< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (12)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Free Site Counters
Free Site Counters

Image and video hosting by TinyPic

JA SAM MAŠA!!
DOBRO DOŠLI NA MOJ BLOG..zubo


Profil Maša Budimski
Maša Budimski's Facebook Profile
Napravi svoju značku

MOJI NAJDRAŽI KROZ SLIKICE:

Image and video hosting by TinyPic
seka moja i ja

Image and video hosting by TinyPic
braco moj i ja

Image and video hosting by TinyPic
ljubav moja i ja <3 cerek

Image and video hosting by TinyPic
moja najbolja druga i kuma Ifana

Image and video hosting by TinyPic
Moja druga Tiha i ja

Image and video hosting by TinyPic
Moja druga Ivona i ja

Image and video hosting by TinyPic
najdraže moje

Image and video hosting by TinyPic
rofl nut


Sizofrenija

Novine od juce i ohladjen tost
sebi i domacin i omiljen gost
sedim sam, od svega umoran
zamracena soba, ne podnosim dan
iskljucen telefon i zakljucan stan
sluzba dezurna trazi me, to znam

U gradu oznacen kao otkacen
niko ne zna sta mi je
da svuda vidim te
a to su, znam, zar ne
sve halucinacije

Zbog tebe sizofrenija
ne pomaze mi hemija
i tvoja fotografija
losa je terapija

Ludilom predoziran
kao pas te dozivam
kazu, bez buke od dva do pet
ma, briga me za kucni red

Novine od juce i ohladjen tost
sebi i domacin i omiljen gost
sedim sam, od svega umoran
zamracena soba, ne podnosim dan
iskljucen telefon i zakljucan stan
u ogledalu neko meni stran

Image and video hosting by TinyPic

Kopriva

Da se nisi meni nadala
ne bi sada pusta ostala
kao zemlja kise zedna
kao majka djece zeljna
cekajuc' ti dusa presahla

Iz mog srca raste kopriva
koja te je davno opekla
kad si moju ljubav brala
ti si meni vjerovala
da ja nisam tugom otrovan

Da, to sam ja, prazna postelja
u kojoj niko ne sanja
meni je mrak i kad je dan
ja sam ti, bona, nesretan

Iz mog srca raste kopriva
koja te je davno opekla
kad si moju ljubav brala
ti si meni vjerovala
da ja nisam tugom otrovan

Image and video hosting by TinyPic

Lazu me

Dugo se klela da nije smjela
da me zavoli, i da ostane
rekla je nije to zub
to mnogo jace zaboli
i ne prestaje

Jos jedna jesen
i stoti persen za lobanju
moju tvrdoglavu
bar da umjesto suze
Dunav potece, da mi ne znaju
dusmani ne znaju

Lazu, lazu me
da vrijeme lijeci sve
mozda sidu i tumore
al' nju nikad ne

Jos jedna jesen
i stoti persen za lobanju
moju tvrdoglavu
bar da umjesto suze
Dunav potece, da mi ne znaju
dusmani ne znaju

Image and video hosting by TinyPic

Eksplozija

Ides i ne pitas kako sam i sta cu
kako da prezivim kad me tuge nadju

Jos lomim prste i ne gajim nadu
dok se s tri put' gorom
setas po mom gradu

Vrati se, hajde vrati mi se
ne daj da patim se

Jos te volim, jos nisam nicija
jos je u meni ljubav k'o eksplozija
jos mi znacis, jos sve bih dala ja
jos je u meni ljubav k'o eksplozija

Gledam u prazno i tuga me stize
a zbog nje se jezim, kosa mi se dize

Jos lomim prste i ne gajim nadu
dok se s tri put' gorom
setas po mom gradu

Vrati se, hajde vrati mi se
ne daj da patim se

Vrati se, ne daj da patim se
ne daj da patim se
ne daj da patim

Jos te volim, volim, volim
jos je u meni ljubav k'o eksplozija
jos mi znacis, znacis, znacis
jos je u meni

Image and video hosting by TinyPic






MusicPlaylistView Profile
Create a MySpace Playlist at MixPod.com


TETOVAŽA

Nikad nisam bila neki romantik
ali ti si mi okrenuo svijet
te tvoje oči su mi vratile osmijeh
zauvijek....

Spavao danju budan čekao zore
sa društvom pio, nisam gledao na sat,
trošio više nego što imam love.
ponekad...

Na srcu mom stoji ko tetovaža
tvoje ime kao na ranu lijek
da potrošiš život kao baraba
a onda naletiš na anđela tek.

I više nismo isti kao prije
srećo moja zbog tebe.

Nikad nisam bila ona što moli
bolje i sama nego sa bilo kim.
Samo sa tobom više nikad samoću
ne poželim...

Spavao danju budan čekao zore
sa društvom pio, nisam gledao na sat,
trošio više nego što imam love.
ponekad...

Na srcu mom stoji ko tetovaža
tvoje ime kao na ranu lijek
da potrošiš život kao baraba
a onda naletiš na anđela tek.

Image and video hosting by TinyPic

BEZ TEBE

Bio sam korak od dna
a ti si ruku pruzila
bio sam na kisi sam
ti vrata si otvorila

Bila si nekako sva
za mene nestvarna
bila si zena
sto zna, da ljubav da

Bez tebe, nestat' ce Sunca
druge cu prositi, za malo ljubavi
bez tebe, jedina moja
za kog' cu zivjeti, za koga umrijeti

Bilo je noci bez sna
a ti bi me uspavala
moj svaki znala si grijeh
al' opet bi me ljubila

Bio sam ponekad grub
ti sve bi prastala
bila si zena sto zna
da osjeca

Image and video hosting by TinyPic

DOBRO JUTRO, TUGO

Dobro jutro, tugo
di si bila ti do sad
ja te nisam vidi dugo kraj sebe
da me sitis s kin si bila
pa da puknem na dva dila
od ljubomore

Dobro jutro, tugo
di si bila ti do sad
okrenut ce na jugo ovi dan
da me sitis s kin si snila
pa da puknem na dva dila
od ljubomore

Jos sam na te bisan
al' se nisam pomaka
ni trepnija nisam
kad si s njime utekla

Priznat ja ti necu
da sam rukom pokrija
jednu kaplju ca san
za te pustija

Image and video hosting by TinyPic

NE MORE MI BIT

Kad jednom prođem uza te ko svitlo
i samo trepnem pa se izgubim
obać ćeš vitar od svake bande
da nađeš zvizdu ča je za te sjala.

A ja ću dušu rastrit po moru
kad se prelije priko ladnih stina
tamo di tone sva moja čežnja
kad te ovdi za mene nima.

Da budeš cili moj svit meni ne more bit
a kad zaboli stisnit ću zube i neću pustiti ka i ptica krik

Kad sve šta volim i sve šta sanjam meni ne more bit,
meni ne more bit, ne more mi bit.

Image and video hosting by TinyPic

MOŽDA NEBO ZNA

Oci mi tope se
dok vetar sa stola pesme mi brise
koji stih sad razum da krene
kada tu tebe nema vise

Lice moje nebo je
i niz njega iste padaju kise
koji stih sad razum da krene
kada tu tebe nemam vise

Kome sad usne ljubis do zore
mozda to nebo zna
hladna noc sve dok misli mi gore
da l' volim il' mrzim ja

Al' negde jos cuvam san
i oci zelene od gora vece
i ko ce sad nezno rame da mazi
niko to vise ne moze i nece

Image and video hosting by TinyPic

VINO CRVENO

Ova noc k'o zivo mastilo
pa se s' neba tesko razliva
ala me je upropastilo
ovo vino sto se niz grudi proliva

Morao sam da se napijem
srcu rane da oporavim
trazim nekog da se pobijem
samo da je na tren ja zaboravim

Kao nemirno more
moje misli se bore
da pobede sve
jer vremena su teska
a moj zivot k'o greska
bez nje

Tece vino crveno venama mojim
svaka me casa ljubi kao usne njene
nek' se nocas umire, ja se ne bojim
zivot mi ne treba da zivim bez te zene

Jutro nece da me saceka
ludu glavu bar da ohladi
bez nje ja sam pola coveka
zato svasta cu nocas da uradim

Majka neka joj se ne nada
drugove sam svoje poveo
sve od mora do Beograda
znace kad sam je kuci ja doveo

Cet'ri kljuca od raja
a tek korak do kraja
sad razdvaja me
jer vremena su teska
a moj zivot k'o greska
bez nje

Image and video hosting by TinyPic

NON STOP

Na tebe mislim non stop,
po danu i mraku,
kaze horoskop u istom smo znaku.
Nebi prosao na doping kontroli,
tol'ko te volim da boli...

Kad nadjes srodnu dusu,
i srce je prepozna,
ko da se ponovo rodis.
Otkad sam te sreo,
ja sam drugi covek,
ti me ka sreci vodis.
Ako ti bog promesa karte,
veciti momak da crtu povuce,
i da zbog ljubavi promeni zivot,
ti zaboravi sve ono od juce.

Na tebe mislim non stop,
po danu i mraku,
kaze horoskop u istom smo znaku.
Nebi prosao na doping kontroli,
tol'ko te volim da boli...

Kad pogledas na sat,
i pomislis u trenu
"dal' neko misli na mene?",
kad kazaljke se srca poklope u svemu,
za ljubav pokazu vreme.
Ako ti bog promesa karte,
veciti momak da crtu povuce,
i da zbog ljubavi promeni zivot,
ti zaboravi sve ono od juce.

Na tebe mislim non stop,
po danu i mraku,
kaze horoskop u istom smo znaku.
Nebi prosao na doping kontroli,
tol'ko te volim da boli...


Image and video hosting by TinyPic

Dio mog srca pripada Halidu..:D

Image and video hosting by TinyPic

Dvadesete

Od jeseni do jeseni
sve u meni za tobom zazeleni
a ja lud, pa mislim na tebe

Bol bolujem, pet nedelja
poderao sam evo pet postelja
a ja lud, pa mislim na tebe

Dvadeset i neka ti je godina
isto toliko mi je tamnica
jedna od druge je duso hladnija
jer iz svake mi zima izbija

Gorku sam ja casu popio
u tebi led suzom topio
a ja lud, pa mislim na tebe

Bol bolujem, pet nedelja
poderao sam evo pet postelja
a ja lud, pa mislim na tebe

Image and video hosting by TinyPic

Pamticu te

Jos se sjecam njene kose
njenih crnih ociju
jos se sjecam njenog tijela
i njeznih rijeci, volim te

Pamticu te cijelog zivota
pamticu te ja
srest' cemo se u zivotu
opet ti i ja

Sudbina je tako htijela
sudbina nas rastavi
nismo znali sta je zivot
bili smo mladi nezreli

Image and video hosting by TinyPic

Pozuri

Taj dan i kafa imala je
cudan ukus nisam
vjerovao da ces doci
nisam bio siguran u to

Taj sat, vremena
s tobom provedenih do sad
nikad nisam bio sretnik
nisam znao sta je to

Pozuri i ne daj nikad vise
da me druga ljubi
i ne daj nikad vise
da se druga pored mene budi

Ljubi i ne daj nikad vise
da me druga ljubi
i ne daj nikad vise
da se druga pored mene budi

Taj dan, da nisam tebe sreo
gdje bih bio ko zna
i ovo moje srce vec na
pola ti si spasila

Taj sjaj u oku kada trepne
sve mi rekne, tvoj san
bez i jedne reci da mi kazes
jasno je ko dan

Image and video hosting by TinyPic

Plavuse

Plavuse su sve u meni
kad proljece ozeleni
one meni snagu daju
i u meni ostaju

Bagremi vise ne cvjetaju
vjetrovi u granama pjevaju
ruze su davno uvele
jer tebe nema kraj mene

Tuga ce moja prestati
zivot ce dragu vratiti
plavo cu uvijek voljeti
i plavo oko ljubiti

Pitaju me neke sile
zasto volim tako plavo
a od tuge srce mi je
u grudima zadrhtalo

Plavuse su zadnja nada
daj zivote malo kreni
neka tuga ubila je
ubila je sve u meni


Image and video hosting by TinyPic

Ovaj post sam odlučila posvetiti Suncu mom! Nadam se da će to pročitati jednog dana! Ne mogu vam opisati koliko ga volim i koliko mi smeta ta naša daljina... Al' tu pomoći nema.... Bar ne još 3 godine dok ne odstudiramo svoje..... Bili smo se zakačili nešto, ali evo izmirili smo se...
Sve je thumbup

Čudna sam...
Čudna sam, ali volim te...
Trebam te...
Ne znam bez tebe...
Dišem za tebe...
Osam godina nije malo...
Osam godina si mi oslonac, moje sve...
Čudna sam, znam...
Ali volim te...
Molim te, shvati me...
Moja si sreća,
moje si sve....
Shvati da neizmjerno volim te...
Čudna jesam, ali volim te!
Pristajem na sve, samo budi uz mene....

M.B.


Image and video hosting by TinyPic

|Komentiraj 11| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.