Tisina_Zvuka

četvrtak, 27.12.2007.

.....

Zagrni ljubav sto ti se daruje
Zagrni vjetar sto srce obavija
Zagrni poljubce sto kisa brise
Zagrni snove i dragulje svoje
Pod okriljem svjetlucavih zvjezda


Zagrni lijepe rijeci
Zagrni topao pogled
Zagrni sastanak
Zagrni rastanak
Zagrni poljupce
jer ljubav nema granica

Photobucket



Photobucket



Photobucket

Most ljubavi

hug
Photobucket



Photobucket

Na mostu ljubavi
Sretose se dvoje mladih
Sretose se i osmjesi
Srecni pogledi
Zaboravljenih ociju daljine
Njihovi zagrljajI jacine
I poljubci meksine
Budili su strast

Na mostu od ljubavi
Prolazili su prolaznici
Ispod kisobrana
Ispod debelih jakni

Njih dvoje nisu imali
Ni kisobrana ni zimskih jakni
Imali su srdacne poljubce
Imali su osmjehe
Poput sunca zaboravljenog
Sto sija iza dalekih brda
Sto grije druga tjela
Njih dvoje imali su
Zagrljaje sto su ih grijali
Njih dvoje imali su
Osmjehe sto ni kapi kise
Nisu mogli sprati i oprati
Od uzrujanosti
Emocija koje su ih oblile

....................................

Ljubav ne poznaje mjesto
Ljubav ne poznaje vrijeme
Ljubav prepoznaje osjecaj...
..............................................

Danasnji dan nikad necu zaboravit
Danasnji dan mi je svjetla tacka
Za dalje borbe sto ih borim sama
Dok njega nema
Osmjesi su mi vraceni
Na mostu od ljubavi

Hvala ti Z.

Danasnji dan





utorak, 25.12.2007.

Svila

Photobucket



Photobucket




blue


U postelji do snova
Savila se ona
Hladna i ledena
Postelja od svile

U sobi obasjanoj svijecama
Savila se ona kao napusten
Prolaznik u hladnoj noci
Cekajuci toplinu


Necujnim pokretima
Vjetra sto dopire
Kroz otvoren prozor
Kisovite noci


Pomjera svoju car
Sa jedne na drugu stranu
Napustenog kreveta
Cekajuci toplinu


Njegovog tjela
Njegove sjenke
Necujne


Napustena soba
Ostaje sama
Napustena soba
Vise ne sniva
Dodire i poljupce


Photobucket

Moje suze ne prestaju da teku
Rijekom hladnih izvora
Moje suze postaju nevidljive
Na licu djecije tuge
Osamljene i tuzne
Cekajuci rijeci obecane
Cekajuci rijeci ispunjene

ponedjeljak, 24.12.2007.

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Povlacim se u sebe poput mraka
Koji donece tminu nad vedrim nebom
Moje rijeci nestaju u kavezu zakljucane
A misli zbunjene i nedorecene.
Moji tragovi netsaju u pustinji
N apjesku progutane
Dosla je konacno po mene
Nevidljiva i tiha
Golubica tame.
Ponekad budem nijema
Nevesela lica davne radosti
U gradu stranaca i oholih ljudi
Trazim prolaz gdje se koraci ne cuju
Gdje glasovi ne dopiru do usiju
Trazim prolaz da nemam osjecanja
Za stvari koje su nebitne
Povlacim se u svoj drugi svijet
Medj cetiri zida samoce.
Gdje ne dopire rijec
Gdje ne dopire bol
Vec praznina
Da postajem prazan okvir
Na zidu bez slike znacenja
Na zidu bez slike postojanja
U jednom vremenu
U jednom prostoru

............

Photobucket


Jednog dana nase rijeci ce izblijediti
Poput hladnog snjega sto pade preko noci
Osatce napisane rijeci na zutom ostarjelom papiru
Sto smo bili jedno drugom
Jednog dana srescemo se u prolazu
Kraj rijeke nejzne i daleke
Cudno pogledati se i reci.
Lijepo te je poznavati.
Jednog dana sjecanja ce nas odvesti
N amjesta gdje je sve pocelo
I gdje je znacilo biti tu.
Sjecanja ce ostati u nama bez traga ljutlje
Bez traga pakosti
Sa osmjehom na licu cu ti
Pozeljeti dobar dan

Insomia

Photobucket







Vec danima i nocima
Moji sni su zaboravljeni
I oci otvorene
Zaboravih sanjati
Zaboravih spavati
Ne dolazi mi san
Ne doalzis mi ti
Prazan krevet
Ko hladna oluja
U noci
Drhtavo tjelo
Ne umije zgrijat srce
Hadne su noci
Kad ne sanjam
Hladna je postelja
Gdje nema dodira
I necujnih osmjeha
Hladni zidovi
I oci budne
Ne ne sanjam
I ne spavam
More me misli daleke
Mori me samoca
Na koju nisam navikla
Vracam slike nasih poljubaca
Vracam slike nasih svadja
Da zaspem da sanjam
Dani prolaze sporo
Sati jos sporije
Kao nijema slika
Gledam u zid
Kao nijema slika
Bez boje
Bez tona
Tjelo je odavno umorno
Um je zbrkan
Cekajuci dan
Cekajuci noc
Nemam rijeci da pricam
Ponovo lutam od vrata do vrata
Od sobe do sobe
Ponovo letim tamo gdje mi je gnijezdo
Al nikako da sletim
Moja krila su teska
Moja krila su umorna
Dani sporo prolaze

Zazmuri

Photobucket

Zatvori oci lijepi galebe
U dalekim poletima strasti
Zatvori oci u hladnim zimama
Samoce koja je pored tebe
Pogledaj svoje snove snene
Pogledaj nebo sto se nad nama budi
Necujno sa novim izvorima hladne vode

Zatvori oci nasmijani djecace
Sto za ljubav nije znao
Kuda vodi i kako nekad boli
Zatvori oci u prolazu tamnih oblaka
Sto se nad srcem tvojim stvorio
Zatvori oci tuge i boli sto se za ljubav ona bori


Pogledaj u oci palve boje
Nebo bez pokreta
Bez tvoje blizine
Tragovi bez otisaka
Rijeci bez znacenja
Pogledaj u palve oci u tihoj noci
Suzne i crvene
Bez otiska lazne sminke
Da skrije tugu
Da skrije bol i nedostatak.


Zatvori oci i pocni sanjati

nedjelja, 23.12.2007.

...........

lovers


Photobucket

Nase igre pocinju uzburkano
Gdje um gubi razum
Gdje srce odkucava
Ubraznim ritmom bez mjerila vremena.
Poljubci djeluju poput copora
Divljih i neukrotivih lutajucih psasa
Koji ne poznaju granicu
Gdje
Kada
I kuda.
Poljubci kao kisa iz vedra neba
Do momenta pogleda bez daha
Oci u oci
Da je to zista stvranost a ne san.
Oci ponekad govore vise
U odrazu svoje duse
Nasih igri dodira
Nasih igri osmjeha
I bolnog uzivanja strastvenih dodira bez daha
Bez suvisnih rijeci
Tjela se spajaju
Tjela se razdvajaju
Poput nebeske svjetlosti
Psesijavanje sijenki

Osjecaji

Photobucket


Photobucket



Photobucket

Moji osjecaji lutaju vjetrom slobode
Moji osjecaji satkani od zvjezdanog neba
Beskrajnog i nedodirljivog.
Poput vjetra moja dusa leti
Sa krilima andjela stkana od svile
Moji osjecaji skriveni pod bjelom plahtom ljubavi
Zacarani i vedri

Vodjena vjetrom osjecanja
Letom slobodnih krila
Snagom ratnika vodjena
Moja osjecanja satkana
Od bjele puti mekog pamuka


Saljem andjele i nijeme duhove
Da te dovedu ka meni
Osjecaji vode do ludila
Zemljotresa nepomicnog tjela
Osjecaju tvoju daleku bol

Osjecanja tvoja bjeze
Poput psa lutalice
Skrivenog u tamnim prolazima
Nijemog grada

Osjecanja me vode kroz nemile
Putokaze u noci
Kroz nemile prolaze u noci
Moj san je ziv
Osjecanja ga kroje
Ka tebi me vode
Trazeci te u potonulom snu
Izcekivanja pogleda


subota, 22.12.2007.

Uzivaj


Photobucket



Photobucket







Uzivaj ovoj noci
Sto se necujno slila nad nama
Uzivaj talasima sjecanja
Sto kraja nemaju
Uzivaj u dodirima
Sto poklonih tebi
Sto ih palmen svjece
Prosu nad tvojim tjelom
Uzivaj u tjelu koje ti se daje
I koje ti pruza nezaboravne noci


Uizvaj u poljubcu strasti
Mekanih poljana jagoda
Uzivaj u mirsu znoja nasih tjela
Uzivaj u pospanim ocima
I okrenutim ledjima umora.



Spajanje

Photobucket



Jedna dusa bejasmo mi
Jedan put stvorismo mi
Pogledima vodjeni
Dodirima hranjeni
Ni gladi ni zedji osjetili

Po tepihu ljubavi hodili
Goli i bosi gledali
Jedna dusa bejasmo mi
Oni necujni strastveni
Sanjari u noci

Jedna dusa bejasmo mi
Kad smo vodili igru
Jedna iskra u oku mom
Jedan pogled u oku tvom

Jedna dusa bejsamo mi
Stvoreni ponekad zaboravljeni
Jedna dusa bejasmo mi
Nasi dodiri
Nasi uzdisaji
Nasi poljubci
Nasi pogledi
Strastveni zagljaji

Miris usana

Photobucket

Moje rijeci teku ka osvitu zore
Moje rijeci ne bitku
Moje rijeci se ne plase kajanja
Moje rijeci jacaju
Onda kad shvate da su upravu.

Moj osmjeh moze biti
Bol u tvojim grudima
Moj osmjeh moze biti
Nocna mora u tvojim snovima


Jer rijeci su izrecene...

petak, 21.12.2007.

Dragim pjesnicima

Snovi anonimnih pjesnika nikad ne umiru tugom .
Njihovi snovi stvaraju pricu jednog nesvakidasnjeg zivota ljudi.
Njihove rijeci govore o bojama,slikama,koje nose svoja osjecanja.
Govore o moru kako umije da govori rijecima beskrajnog i misticnog plavetnila.
O suncu koje grije usamljene lutajuce duse, o kisi koja vraca sjecanja na suze koje smo isplakali ,toplini zene koja podsjeca na crno vino neodoljivo i zavodljivo.O ljubavnicama koje bijahu muze za nestvarene snove i inspiraciju rijeci kojih nisu bili svjesni tek sto su ih napisali .
Pjesnici govore o princevima iz bajki koji su lomili srca mladim djevana na zelenim poljanama strasti.Koje isplakase suze svoje, koje vrijeme svoje izgubise nadajuci se u godinama prolaznosti.
Govore o sjeti koja ih proganja o ljubavi koje su zivjele i na kraju umrle.
Govore o sreci koja se moze pronaci u malim sitnicama zivota.
Govore o strasti dodira u hladnim nocima o sjecanjima koja nikad ne umiru vec vjecno zive .


Dragi moji anonimni pjesnici..
Posjedujete dar koji ostvaruje velike ciljeve u ljubavi prijateljstvu i toplim rijecima,koje su nazalost u surovom danasnjem svijetu izgubili vrijednost.
Hvala vam sto posjedujemo rijeci razumjevanja
Hvala vam sto zajedno stvramo dogadaje,i svjet ljepsim...
Sto pronalazimo inspiraciju jedni od drugih.


Sa posvetom dragim blogerima...

Tisina Zvuka...

Photobucket

Lica

Na umornim licima
Nama sude godine prolazne
I one dolazne.
Na umornim licima
Spoznas tudje nedace
Zivotne muke
Koje su iza sebe ostavile
Tragove sacinjene od bezbroj
Krivudavih bora
Na licima ispijenih osmjeha
Davno mladih i srecnih ljudi
Lice krije zivotne tajne
Lice krije zivotne pute kuda i kako
Su dolazili i odlazili.
Na licu mladosti osjetices
Sjaj maldog zivota punog poleta.
Na licu mladosti tesko je
Prepoznati njihovu tugu i bol.
Na licima mladosti putevi su
Beskrajni i glatki putevi
Neosjetni i mili.



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Rijekom

Odplovi drago tjelo
Necujnim zuborom
Odplovi necujnim postojanjem
I shvatanjem

Ne okreci pogled
Za onim kojeg nema
Za onim koji je davno nestao

Ne tuguj suzama
Ne tuguj rijecima
Rijeka pere sve

Odplovi u miran sam
Odplovi u mirnu luku
Napustenog svjeta


Tvoje tjelo krasi ljepota
Tvoje tjelo krasi divota
Napustenog svjeta divljine
Tamo gdje si odlutala
Ni vjetar se ne cuje
Ni sum lisca pozucelog od cekanja

Ne kleci pred njim
Ne kleci pred Bogom
Ne moli za oprost

Odplovi drago tjelo
Izmuceno dodirima
Odplovi drago tjelo
Prljavih ruku
Tudjih dodira halapljivosti

Odplovi i utoni
U san nijeme rijeke



Photobucket


Photobucket

četvrtak, 20.12.2007.

Osjecaji me vode

Osjecaji me vode na osamu
Daleka pustinja puna zedji
Puna ponora i propadanja
Ka nekoj drugoj zemlji
Dalekih snova


Vjertovi neka nose
Zaboravljene suze
Rijeke prolivene
Vjetrovi neka nose
Ovu vecerasnju tugu

Neka je zakopaju ratnici
Davno ozivljelih potomaka
Mracne noci

Neka mi nebo sudi
Neka mi nebo bude dom
I daleka utjeha
Nedodirljivih molitva

Polako tonem u zaborav
Vjetra
Polako tonem u zaborav
Rijeci

Jedna davno ispricana prica
Jedna davna balada
Veselih nota
Nocnih ptica


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sve samo bol
U odgovoru tvom

Jutro posle tebe

Potonem u mislima dalekim
Pocinjem da vristim
Ratnici dalekog svjeta
Polako se bude
Dolaze po tebe odvode te u drugi svjet
Onaj koji ne zelis
Onaj koji ne sanjas

Jutro posle tebe
Necujan bol hladnoce
Hladnih rijeka sa sjevera Irske
Gase uzavreli vatromet u mojim grudima
Netsaje plamen istinske svjece u mojim njedrima

Jutro posle tebe sanjivo i hladno
Ratnici svjetlosti odavno napustise gnijezdo ljubavi
Dolaze drugi odvode te
Moje misli tonu
Moje misli nestaju

Ponekad pomislim to je samo san
Jos jedan u nizu od njih milion
Da to je samo san....


Jutro posle tebe
Podsjeca na rosnu kisu
Hladan zagrljaj praznine
Jer te nema tu
Jer mi nisu tu....



Photobucket


Photobucket

U sjenkama tvojih noci
Ja cekam kad ces mi doci
Kao nepozvan gost
U tajnim odajma
Mog mekog tjela u noci
Kao nepozvan gost
Noseci oluju dodira
Poput hladnog vjetra u tisini

U sjenkama tvojih noci
Odlazak je poguban za onog koji voli
Odlazak je poguban za onog koji ceka
Da tvoje dodire samilosno zadrzi za sebe

Nedostaje mi pogled
Necujnog duha u prolazu
Kroz parkove tmurne
Kroz mora hladnoce


Tvoje oci pitome i pomalo gorde
Probadaju tisinu duse
Koju nosim u sebi
I poklanjam je tebi

U sjenkama necujnih noci
Cekam kad ces mi doci

Photobucket

........

Povratak sjecanja na vrele ljetnje veceri ...
Te noci smo igrali igru poludjelih ljubavnika dodira
Te noci nije bilo granica koje bi razdvojila dva tjela uzvrela
Te veceri ruke su igrale strastven ples po tjelu mom i tvom
Pogledi su nestajali u tamnoj noci poljubaca
Koji kao da su padali sa neba
Nije bilo granica stajanja za nasu igru


Stras je ozivjela koja nam je trebala
Toplina vketra u kosi
Toplina dodira u nocnoj rosi

Povratak sjecanja
Ka tvojim uzvrelim usnama
Ka tvojim snaznim rukama dodira

Ta tvom gipkom tjelu
Mekanom poput svile dodira
Sjecanja me vode ka tvom necujnom dahu ljubavi
Sjevanja me vode ka tvojim nejznim rijecima
Sjecanja me vode ka modrom moru tisine
Uzvrelog osjecaja

Kada poljubi su padali
I dodiri se stvrali





Photobucket



Photobucket


Photobucket

srijeda, 19.12.2007.

Srcem za Matiju

Photobucket

Nemiri

Photobucket<



Srce mi je stegnuto
Za maleni zivot koji se bori
Za maleni zivot koji treba da sanja

Njegove malene ruke koje trebaju crtati
Njegove svjetle oci koje zeljno nebo ocekuju
Za malene snove koje treba ostvariti


Ponekad pricati i osjecati
Igrati fudbal
Plesom do zvjezda
Osjecajem vodjen
Uz njega je puno ljudi
Puno dobrih ljudi grada Tivta

Humanom dusom da pomognu
Malenom matiji
Koji jedva zivi
Koji jedva dise

Kojeg svi volimo ....

Za nejga veceras cu pisati
Veceras za njega su mi suze krenule
I dusa me zaboljela
Kad vidim malen zivot od dvije ipo godine
Koji se bori za snove svoje
U bolnici
Tamo negdje van svog grada
Boreci se sa opakom bolescu na njegovom malom mozgu...

............................................................................................................



Svim srcem za Matiju
Nakon preksinoćnje emisije "Plesom do snova" na TV Pink u kojoj su jedan od takmičara Tivćanin Vojislav Kaluđerović i predstavnici Odbora humanitarne akcije "Za Matiju" bili u prilici da detaljnije govore o projektu..
Nakon preksinoćnje emisije "Plesom do snova" na TV Pink u kojoj su jedan od takmičara Tivćanin Vojislav Kaluđerović i predstavnici Odbora humanitarne akcije "Za Matiju" bili u prilici da detaljnije govore o projektu, dodatno je animirana najšira javnost u Crnoj Gori i Srbiji da pomogne malom Tivćaninu Matiji Božinoviću.
Humanitarna akcija "Za Matiju" pokrenutra je prije oko dva mjeseca u Tivtu kako bi se skupio novac neophodan za liječenje dvoipogodišnjeg dječaka, koji se bori sa teškom bolešću - tumorom na mozgu.
Mali Matija se sa roditeljima od septembra nalazi na jednoj privatnoj onkološkoj klinici u Parizu, gdje prolazi kroz intenzivni medicinski tretman.
Finansijsku podršku njegovoj porodici za obezbjeđivanje oko 250 hiljada eura, koliko će koštati liječenje, do sada je kroz humanitarrnu akciju "Za Matiju" pružio veliki broj ljudi dobre volje i firmi iz Crne Gore i inostranstva.
Na originalnu ideju da dalje promoviše ovu akciju i animira druge donatore, došao je i tivatski plesač, maneken i koreograf Vojislav Kaluđerović učešćem u emisiji "Plesom do zvijezda" pri čemu mu je partnerka u plesu poznata srbijanska estradna zvijezda Tijana Dapčević.
Kaluđerović je najavio da će, ukoliko pobijedi na tom takmičenju, i osvoji glavnu nagradu od 50 hiljada eura, taj novac uplatiti u fond za liječenje oboljelog malog sugrađanina.
Kako je "Vijestima" juče rečeno u Organizacionom odboru, nakon što su na TV Pink bili u prilici da saopšte dosadašnje efekte akcije "Za Matiju", krenuo je novi talas humanosti.
- Pozivi nam danas stižu bukvalno sa svih strana, svi pitaju kako mogu da pomognu. Posebno je upečatljiv primjer pripadnika Vatrogasne jedinice sa Cetinja koji su se svim srcem uključili u ovu akciju i kolektivno su uplatili novac - rečeno je juče iz odbora.


LJEKARI VJERUJU U USPJEH

Humanitarna akcija, kako je rečeno, neće stati dok god se ne prikupe sva sredstva neophodna za Matijino liječenje. Do sada je prikupljeno oko 140 hiljada eura.
Ljekari u Parizu vrlo su zadovoljni načinom na koji je mališan iz Tivta podnio dosadašnje tri intenzivne terapije. Tretman se nastavlja, a ljekari su optimistični u konačan dobar ishod.

Humanitarna akcija "Za Matiju" pokrenutra je prije oko dva mjeseca u Tivtu kako bi se skupio novac neophodan za liječenje dvoipogodišnjeg dječaka, koji se bori sa teškom bolešćču - tumorom na mozgu

utorak, 18.12.2007.

........






Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket






Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Da se bar mogu probuditi,
u svijetu ljubavi.
Bez starih drugova,
i ovih nakaza,
što su me stalno pratile.

Da te bar mogu poljubiti,
bez loših sjećanja,
na hladna proljeća,
na slike stradanja
što se baš na nas zalijepe.

Jer moj je život igra bez granica,
umorna priča, trganje stranica,
na kojim ništa ne piše.

Jer moj je život vječito padanje,
kad brojim poraze ništa ne ostane.
Samo još vučem navike,
i sve na tome ostane.

Da te bar mogu probuditi,
kavu ti skuhati,
u krevet donijeti
pa te poljubiti.
Al' toga ne i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti,
u malu seljanku,
na nekom proplanku,
gore u svemiru,
tako da dolje ne vidim.

.........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponedjeljak, 17.12.2007.

.........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Oda mom voljenom

Ljubim te veceras kao sto zvjezde
Ljube svoje nebo
Ljubim te veceras kao rujna zora
Svoj mjesec koji odlazi na pocinak
Ljubim te veceras kao kisa
Oblake
Kao ljubavnici tudje zene
Kao preljubnici u bjesu
Ljubim te kao djete majku
Ljubim te kao pcela cvjet
Ljubim te veceras
Kao zadnji dah u tjelu mom.
Ljubim te kao rosa svoje cvjece.
Ljubim te poput neosjetnog vjetra
U necijoj kosi
Ljubim te kao dan svoju
Pratilju noc.
Kao dobro i zlo.
Kao vatra vodu
Ljubim te.....



...............................

Tvoje ruke i tvoj topao dlan
Kriju njezan dodir
Nad mojim mekanim grudima
Tvoj dlan dozivam
U hladnim nocima
Da ugriju samilosnu dusu
Predatu svemiru u noci.
Tvoje ruke tarzim pod
Okriljem zvjezda
Koje dodirnuti ne mogu
Koje ne mogu napojiti
Toplinom uzvrelog tjela.
Tvoje ruke trazim da osjetim
Kako plivaju
Kako nestaju
I gube se po mom tjelu...





.......................................


Moji snovi putuju
Moji snovi sanjaju
Tvoj lik smjelog pogleda
Iskrenog osmjeha
Moji snovi putuju
Ka tvojim rukama obasutih
Talasa u burnoj noci dodira
Moje misli putuju ka tvojim
Mekim usnama
Koje ljube
Koje djele
Koje osjecaju moje.
Moji dodiri putuju ka tvom
Gnijezdu topline u dusi
Skrivenoj od drugih.
Taj put je precica do raja
Taj put je precica do tisine
Taj put pratim osjecanjima
Mojim i tvojim .



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

............................................

Nasle misli putuju
Nase misli stvaraju
Nase misli ocekuju
Nase misli vole.

četvrtak, 13.12.2007.

Bol

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket<

Bjeg








Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket<


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Laura Pausini

E ritorno da te nonostante il mio orgoglio
Io ritorno perché altra scelta non c´č
Ricordando i giorni a un `altra latitudine
Frecuentando il posti dove ti vedrei
Recitando il gesti e le parole che ho perso
E ritorno da te dal silenzio che č in me

Tu dimmi se c´č ancora per me
Un `altra occasione, un `altra emozione
Se ancora sei tu
ancora di piů un `altra canzone fresca e nuova
Tu dimmi se ormai qualcosa di noi c´č ancora dentro gli occhi tuoi,

Oh no...gli occhi tuoi

E ritorno da te perché ancora ti voglio
E ritorno da te contra il vento che c´č
Io ritorno perché ho bisogno di te

Di respirare fuori da questa inquietudine
E ritrovari mani forti su di me
E non sentirmi sempre cosě fragile

Tu dimmi solo se c´č ancora per me
Un `altra ocasione, un `altra emozione
Dimmi si ancora sei tu
ancora di piů la nostra canzione che risuona
Tu dimmi se ormai qualcosa di noi c´č ancora dentro gli occhi tuoi, oh no...

Se ancora sei tu
Una canzione fresca e nuova
Tu dimmi se ormai qualcosa di noi c´č ancora dentro gli occhi tuoi,
Oh no...gli occhi tuoi

Dimmi solo se c´č e ritorno da te
......................................................

Io come un albero nudo senza te
senza foglie e radici ormai
abbandonata cos
per rinascere mi servi qui
Non c una cosa che non ricordi noi
in questa casa perduta ormai
mentre la neve va gi
quasi Natale e tu non ci sei pi
E mi manchi, amore mio
tu mi manchi come quando cerco Dio
e in assenza di te
io ti vorrei per dirti che
tu mi manchi amore mio
il dolore forte come un lungo addio
e lassenza di te
un vuoto dentro me
Perch di noi rimasta lanima
ogni piega, ogni pagina
se chiudo gli occhi sei qui
che mi abbracci di nuovo cos
E vedo noi stretti dentro noi
legati per non slegarsi mai
in ogni lacrima tu sarai
per non dimenticarti mai
E mi manchi, amore mio
cos tanto che ogni giorno muoio anchio
ho bisogno di te
di averti qui per dirti che
Tu mi manchi, amore mio
il dolore freddo come un lungo addio
e in assenza di te
il vuoto dentro me
Tu mi manchi, amore mio
e mi manchi come quando cerco Dio
ho bisogno di te
di averti ancora qui con me
E mi manchi, amore mio
cos tanto che vorrei seguirti anchio
e in assenza di te
il vuoto dentro me
Grido il bisogno di te
perch non c pi vita in me

Vivo in assenza di te
in assenza di te


......................................


Laura Pausini » Tra Te E Il Mare
Non ho pi paura di te
Tutta la mia vita sei tu
Vivo di respiri che lasci qui
Che consumo mentre sei via
Non posso pi dividermi tra te e il mare
Non posso pi restare ferma ad aspettare
Io che avrei vissuto da te
Nella tua straniera citt
Sola, con l'istinto di chi sa amare
Sola, ma pur sempre con te
Non posso pi dividermi tra te e il mare
Non posso pi sentirmi stanca di aspettare
No, amore no
Io non ci sto
O ritorni o resti l
Non vivo pi
Non sogno pi
Ho paura aiutami
Amore non ti credo pi
Ogni volta che vai via
Mi giuri che l'ultima
Preferisco dirti addio.
Cerco di notte in ogni stella un tuo riflesso
Ma tutto questo a me non basta adesso cresco.
No, amore no
Io non ci sto
O ritorni o resti l
Non vivo pi
Non sogno pi
Ho paura aiutami
Amore non ti credo pi
Ogni volta che vai via
Mi giuri che l'ultima
Preferisco dirti addio.
Non posso pi dividermi tra te e il mare
Non posso pi restare ferma ad aspettare
Non posso pi dividermi tra te e il mare

13.12.2007. u 00:18 • 4 KomentaraPrint#

U snovima lebdim

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

srijeda, 12.12.2007.

Povratak ratnika svjetlosti

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

............

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

U mislima

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Zaboravi

ZABORAVI

Ako me sretneš negdje u gradovima stranim,
Po kojima se muvam u posljednje vrijeme,
Sretni me,radeuvod
Kao da me srećes prvi put.
Nismo li se mi već negdje vidjeli,
Kaži ... i zaboravi.

Zaboravi dane koje smo nekada zajedno ...,
I noći zaboravi ...
Gradove kojima smo mijenjali imena,
I ucrtavali u karte samo nama dostupne ...
Onaj hlad pod maslinama u našoj uvali,
uvali mirnih voda.
Otok naš i ime broda pjesnika
koji nas je tamo nosio ...

Zaboravi da si ikada rekla da me voliš,
I kako se nikada, nikada, nećemo rastati.

Treba zaboraviti naslove knjiga
Koje smo zajedno čitali,
Filmove koje smo gledali,
Hemfri Bogarta i Kazablanku,
Naročito zaboravi.

Ulicu divljih kestenova s početka Tuškanca,
I onaj naš poljubac na kiši
Za koga bi znala reći:
"Nikada neću zaboraviti".
Molim te zaboravi ...

I kada ti kažem da zaboraviš,
Kažem ti to zato što te volim
Kažem ti to bez gorčine,

Otvori oči ljubavi,
Našim gradom prošli su tenkovi.
Odnijeli su sobom sve sto smo bili,
Znali ..., imali ...
Zato ... Zaboravi.

Čemu sjećanja ...?
Pogledaj kako trešnja u tvome vrtu,
Iznova cvjeta svakoga proljeća.
Nasmiješi se jutru koje dolazi,
Zagrli bjelinu novih dana
i zaboravi.

Kasno je već dragana, hoću da kažem,
zreli smo ljudi,
To jest, nismo više djeca
I znam da nije lako,

I znam da možda i boli, ... ali pokušaj,
Molim te, .... pokušaj ... zaboravi!

I ako me sretneš negdje u gradovima stranim,
Po kojima se muvam u posljednje vrijeme,
Sretni me, kao da me srećeš prvi put;
Nismo li se mi već negdje vidjeli,
Kaži ... i zaboravi ...iii

12.12.2007. u 01:29 • 2 KomentaraPrint#

Romanticari

Poslije ljubavi


ostaju telefonski brojevi koji blijede

Poslije ljubavi
ostaju čase sa ugraviranim monogramima
ukradene po boljim hotelima

Poslije ljubavi
ostaje običaj da se bijelo vino nalijeva u dvije čaše
i da crte budu na istoj visini
Poslije ljubavi
ostaje sto u kavani i začuđen pogled konobara
što nas vidi sa drugima

Poslije ljubavi
ostaje na usnama metalni okus promašenosti
i adrese pozajmljenih soba od 4 do 6

Poslije ljubavi
ostaje rečenica – dobro izgledaš ništa se nisi promijenila,
javi se ponekad
imaš još moj broj

Poslije ljubavi
ostaju tamne ulice kojima smo se vraćali
poslije ljubavi,
ostaju melodije sa radija koje lagano izlaze iz mode,
ostaju tajni znaci,
ljubavne šifre,
ostaje tvoja strana postelje
i strah da će neko iznenada doći,
spuštena slušalica kada se javi nečiji tuđi glas,
hiljadu i jedna laž.

Poslije ljubavi
ostaje rečenica: „Ja ću prva u kupatilo"
i odgovor: „Zar nećemo zajedno?"
„Ovaj put ne"

Poslije ljubavi
ostaju saučesnici,
čuvari tajne koja nije više tajna,
ostaje laka uznemirenost kada u prolazu udahnemo
poznati parfem na nepoznatoj ženi.

Poslije ljubavi
ostaju nepotpisane razglednice Venecije i Amsterdama,
prepune pepeljare,
prazno srce,
navika da se pale dvije cigarete istovremeno,
fotografije snimljene u prolazu,
zagubljene ukosnice,
taksisti koji nas nisu voljeli
i cvjećarke koje jesu.

Poslije ljubavi
ostaje povrijeđena sujeta.

Poslije ljubavi
ostaju drugi ljudi i druge žene.

Poslije ljubavi
ne ostaje ništa . . .

Arsen Dedić (1938)



ODLAZAK


U slutnji, u čežnji daljine, daljine;
u srcu, u dahu planine, planine.

Malena mjesta srca moga,
spomenak Brača, Imotskoga.

I blijesak slavna šestopera,
i miris (miris) kalopera

Tamo, tamo da putujem,
tamo, tamo da tugujem;

da čujem one stare basne,
da mlijeko plave bajke sasnem;

da više ne znam sebe sama,
ni dima bola u maglama.

Tin Ujević (1891 - 1955)

muzika/Arsen Dedić





12.12.2007. u 00:59 • 1 KomentaraPrint#

Saljem ti andjele

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Saljem ti andjele da te cuvaju
U hladnim nocima tvoga grada
Saljem ti andljele
Da ugriju srce puno ljubavi
Saljem ti andjele
Da cuvaju plavetnilo
U tajnim ocima
Davno izgubljenog sna..

Saljem ti andjele
Toplote

Mom dragom i iskrenom prijatelju...

S.M.

utorak, 11.12.2007.

Klupa

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nevidljivi prolaznik
Kraj klupe od sjecanja

San

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Probudi me vjetar
Pred ranu zoru dubokih snova
Ogrneme u crnu haljinu noci
Rasplete mi kosu
Ka poljani procvalog cvjeca


Nemiri se vracaju

Oko

Oko starha


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Napusten pogled


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Suza istine

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

.........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponedjeljak, 10.12.2007.

Ratnici i pobjednici

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Yoga

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Neosjtni pokreti

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Podsjecanje na mene

Morao sam da se odselim
Djordje Balasevic

Composiçăo: Indisponível

Prolaze gradom umorne bivse lepojke
iz moje slatke mladosti.
Skrivaju bore, s linijom se bore,
vreme im smislja pakosti.

Najbolji momci sa korzoa, mladi lavovi,
mangupi, ugursuzi,
sad su soferi, magacioneri,
kriju ih mracni bircuzi.

I kad o tome razmislim,
ja sam kriv sto zivim s tim.
Morao sam da se odselim,
da se davno izgubim.

I da se nikad ne vratim,
da ih onakve zapamtim,
morao sam da se odselim
kad mi je bilo dva'estri.

I ja sam bio decko s gitarom, mali car,
sasavi boem za sve njih.
Decko s gitarom, danas decko s honorarom
koji ga odvaja od svih.

I kad o tome razmislim,
ja sam kriv sto zivim s tim...

10.12.2007. u 01:56 • 12 KomentaraPrint#

Trenutno osjecanje

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

........

Indexi - Sanjam

Sanjam da te opet slusam kako dises
Kako dises dok savija se trava
Da me dira tvoja kosa plava
Tvoja kosa na mom licu draga

Sanjam da se opet volimo u klasju
U tom klasju sto lezi tu pod nama
I da luta tvoja ruka vrela
Tvoja ruka preko moga tijela

Samo jedan zivot imam i ludo ga bacam
Jer zavoleh jednu zenu, zenu koju sanjam
Samo jedan zivot imam, koji nisam htio
Jer zavoljeh jednu zenu koju nisam smio

Samo jedan zivot imam i ludo ga bacam
Jer zavoleh jednu zenu, zenu koju sanjam
Samo jedan zivot imam, koji nisam htio
Jer zavoljeh jednu zenu, zenu koju sanjam

Sanjam da ti kazem "Vrati mi se draga"
Ako treba pobegni od svega
Jer je zivot samo ovaj jedan
Nema nista, nista izvan njega

Samo jedan zivot imam i ludo ga bacam
Jer zavoleh jednu zenu, zenu koju sanjam
Samo jedan zivot imam, koji nisam htio
Jer zavoljeh jednu zenu koju nisam smio

Samo jedan zivot imam i ludo ga bacam
Jer zavoleh jednu zenu, zenu koju sanjam
Samo jedan zivot imam, koji nisam htio
Jer zavoljeh jednu zenu, zenu koju sanjam
Jer zavoljeh jednu zenu, zenu koju sanjam

10.12.2007. u 01:17 • 0 KomentaraPrint#

Indexi

Indexi - U jednim plavim ocima

U jednim plavim ocima
Odmara nebo djecije
U njima ljubav pociva
Divne su oci necije

U jednim plavim ocima
U dvije plave vode
Ko zvjezde u juznim morima
Moje se srece rode

Ako tvoje oci plave ljubav jednom zaborave
Da ljubi zvijezde male, kao mrtve ptice pale
Ako tvoje oci plave mene jednom zaborave
Nek sve prodje, nek sve stane, ja u noci ti u dane

U jednim plavim ocima
U dvije plave vode
Ko zvjezde u juznim morima
Moje se srece rode

Ako tvoje oci plave ljubav jednom zaborave
Da ljubi zvijezde male, kao mrtve ptice pale
Ako tvoje oci plave mene jednom zaborave
Nek sve prodje, nek sve stane, ja u noci ti u dane
Nek sve prodje, nek sve stane, ja u noci ti u dane



Indexi - Balada

Idi sad druze moj
Ljubav i pozdrav mi odnesi mojoj ti
Putu mom tu je kraj
Umoran ovde ja cu stati, zelim mir

Kad ne bude mene
Kad me skriju paprati, travke i sas
Kad ne bude mene
Ljubit cu je pjesmama svojim i tad

O reci mi njoj
Da je tako prolazno sve
Kao ptica let
Samo nju, da, volio sam ja
Jer je za me bila sav svijet
Crveni moj cvijet

Idi sad druze moj
Ljubav i pjesmu mi ponesi mojoj ti
Dalje sad mogu sam
Pocinak ovdje ja cu naci, idi ti

Kad ne bude mene
Kada dodju drugi djecaci ko ja
Kad ne bude mene
Reci da cu ostati sa njom i tad

O reci mi njoj
Da je tako prolazno sve
Kao ptica let
Samo nju, da, volio sam ja
Jer je za me bila sav svijet
Crveni moj cvijet

Idi sad druze moj
Ljubav i pjesmu mi ponesi mojoj ti
Dalje sad mogu sam
Pocinak ovdje ja cu naci, idi ti

Kad ne bude mene
Kada dodju drugi djecaci ko ja
Kad ne bude mene
Reci da cu ostati sa njom i tad

O reci mi njoj
Da je tako prolazno sve
Kao ptica let
O reci mi njoj
Da je tako prolazno sve
Kao ptica let
Kao ptica let

10.12.2007. u 01:12 • 15 KomentaraPrint#

.........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Za mog prijatelja

"Znate'l pricu o Vasi Ladackom?
I ja sam je tek onomad cuo
Jednom devet dana nije
Izlazio iz birtije
Kazu da je bio cudna sorta.

Otac mu je bio sitni paor.
Hranio je sedam gladnih usti
Mati mu je bila plava
Sitna, nezna, jekricava
Umrla je s trideset i nesto

Imali su par jutara zemlje,
Malu kucu na kraju sokaka,
Na astalu navek hleba
Taman tol'ko kol'ko treba
Al' je Vasa hteo mnogo vise

Zeleo je konje vrane
Po livadi razigrane
Sat sa zlatnim lancem i salase.
Zeleo je njive plodne
Vinograde blagorodne
U karuce pregnute cilase.
Ali nije mog'o da ih ima.

Voleo je lepu, al' sirotu.
Uz'o bi je samo da je znao
Voles jednom u zivotu
Sad bogatu il sirotu
To ne bira pamet nego srce.

Sve se nad'o da ce ljubav proci
Zanavek je otis'o iz sela.
Nikad nije pis'o nikom
Venc'o se sa mirazdjikom
Jedinicom cerkom nekog gazde.

Dobio je konje vrane
Po livadi razigrane
Sat sa zlatnim lance i salase.
Dobio je njive plodne
Vinograde blagorodne
U karuce pregnute cilase.
Sve je im'o, nista im'o nije.

Propio se, nije proslo mnogo
Dusu svoju djavolu je prod'o
Znali su ga svi birtasi
Trazio je spas u casi
Ali nije mog'o da ga nadje.

Mlad je kazu bio i kad je umro.
Sred birtije od srcane kapi
Klonula mu samo glava
K'o da drema, k'o da spava
I jos pamte sta je zadnje rek'o.

Djaba bilo konja vranih
Po livadi razigranih
Djaba bilo karuca i salasa.
Djaba bilo njiva plodnih
Vinograda blagorodnih
U karuce pregnutih cilasa

Kad ja nisam s onom koju volem...."



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

.........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

nedjelja, 09.12.2007.

Jezero

Photo Sharing and Video Hosting at Photobuckett


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Bjelo Dugme

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Sanjao sam noćas da te nemam,
Da ležim budan na postelji od snijega.
I tiho, tiho
Neka druga žena
Moje ime doziva kroz noć
Ružan san.

Vidio sam u snu ljiljan bijeli,
Crne konje i svatove bez pjesme.
I tiho, bez glasa
Odlaze nekud
Neki dragi ljudi
Gdje, a gdje?
Ružan san.

Hej, noći, stani
Zora nek svane.

Neka zora svane.

Ima neka tajna veza

Ima neka tajna veza
Za sve ljude zakon krut
Njome čovjek sebe veže
Kada bira sebi put

Sidro koje lađu čuva
Da ne bude buri plijen
Tone skupa sa tom lađom
Jer je ono dio nje

Ima neka tajna veza
Tajna veza za sve nas
Ima neka tajna veza
Tajna veza za sve nas

09.12.2007. u 23:28 • 14 KomentaraPrint#

Edo majka i ja

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

,.............

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vrata Percepcije

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Otvorena cekaju lagano udji i pogledaj

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Moj san koji snijevam




Moja dusa je poljana

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ne zelim biti usamljen pupoljak njezne lale


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Zelim da budemo zajedno

Osjecam ljubav


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

......

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket











..........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Veceras bih se ljubila

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Poljubci

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Lijepo je poklanjat poljubcw

Dok setas po kisi
Lijepo je ljubiti srcem dok sunce
Odlazi u duboki san.
Lijepo je djeliti poljubce
Sa tobom u prolazu
U tihoj noci dok vjetar
Sapce rijeci poziva u san
Dok ljubim te u meni zora rudi
Dok ljubim te u meni vulkani igraju igru
Bez oruzja povratka.
Dok te ljubim ja se gubim.
Ljubljena bila
Ljubljen si bio

subota, 08.12.2007.

.........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Istorija grada

Istorija grada

O porijeklu imena Tivat postoje tri različita mišljenja. Prema prvom, naziv Tivat izveden je od imena ilirske kraljice Teute koja je jedno vrijeme imala svoju prijestonicu u Risnu, a možda i ljetnikovce u blizini današnjeg Tivta. Po drugom mišljenju naziv bi mogao biti izveden od imena hrišćanskih svetaca kao što su sanctus Theodorus, Theodosius, Theodotus, Theodulus ili srednjovjekovnog (XII v.) Theudo, Teodo. Treće mišljenje izneto je vrlo kratko i bez većih obrazloženja. Po tom mišljenju naziv potiče od keltske riječi "touto" što znači grad.

U istoriji Boke Kotorske jasno se izdvajaju sljedeće epohe: ilirska, rimsko-vizantijaska, srpska, mletačko-turska i austrijska. Obale tivatskog zaliva prošle su kroz sve ove epohe o čemu svjedoče kako mnogi arheološki nalazi tako i postojeći spomenici stare arhitekture kao i pisani istorijski izvori.

Za ilirski period koji se završava 168-7. godine p.n.e. propašću ilirske države imamo mali broj arheoloških nalaza. Rimski period je znatno bogatiji. U starijoj literaturi navođeno je mišljenje da se u predjelu Bobovišta (današnje Kalardovo) nalazio neki stari grad. Pomišljalo se da se na tom mjestu nalazio i stari Akruvijum (Acruvium). Takva mišljenja postoje i danas, ali se ne vezuju uvjek za Bobovište nego i za druge lokalitete u bližoj ili daljoj okolini Tivta.

Period srpske vladavine počinje u Kotoru krajem 1185. godine. Od tada pa sve do 1370. godine Kotor i njegov Distrikt nalaze se u okvirima srpske srednjovjekovne države Nemanjića. U XIII v. na Prevlaci kod Tivta, Sv. Sava, kad je pristupio osnivanju srpske crkve, postavio je stolicu zetskog episkopa i tu na ostacima benediktinskog manastira sagrađen je manastir posvećen Sv. arhanđelu Mihailu.

Godine 1420. Mletačka Republika je zauzela kotorski distriht, kao i Luštičko poluostrvo zajedno sa Prevlakom.

Period od dolaska Mletaka pa do kraja XVIII v. karakteriše česti sukobi između njih i Turaka.

Veoma značajnu prerkretnicu u istoriji Boke Kotorske predstavljao je pad Mletačke Republike 1797. godine. Tada počinje jedan duži period od skoro dvadeset godina u kome su se na teritoriji Boke smjenjivale razne tuđe vlasti dok najzad 1814. godine nije došla Austrija da tu i ostane do svog sloma 1918. godine.

Tivat se kao grad počeo razvijati tek krajem XIX v. kad je osnovana vojno pomorska luka Arsenal. Do izgradnje Arsenala zemljišni posjedi u Tivtu su uglavnom bili u rukama feudalne vlastele Prčnja, Perasta, Dobrote i Kotora.

Danas je Tivat moderan grad orjentisan na razvoj turizma kao prioritetne djelatnosti.

08.12.2007. u 18:47 • 0 KomentaraPrint#

Tivat

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dobro dosli u moj grad...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
]
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket<

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sesir snova

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prasina sjecanja

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

petak, 07.12.2007.

.........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

četvrtak, 06.12.2007.

.......

Dragi moji necu reci da mi je ponestalo ideja za pisat naprotiv .
Ustvari pocet cu da saljem slike u obliku mojih osjecanja i rijeci...
Nadam se da se necete ljutiti zbog toga....

Zadovoljit cu vas jednim malim naslovom ispod slike
Da bi mogli prepoznat osjecanja i poruku....

Hvala vam
Tisina

06.12.2007. u 15:38 • 5 KomentaraPrint#

........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


........

Nemoj se stidjeti tvojih rijeci
Nemoj se stidjeti tvojih rijeci neizrecenih na vrijeme cekanja
Nemoj se stidjeti tuznih pogleda u kafani prepunoj dima
Nemoj se stidjeti tvojih nerazumnih rijeci poruka
Nemoj se stidjeti rijeci bola u nama
Nemoj se stidjeti hladnoce u srcu
Nemoj se stidjeti ljubavi u tebi
Nemoj se stidjeti tvog nemilog cutanja i praznog osmjeha

06.12.2007. u 00:33 • 7 KomentaraPrint#

...........

Osjecas li kako se zora budi
Kako sunce razliva svoje zrake
Na krevetu nasin snova
Osjecas li sapat talasa
Niz obalu kamena
Osjecas li uzdah umornog mjeseca
Koji odlazi na spavanje
U svoje tamne odaje
Osjecas li kisu kako pada
Kako spira nase grijehe
Od prosle noci
Osjecas li topli vjetar
U mojoj kosi kako nosi
Nevazne misli
Osjecas li?

06.12.2007. u 00:31 • 20 KomentaraPrint#

srijeda, 05.12.2007.

........


Ples po mjeseciniPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Odpocinje predstavom
Starog osjecaja topline


Ples po mjesecini odpocinje
Koracima vlacera
Blagim pokretima ruku
Blagim okretima
U noci

Veceras nasa publika
Daleki sjaj reflektora tuznog mjeseca
Veceras nasa publika su
Zvjezdice

Ples po mjsecini
Necujnim mekim koracima
Svjetlucavih haljina
Skrivenih likova

Necujan aplauz
Tankih pomalo mutnih oblaka
Sunce odavno spava
Ruke se spajaju
Ruke se miluju
Valcerom njeznih pokreta

..........



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket target=_blank>

Molit cu andjele da agonija nestane
Molit cu andjele da ludilo prestane
Molit cu leptire da odlete unutar
Osjecanja drhtavi


05.12.2007. u 23:35 • 8 KomentaraPrint#

...

Kad bih bila slijepa prepoznala bih ulicu ka tebi
Kada bih bila nijema naucila bih rijec Volim te
Kada bih bila ranjena bol ne bi osjecala koliko tvoj lijek u ocima
Kada bih bila osudjena na hladne resetke zatvora
Zivjela bih za dan kada bih te ugledala ponovo

Kada bih bila ono sto nisam
Ne bih nikad spoznala ono sto je zivot
Ono sto je ljubav
Ono sto je sreca
Ono sta su suze
Da tebe nisam upoznala

05.12.2007. u 23:02 • 0 KomentaraPrint#

........

Za ime Boga tisino smiri orkanse visove u tvojim njedrima
Za ime Boga smiri suze koje teku
Za ime Boga tisino pusti bol neka tece
Za ime Boga Volis ga i to je jace od svih osjecanja koje postoje
Za ime Boga tisino prestani drhtati i jecati veceras u ludili
Pokusaj zaboraviti ako mzoes njegov miris
Njegov glas
Njegov pokret
Njegov broj Znam ne mozes
Znam ne mozes nisi svoja

05.12.2007. u 22:51 • 5 KomentaraPrint#

.........

Disi tisino
Disi tisino
Ako zelis zivjeti
Probudi svoje snove
Disi tisino u besanim nocima
Disi tisino
Probu si
Umij svoje lice
Umij svoje okice sjetne i plavetne

05.12.2007. u 22:49 • 1 KomentaraPrint#

.......

Odkucaji srca uz melodiju noci
Pocinju da salivaju moja njedra
Moje oci polu sklopljene
Pocinju da mastaju
Da sanjaju
O ljubavima drugih
O ljubavima mojim

Zamisljam da sam na proplanku jedne kucice u planini
Otvaram oci drzim vrucu soljicu caja od metvice
Grije mi ruke onako prohladne tek iz krveta
Grije mi tjelo dok pijem caj osjecam lavinu topline
Kako grije karaj prozora od snijega prekrivenim
Oci onako polu otvorene bude se uz pahuljice njezne bjeline
U dalekoj planini daleko od ljudi daleko od rijeci
Tamo sam bobjegla
Tamo sam se sakrila da ne vide da placem
Da ne vide kako sam voljela da ne vide moju bol
Da ne vide moj poraz
I prvu ljubav sto predah vjetrovima
Sto predah oluji osjecanja
Sto ostavih rijeci i rijeci za njim koga volim i koji me volio.
Bjezim od pomisli koja je u meni i koja zivi
Ljubav
Ljubav
Boli tjera na bjeg
Kad bih mogla zivjela bih umjesto njega
Kad bih mogla bila bih i on i ja
Da smo jedno
Suze su me obasule sad suze suze suze
Ne mogu

05.12.2007. u 22:35 • 0 KomentaraPrint#

......

Pisat cu pjesme i u njima trazit spas
Pisat cu rijeci da u njima nadjem utjehu
Vodit cu ljubav sa oblacima u noci
Neka hladni,slani talasi nose
Ovo uzavrelo tjelo na pucinu koja spava
Pod okriljem zvjezda .
Nosit cu tvoj dah u mojih njedrima
Nosit cu tvoj znak na mom blijedom tjelu

05.12.2007. u 01:34 • 18 KomentaraPrint#

utorak, 04.12.2007.

........

Zasto cekam nesto?
Kad ni ne poznajem to nesto?
Al me uporno zove....

Cak se pitam gdje je do sad?

04.12.2007. u 23:48 • 1 KomentaraPrint#

........

Slabosti moja koja urodi plodom
Koja urodi plodom preko noci
Bez proljecnih kisa
Slabosti moja ljubavi

Slabosti moja koja urodi plodom
Bez posijane psenice
Na poljima oranim
Slabosti moja koja urodi plodom
Bez napoja kisnice sakupljene


Slabosti moja gordosti
Bez daha se nekad budim
Bez sna opet sanjam
Zagrljene prolaznike

Opet sanjam zaljubljene
Opet sanjam nasmijane


Opet ceznja u pohode dolazi
Opet ta ceznja neizbjezna
Opet gordost na licu sna


Slabosti moja gordosti
Slabosti moja nesreco
Odahnula davnim snom
Odahnula davnim odkucajem

Moje ruke krhke
Traze dodire tvoje
Moje uplakano usnule oci traze
Badem u tvojima
Moja njedra traze malo djete
Dodira i opoja

Al slabosti moja nesreco i sreco
Al slabosti moja ljubavi sjetna

04.12.2007. u 19:55 • 6 KomentaraPrint#

Na nešto me sjeća taj grad


Na nešto me sjeća taj grad
Tri kuće na trgu i zastave
Zvuk neba je topal i jak
A ljudi su sjeli pod hrastove

Budi mi se stara čežnja
Budi mi se stara čežnja

Tu je bio njen visoki prozor
Da ga ne gledam
Da ga ne gledam
Svoj strmi hod kroz sjene
Birao sam sâm
A danas ugovor ističe

Budi mi se stara čežnja
Budi mi se stara čežnja

Na nešto me sjeća taj grad
Tri kuće na trgu i zastave
Zvuk neba je topal i jak
A ljudi su sjeli pod hrastove

Budi mi se stara čežnja
Budi mi se stara čežnja

Reci im barem da ostave vrata
Dugo smo skupa i skoro smo braća
Da vidim zeleno i da vidim plavo
Dok nosi me đavo
Oprosti, vrijeme je varavo

04.12.2007. u 19:23 • 0 KomentaraPrint#

.......

Toliko je lijepih rijeci poteklo iz moje duse
Toliko je toplih suza poteklo ka hladnoj rijeci
Toliko puta sam osjetila tupi bol u nabreknulim grudima
Toliko sam samu sebe molila da ne pustam jecaj i drhtav glas,da onaj bolan glas u nadanju.Zivjeh u nadi da bit ce bolje.

Osjecanja rastu,osjecanja zive u meni al`dolazim na onaj kraj igre protiv sebe da boli kad moras da ostavis jer je mene davno napustio veseli osmjeh i toplina njegova.
Razlog nepoznat
Razlog nedorecen
Zora je pokusala da budi usnilo tjelo
Noc je pokusala da budi potonulo tjelo
Pjesma je pjevala
Rijeci su igrale igru i pricale
Cekanja, osmjesi,davanje,pruzanje energije ljubavi da covjek pozeli zivjet u ruzicastom svjetu.

Suze su pokusale
Drhtavo tjelo je pokusalo
Osmjeh sarenog lica duginih boja

Zelja nikad nije prestala da raste
Zeljom sam mu dolazila
Zeljom sam odlazila
Vracala se
Vrijeme je prolazilo a novo je dolazilo.

Pjevala sam sebi pjesme koje sam cekala da budu od njega

Snovi su se stvrali
Snovi su se radjali
Neki snovi su se ostvarili
Neki su se snovi zauvjek izgubili u necujnoj sumi
U necujnoj tisini.
Moji snovi su se zaustavili preko noci
Necu reci da su umrli
Ali su polako izblijedili

Jednog dana poslat cu ti suze u obliku kise
Jednog dana poslat cu ti bol iz mojih bolnih grudi u obliku hladnog vjetra
Jednog dana poslat cu ti svoj posljednji osmjeh veselego djeteta u obliku jutarnjeg sunca....

04.12.2007. u 10:22 • 4 KomentaraPrint#

nedjelja, 02.12.2007.

POSTOJIM

Sanjala sam san
Sanjala sam osmjeh
Na negovom licu udubljenih bora
Zamisljala osmjeh djeteta u njegovom zagrljaju
Cekala sam vozove i vozove da prodju i da dodju
Cekala sam i njega u vozu bez putnika u kupeu
Usamljenih i sarenih dusa.
Cekajuci dane cekajuci zore shvatila sam da nema osmjeha na
Udubljenim borama,da nema djecijeg osmjeha u zagrljaju vozova.
Al to je samo san koji se lagano primice stvarnosti.


-Cekala sam te kao sunce kisu i obraze da zamirisu.

-Negdje je sve pocelo uz sapate rijeci uz sum vjetra i nijemih zvijezdi..

-Zora budi usnulo lice sanjivih pokreta,necujnih koraka,nijemih dodira.

.......................................

Postojim da bih te voljela
Postojim da bih te imala
Postojim da bih se s tobom smijala
Postojim da bih s tobom plakala
Postojim da bih te mazila,tjesila i djelila.
Postojim da bih te slusala,sanjala
Postojim da bih te postovala
Postojim da bih te ljubila
Postojim jer te volim
Postojim jer te zelim
Postojim jer te ljubomorno cuvam
Postojim jer te volim.

..............................

Znaj da svemu dodje kraj
Znaj postojala kao necujna vila u tvojm ocima
Znaj da sam te voljela
Znaj da sam te trebala
Znaj da svemu dodje kraj
Onaj bolni kraj.


-Za onoga koga sam voljela
I koga jos volim na poseban nacin
Voljet cu ja i druge al ovako kao njega nikad vise.
Cekajuci kisu...


02.12.2007. u 21:46 • 34 KomentaraPrint#

..............

Da li se varma kad kazem sebi da je nekad bolje biti sam nego zakljucan u zatvoru osjecenja?
Ponekad se pitam?Dalk je ljepse setati sam ulicom bez pogleda,
Bez osmjeha
Bez snova?
Pitam se?

02.12.2007. u 20:01 • 4 KomentaraPrint#

.............

Nekad postoje rijeci cutanja
Nekad bih kuckala samo tackice koje bi znacile jednu sustinu dogadjaja.Nekad bih pricala naglas sa borovima sa morem.
Nekad bih se zatrcala u neciji zagrljaj da osjetim toplinu koju gajim ka nekome da je i ja osjetim boze kako je lijepo biti u ljubavi al obostranoj jos kad je pokazujes .Da pookazujes je al vremenom postajes slijep za neke stvari.Pogotovo kad taj neko cuti cjelo vrijeme pa bar mimikom da ti uzvrati dio osjecanja al zalud....

Vjerujem da se jednom u zivotu voli svim srcem
Vjerujem da se jednom poleti daleko medj zvjezde
Vjerujem da se jednom osjetis kao oblak
Vjerujem da se jednom osjecas kao more koje nema kraja kao ni moja ljubav

Al samo jednom u zivotu

02.12.2007. u 19:40 • 1 KomentaraPrint#

.........

Lijepe rijeci
Saljecu moje lice,
Lijepe rijeci obuzimaju moj san
Poput prvih snijeznih pahuljica
Koje se tope pri prvom dodiru
I nestaju dolaze nove...

........................................

Dali te bole rijeci neizrecene
Dali te boli san koji ne mozes
Ostvariti?
Dali te boli zelja
U rijecima neizrecenog?
Da li osjetis tezinu mojih suza
Koje se prolivaju ]
Ispred tvojeg lica
Dal osjetis jacinu bola
Koje se pokazuje na mom licu
Kad zelju ne moze da izdrzi vec te zeli?
Da li u tvojoj dusi postoji osjecaj bola ljubavi?
Da li u tvojoj dusi postoji rijec utjehe koja smiruje
Lavinu osjecanja
Koja smiruje poplavu suza
Koja smiruje pozar unutar srca
Koja smiruje vodopade slobodnog pada?
Moje suze
Moji osmjesi
Moje zelje
Moji snovi
Moje sve
Moji osjecaji su i tvoji.
Moji vodopadi
Moji pozari
Sve je tvoje
Pronadzi rijec da smiris
Jedno necujno tjelo
Jedne plave oci
Zeljne ljubavi
Pokusaj....

02.12.2007. u 19:31 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2010 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (9)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (27)
Prosinac 2007 (88)
Studeni 2007 (17)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (18)
Studeni 2006 (37)
Listopad 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


tisina_zvuka.bloger.hr/