestat mislit na druge i pocet na sebe mislit malo? Unistavas se...Makni se od njega. Lijepa si,pametna i mozes imat kojeg god pozelis. Okrecu se za tobom svi,a ti trazis samo njega!
Ne mogu... Ne mogu...

Image Hosted by ImageShack.us


Trazim si posao nekakav... Privremeni,samo dok me ne pozovu na ovaj gdje sam predala molbu.
U nekom butiku,il slicno... Bilo sta samo da nije konobarenje. Toga mi je vec od skole preko glave!
Nesto da si kune zaradim,ne zelim ovisit vise o starcima a i ne mogu vise jer mislim da sam izmuzla u ovih 19 godina od njih miljune...

Sta jos rec? Ne znam...
Tuzna sam,i sama sam si kriva! Plakala bi al nemam suza vise.
Dosta mi je govorenja stalno; Necu vise s njim,ne smijem! A i sama znam da hocu... kad-tad!
Malo izbjegavanja ko i inace,i opet...ista greska... Znate Vi vec kako to sve ide...


Update 10.8.07 ;
Samo cu vam jedno rec; Opet.... i opet.... i opet... i opet... i............ nije mi zao! I znam da ce biti opet........










- 21:19 - ...spasi me od tuge... (72) - ...nema promene... - #

<< Arhiva >>

0