Tisina_Zvuka

petak, 22.02.2008.

................




Tedi Spalato - Sve cu prezivit

Kao da se vrime zaplelo u svere
Ni lita ni zime ne dotiču mene
Sta je svit
Otkad znan da vise tvoj
Ne mogu bit

Jer niman postole
Da u njima krenem
Kroz tvoje snove
Da te usnama prenem
Da ti dam
Sve dare duse svoje
Sve najbolje sto znan
Sve najbolje ...

I sve ću prezivit
Na sve san frizi spreman
A moran se mirit
Sto te neman



......................................

Vec danima je slusam i pjevam
Pa sam odlucila da je postavim na blog


Ponekad neko pjeva umjesto tebe
I pokazuje na taj nacin tvoja osjecanja

22.02.2008. u 19:14 • 38 KomentaraPrint#

petak, 15.02.2008.

.......

Osjetih miris vjetra u svojoj kosi
Kao rano proljece kad se budi
Kad prvi cvjet pokloni svoje
Njezne latice dragom suncu
Kad prvi cvrkut ptica lastavica
Povrati toplinu u moju bastu
Bastu od ljubavi unutar hladnog srca ljubavi


Daleka sjecanja plavetnila
Na morskoj obali vracaju film
Sretnih galeba
Veselih ribara


Sjecanja na uzavrele plocnike
Pored plaze i topli okus vjetra
Na ispucalim usnama samoce
Koje osmjehom pozdravljaju
Vetrove
Galebove
I usamljene barke



Photobucket

četvrtak, 14.02.2008.

........

Dobro vece drgaoj ljubavi
Sto nam podari osjecaj zivota
Dobro vece toplini
Nazvana ljubavi
Koja znas da budes
Blizu a nekad i daleko
Dobro vece i dragom srcu
Koje vodi ratove osmjeha
Koje vodi ratove zagrljaja
Lijepih i socnih poljubaca


Dobro vece zaljubljenima
Koji poznaju ljubav
I njeno pravo ime
I njeno pravo osjecanje
Dobro vece
Suzama
Osmjesima
Zagrljajima
Rijecima
Koje nas spajaju




Photobucket

..........

Moj brod je odplovio
Necujnom obalom u noci
Dok su zvjezde plesale zadnji ples
Nad mlakom mjesecinom
Sto je prolivala boje po
Hladnom moru


Moje suze prestadose
Plakati u skrivenim
Odajama samoce
Moje ruke necujne
Postadose nepokretne


Moje oci oblivene
Bjelom bojom praznine
Ne poznaju strast
Ne poznaju osjecaj slobode
Ne poznaju toplinu
Izgubile su sajaj

Moje oci mutnom vodom
Oblivene
Ispratise brod u mirnoj luci
Neostvarenih snova


.................................

Photobucket


utorak, 12.02.2008.

......

Vratila sam se
Al ovog puta onako slaba i nekako napustena
U svojim snovima sanjam daljine sanjam nemire
Onako prepustena vjertu muzici koja me tjesi i necujnim rijecima u mojim snovima.Osjecam zidove kao hladne nemire osjecam samocu sto je u prirodi covjeka jedan dio mene je uvenuo poput cvjeta bez latica.Zaboravih zar u srcu sto sam nosila i gajila kise su isparle nemire kise su ugasile poljane koje su gorjele .Moje suze su presusile osim blijedog pogleda i necujnog disanja.Onako poput usamljenog vrabca na grani pjevam svoju pjesmu trazim izgubljene korake u vremenu,nadam s eboljem nadam se vecem.

Shavtih kako je daljina nepozvan gost u mom zivotu.
Shavtih kako drustvo znaci poljanja cvjeca obasuta osmjesima
I moj grad kako dise drugim vjetrom
Onako kao ranije sanjam ga cesto puta
Mastam da sam na klupi pored mora i kako posmatram vec pzonate prolaznike kako steaju zagrljeni i zaljubljeni ulicama toplote koje gaje njihova srca.

Sanjam kako sam ja setala sa njim svakim danom
Kako sam ispijala veliku kafu s toplim mlijekom citala dnevne novine pricala o poslu i ponekad namignula mu .Sanjam kako sam ga cekala iza zgrade da prosetamo da se pogledamo.
Prepoznajem moj zivot koji je sada totalno promjenio ulogu nije kao nekada .Nije pun zivosti, poleta poput sarenog leptira slobode nasmijanog veselog bez problema.
Moj zivot je sada neka vrsta robije medju cetiri zida samoce
Koje razbija muzika i sjecanja
Da ta sjecanja uvjek ostaju u nama i ako je daljina uvjek tu.

Ljubav
Ljubav
Ljubav

Hvali mi puno
Hvali mi njegova blizina
Njegov pogled
Poneka zbunjena faca
Njegov miran glas
Njegov poljubac za laku noc...

Dosta toga
Ja sam ovdje ponovo u starom zatvoru samoce
Kaznjena od strane daljine
Kaznjena od strane vremena kojeg nazalost imam malo

Treba mi snage da izdrzim daljinu da se nadam boljemu
Da se pomirim da nisam vise u mom malenom gradu vec u velikom
Da se pomirim da nema mojih prijatelja u blizini

Treba mi snage


Photobucket

nedjelja, 03.02.2008.

...........



Beautiful Lyrics
Artist(Band):Mandalay Review The Song (1) Print the Lyrics

You can depend
On certainty
Count it out and weigh it up again
You can be sure
You’ve reached the end
And still you don’t feel

Do you know you’re beautiful
Do you know you’re beautiful
Do you know you’re beautiful
You are, yes you are

You can ignore
What you’ve become
Take it out and see it die again
You can be here
For who’s a friend
And still you don’t feel


Do you know you’re beautiful
Do you know you’re beautiful
Do you know you’re beautiful
You are, yes you are

Innermost thoughts
Will be understood and
You can have all you need

Do you know
You know about anything
Do you know
You know about anyone

Do you know you’re beautiful
Do you know you’re beautiful
Do you know you’re beautiful
You are, yes you are



Za kraj

Ljubim vas sve
Bit cu ja ok

03.02.2008. u 22:59 • 30 KomentaraPrint#

.......

Dragi moji prijatelji
Ne znam sta da vam kazem
Povlacim se u sebe
Nekako cudno i bezuvjetno
Pocinjem da odlazim
Ka vratima zacaranog svjeta gdje covjek sam i gdje mu hvali dosta toga
Do kad cu tamo ne znam
Zao mi je sto cu naputiti ovaj kutak divnih ljudi
Koji vrijede postovanja al moji osjecaji su u bunilu lave
Gdje ne mzoe pomoci nista
Nadam se da ce te me razumjeti
Moja osjecanja vjecno ce biti zakljucana
Za onim kojeg cekam u snovima
Za vilenjaka
Za princa
Mozda sam poludila al moji snovi nemaju mira
Moja dusa je postala bura koja nosi sve pred sobom
Granje i ljude
Moje misli msu blokirane
Za onim kojeg volim
Ljubav
Ljubav
Cudna hemija nas obicnih ljudi



Volim vas sve vasa Maja

Zao mi je al necu biti dugo na blogu
Jer nemam snage
Melaholija me obuzela i ludilo

03.02.2008. u 22:54 • 4 KomentaraPrint#

.......

Ptronalzim utjehu u rijecima muzike
Koja odvede um dalekim putima
Tamo gdje rijeci prestaju
A osjecanja dolaze do izrazaja
Ne nzam utjehu pronalazim u snovima
Nepoznatog osjecanja koje me vodi
Kad se dva tjela spajaju
Hvali mi osjecaj druge galaksije
Gdje je tjelo bespomocno
Gdje te doditri vode
Njezne rijeci i neosjetni vjetar
I blaga bol zerlje
Sve vise tonem
Tonem
Tonem
Tonem
Tonem
Tonem
Gudim strast

03.02.2008. u 22:48 • 1 KomentaraPrint#

...........

Hvali mi puno toga dodiri koje sanjam kad sam s njim nestaju dodiri
Veciti sanjar postajem dalekim koracima sanjam mastam o bnoljemu sutra
Ljubav nema granica koju osjecam al ipak se zasitim onim osjecanjima koj posjedujem prema njemu i sunce mi je dovoljo pa cak i oblacida budem u momentu stretna.Al kad pogledam s druge starane hvali puno toga.I onda se bol ili taj osjecaj javlja onako necujan i tih budi boli i gusenje unutar tjela koje cudno vodi puteve bez kraja....

Kako ovoliku ljubav i strast podjeliti s nekim koje ne mogu reci flegma al nesto tako.
Dal covjek ludi posle ovakog osjecanja ili postaje normalan en nzam?
Mozda znam odgovor na koji nisam spremna al uvjek pratim osjecaj koji je u meni .Dal tako do vjek ada zivim ne znam ili mi treba promjena..?:?/

03.02.2008. u 22:40 • 1 KomentaraPrint#

......

Tragajuci za osjecanjem koji te vodi
Osjecam zvukove necujne tisine
Gluhe prolaze kroz bespuca
Osjecam muziku koja me vodi
Kroz prolaze necujne
Neosetljive
Onako tihe i blage
Gdje mi je mjesto da tu pripadam
Onako ncujna i tiha
Sa osmjhom na licu
Trazim dodire
Trazim poljupce
Koji mi hvale
Ona osujecanja za koje covjek zivi
Za one osjecanje za koje ratuje
Da to su samo bajke
Al ipak neko zivi u njima

03.02.2008. u 20:41 • 1 KomentaraPrint#

petak, 01.02.2008.

..........

Te noci prohladni vjetar
Krasio je obalu pod borovima
Dok je polu mjesec treperio po nemirnim bolacima
Skrivajuci maleni zracak svjetlosti
Za nas
Na osami stare kuce nasli smo se
Hladnim rukama dodirivali
Necujnim usnama ljubili
Sa osjecanjem bez postojanja
Plivajuci po mladom mjesecu dodira
Sanjivih pogleda.
Tjela su igrala nepoznatu igru pogleda
Nepoznatu igru dodira drhtavim rukama
I onako davno promrzlim
Osjetih mekan dio njegove koze
Lica poput djetata
Koje trazi toplinu sklopljenih ociju sanjara.
Zalud vjetar u tihoj slijepoj noci
Zalud drhtave ruke
Koje nemaju mira kad osjecaji plime naviru
Zapljuskuju gladno tjelo tvojih dodira.
Osjecaj druge galaksije


Photobucket



Photobucket

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2010 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (9)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (27)
Prosinac 2007 (88)
Studeni 2007 (17)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (18)
Studeni 2006 (37)
Listopad 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


tisina_zvuka.bloger.hr/