<body> ... - Sometimes we need to be cruel to be kind - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< studeni, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrisak

Jer mi se jednostavno pisalo. I to je tako. :D

Svaka sličnost sa stvarnošću je namjerna i nipošto slučajna.


~1991. godina [ne ide baš uvijek kronološki :P]
~ovo je za moj užitak, ukoliko vam se ne sviđa - znate proceduru :D

Osmijeh

Image and video hosting by TinyPic
"Imperfection is beauty, madness is genius, and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring."

Image and video hosting by TinyPic
"Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Love like you've never been hurt and live like it's heaven on Earth."

Image and video hosting by TinyPic
"Those who dance are considered insane by those who cannot hear the music."

Image and video hosting by TinyPic
"The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me."

Image and video hosting by TinyPic
"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars."

Image and video hosting by TinyPic
"I became insane, with long intervals of horrible sanity."

Šapat

"A day without sunshine is like, you know, night."
Steve Martin

sunshine Pictures, Images and Photos

♥ Bee ♥ Marko ♥ Valentina ♥ Iva; ♥ Mia

CREDITS

design: ScreamDesign
help: x



...
27.11.2009. - 11:42

Pošto su me već neki pitali kada će novi post - na to ne mogu odgovoriti. Valjda sam na pauzi sada, ali ne znam do kada će trajati. Naravno - želim da mi javljate za svoje postove jer obožavam pisanje svakog od vas (i tući ću vas ako to ne učinite :P). :D Tako da - to možete u ovom ovdje postu.

Ne znam što će biti s Beatrice (koja mi i jest draga kao lik) jer otpočetka (a to je ono što me oduvijek mučilo) nije imala neku posebnu radnju. Bila je samo lik s normalnim teen životom u Hogwartsu - pa će biti što bude, jel. Eh, pa - prijatelj mi je pomogao da shvatim kako to ne može tako. I zato sam na ovoj pauzi. Bit ćete obavješteni kada shvatim neku višu Eatinu svrhu. ^^

Do tada - pišem s dvije genijalne cure na *ovom* blogu. : D Svratite, ako želite.

Volim vas sve. Image and video hosting by TinyPic

EDIT: Young blood, young bones. Nova priča. Beatrice, s njom je gotovo. Hpff jest bio važan dio mojeg djetinjstva i mojeg života, općenito, ali stvari koje volimo moramo pustiti. :)



| 26 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.